Waar dan wel op? In tegenstelling tot de geruchten kan ik geen gedachten lezen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ging mij redelijk goed af. Maar dat was niet waar ik op doelde.
Ik heb je net een euro geboden.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan niet
ik wilde euro's sparen en je trakteren
verwend kreng
O, gewoon. Dat ik er niet echt bij hoor. Iedereen kent elkaar zo goed en kennen ook allemaal mensen die ik niet ken.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar dan wel op? In tegenstelling tot de geruchten kan ik geen gedachten lezen.
[..]
Ik heb je net een euro geboden.
oké geef maarquote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar dan wel op? In tegenstelling tot de geruchten kan ik geen gedachten lezen.
[..]
Ik heb je net een euro geboden.
Ja tegoedbonnen voor gratis broodje van de subwayquote:Op zondag 13 juli 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan niet
ik wilde euro's sparen en je trakteren
verwend kreng
wat emogif je me nou lulquote:Op zondag 13 juli 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja tegoedbonnen voor gratis broodje van de subway
Maar je hebt vriendje. Dus dat met je hartje komt weer goedquote:
* johannes_vermeer geeft sof een euroquote:
Zo goed ken ik iedereen ook niet hoor. Alleen Paxje Etsu en Ama heb ik in het echt gezien (tot op vanavond dan) van wie nu online waren.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
O, gewoon. Dat ik er niet echt bij hoor. Iedereen kent elkaar zo goed en kennen ook allemaal mensen die ik niet ken.Ik ben niet sociaal genoeg denk ik.
Wellllquote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
O, gewoon. Dat ik er niet echt bij hoor. Iedereen kent elkaar zo goed en kennen ook allemaal mensen die ik niet ken.Ik ben niet sociaal genoeg denk ik.
quote:
Dat is dan wel weer zoquote:Op zondag 13 juli 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt vriendje. Dus dat met je hartje komt weer goed
Ja, maar jij bent wel leuker volgens mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* johannes_vermeer geeft sof een euro
[..]
Zo goed ken ik iedereen ook niet hoor. Alleen Paxje Etsu en Ama heb ik in het echt gezien (tot op vanavond dan) van wie nu online waren.
Misschien nog te nieuw dan.quote:
Volgens mij rendeer ik ook beter in het echt dan op zo'n chat, maar we zullen het zien. Ik ga weer online.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent wel leuker volgens mij.
[..]
Misschien nog te nieuw dan.
Twee weken? :/quote:Op zondag 13 juli 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb hoofdpijn als een malle.
En al 2 weken een trekkend oogspiertje links.![]()
Geef of neem een dag.quote:
Huisarts?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef of neem een dag.
Ik word er gek van. Het is niet 24 uur per dag, maar iedere dag wel een tijdje.
Dat is ook zo maar ik denk dat t wel meevalt. Amarantha, johannes en mortaxx zijn nieuwer bijvoorbeeld. En pax zit bijna nooit in grtd maar op de een af andere manier wel vaak op tcquote:Op zondag 13 juli 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent wel leuker volgens mij.
[..]
Misschien nog te nieuw dan.
Dan ben ik gewoon niet zo interessant als zij.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar ik denk dat t wel meevalt. Amarantha, johannes en mortaxx zijn nieuwer bijvoorbeeld. En pax zit bijna nooit in grtd maar op de een af andere manier wel vaak op tc
Waarom denk je dat/ zou je dat aan merken?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon niet zo interessant als zij.
Geen idee. Onzekerheid waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat/ zou je dat aan merken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |