Haat je me?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kaneel is absoluut niet geliefd bij iedereen
Niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kleine wereld toch soms.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wel leuk hoor, want ik kende ze beiden voordat ze elkaar kenden.Ik ken hem al 11 jaar of zo.
Maar jij bent altijd direct geliefd bij iedereen. Geen idee hoe je dat doet.
Gewoon beetje mee lullenquote:
Ja, oké. Maar die ligt slecht bij een hele hoop mensen. Ook bij mij. Dus ik tel haar niet mee, want in mijn ogen is ze dat niet waard.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleine wereld toch soms.
En je vergeet onze grote vriendin natuurlijk.
Geen idee waarom, is gewoon zo. Mag mn bronnen niet laten weten ofcoursequote:
Euh, oké.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee waarom, is gewoon zo. Mag mn bronnen niet laten weten ofcourse
Dat lukt mij nooit. Eigenlijk juist als het nergens over gaat kan ik niet meepraten.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon beetje mee lullengaat nergens over
Dan begin je zelf met ietsquote:Op zondag 13 juli 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lukt mij nooit. Eigenlijk juist als het nergens over gaat kan ik niet meepraten.
Probeer ik wel eens, maar daar wordt overheen gepraat.quote:
En zijn nog wel paar uit SEX SC die me niet mogen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar die ligt slecht bij een hele hoop mensen. Ook bij mij. Dus ik tel haar niet mee, want in mijn ogen is ze dat niet waard.
Bam.
Wat is er lieverd?quote:
Dingetje? Care to tell? DM wellicht?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En zijn nog wel paar uit SEX SC die me niet mogen.
En dingetje die boos werd op me omdat hij dacht dat ik zijn vriendin wilde hosselen.
[..]
Wat is er lieverd?
Begrijpelijk.quote:
Oh sorry, gaat soms zo snelquote:Op zondag 13 juli 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer ik wel eens, maar daar wordt overheen gepraat.
Weet je nog die meet dat Muhaha bij me in bed lag? Er was nog iemand. En haar vriend doel ik op.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dingetje? Care to tell? DM wellicht?
En SEX SC heb ik inmiddels voor een groot deel achter me gelaten. Daar werd ik door de meeste mensen ook niet echt met open armen ontvangen. Dus ja ...
Komt er aan.quote:
Nee, ik hoef geen speciale aandacht of zo. Het is zoals het is. Moet ik gewoon mee leren omgaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh sorry, gaat soms zo snel
Ik zal er op letten volgende keer okéIs in ieder geval niet de bedoeling ofzo
Heb je door dat je je eigen mening dat mensen kaneel mogen probeert stand te houden door te zeggen dat die persoon en die persoon m niet mogen niet mee tellen?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dingetje? Care to tell? DM wellicht?
En SEX SC heb ik inmiddels voor een groot deel achter me gelaten. Daar werd ik door de meeste mensen ook niet echt met open armen ontvangen. Dus ja ...
O ja. Maar die doet er niet meer toe. Die zijn uit elkaar toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog die meet dat Muhaha bij me in bed lag? Er was nog iemand. En haar vriend doel ik op.
Groot misverstand allemaal, maar toch.
[..]
Komt er aan.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog die meet dat Muhaha bij me in bed lag? Er was nog iemand. En haar vriend doel ik op.
Groot misverstand allemaal, maar toch.
[..]
Komt er aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |