Pohh, nou ik denk dat je er gewoon bijhoort want je bent hartstikke leuk.quote:
Je hoeft het toch niet te hebben op het moment dat je bij huisarts zit?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is alleen op afspraak. Dus moet het maar net hebben dan op dat moment.
Dacht dat het vermoeidheid was. Maar is het niet.
Stress. Is het ook niet
Dank je.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat mij betreft valt het reuze mee, maar ik ben maar 30 minuten op TC geweest.
Het zal ook wel aan mij liggen. Zit gewoon echt slecht in m'n vel de laatste tijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pohh, nou ik denk dat je er gewoon bijhoort want je bent hartstikke leuk.
En als je t wil weten, ik persoonlijk merk niet dat andere je niet interessant vinden.. Maarja, ik ben jou ook niet dus let er niet echt op
Je kan toch ook aan hem melden wat het is? Kan is groot dat hij het niet hoeft te zien, omdat hij het uit ervaring al eerder gezien heeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is alleen op afspraak. Dus moet het maar net hebben dan op dat moment.
Dacht dat het vermoeidheid was. Maar is het niet.
Stress. Is het ook niet
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet te hebben op het moment dat je bij huisarts zit?
Trekkend oogspiertje wordt veroorzaakt door vermoeidheid of stress.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan toch ook aan hem melden wat het is? Kan is groot dat hij het niet hoeft te zien, omdat hij het uit ervaring al eerder gezien heeft.
Misschien zoeken naar de oorzaak van de vermoeidheid en/of stress?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Trekkend oogspiertje wordt veroorzaakt door vermoeidheid of stress.
De huisarts kan dit niet verhelpen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Het zal ook wel aan mij liggen. Zit gewoon echt slecht in m'n vel de laatste tijd.Zoveel onzekerheden en twijfels. Dacht dat ik er vanaf was, maar alles komt boven. En ik heb echt het gevoel alsof ik daarmee bij niemand echt goed terecht kan. Misschien ook wel logisch, niemand snapt wat ik bedoel en ik kan het ook heel slecht uitleggen.
Ik ga de laatste tijd wel veel te laat naar bed en te vroeg op. Daardoor iedere keer in de middag even dutje.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien zoeken naar de oorzaak van de vermoeidheid en/of stress?
Ja, ik hoop het ook. Normaal gesproken praat ik hierover met mijn beste vriend, maar die zit nu op een plek waar ik hem niet kan bereiken. Ik mis hem zo fucking erg.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook
Lastig uit te leggen, hoop dat je iemand vindt waar je je verhaal kwijt kan of dat je jezelf beter gaat voelen
Ahhquote:Op zondag 13 juli 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. Normaal gesproken praat ik hierover met mijn beste vriend, maar die zit nu op een plek waar ik hem niet kan bereiken. Ik mis hem zo fucking erg.
Maandag over een week. Dus dat duurt nog wel even.quote:
Komt op hetzelfde moment terug als MK. Is hij daar ook?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maandag over een week. Dus dat duurt nog wel even.
Ja. Samen met haar.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde moment terug als MK. Is hij daar ook?
Grappig hoezo?quote:
Awww, dank je sof.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
Fera, ik vind je helemaal niet 'minder interessant' ofzo op tc. De rest kent elkaar toevallig wat beter, maar juist door tc heb ik mensen beter leren kennenJe hoeft echt niet onzeker te zijn want ik vind het juist leuk met je op tc
Ik ook.quote:
Ik dacht even: He! Wat ontzettend toevallig!quote:
Ja, klopt. Wel leuk hoor, want ik kende ze beiden voordat ze elkaar kenden.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even: He! Wat ontzettend toevallig!
Maar ze kennen elkaar en alles en dat was ik vergeten.
Overigens kende ik op de tc eigenlijk alleen jou en Flips.
Kaneel is absoluut niet geliefd bij iedereenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wel leuk hoor, want ik kende ze beiden voordat ze elkaar kenden.Ik ken hem al 11 jaar of zo.
Maar jij bent altijd direct geliefd bij iedereen. Geen idee hoe je dat doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |