SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vind slippers meer schoenen dan badkledingquote:Op zondag 13 juli 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel om het zwembad heen.Of aan het strand.
Sofferdjequote:Op zondag 13 juli 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind slippers meer schoenen dan badkleding
Ik vind het beiden.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind slippers meer schoenen dan badkleding
Wat is er?quote:
je bent zelf een sufferdquote:Op zondag 13 juli 2014 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets. Door TT dacht ik sof, sofferd, sufferd hehehe
gezelligquote:
Ahw, gelukkig morgen welquote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
ik denk dat ik vanavond uiteindelijk niks doe
Die vriendin komt niet meer?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
ik denk dat ik vanavond uiteindelijk niks doe
ja morgen welquote:
Ze zou na het eten hier zijn want er is visite voor verjaardag van dr paquote:
oké laat maar wetenquote:
wat een hoerquote:Op zondag 13 juli 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zou na het eten hier zijn want er is visite voor verjaardag van dr pa
maar er is nog steeds visite, dus ze kan niet weg ofzo
nee is geen hoerquote:
Stom.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zou na het eten hier zijn want er is visite voor verjaardag van dr pa
maar er is nog steeds visite, dus ze kan niet weg ofzo
nog stommer is dat we eerst zaterdag zondag en maandag zouden gaan maar zij kon opeens zaterdag en maandag niet meerquote:
Ook wel lullig. Je spreekt immers samen iets af en zij houdt zich er niet aan.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nog stommer is dat we eerst zaterdag zondag en maandag zouden gaan maar zij kon opeens zaterdag en maandag niet meer
Kan gebeuren maar dan is het nog vervelender als vanavond niet door gaat
Ja ach, kan gebeuren.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook wel lullig. Je spreekt immers samen iets af en zij houdt zich er niet aan.
Ik luister er niet eens naar.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
Snap niet dat mensen ariana grande helemaal de hemel inprijzen![]()
ze zingt echt matig met die nare piepstem
ik luister deze wel eensquote:Op zondag 13 juli 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
geluid uit en kijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
stond op youtube nummer van haar bij aanbevolen video'squote:
ja nuquote:
Ik neem die aanbevolen video's echt niet serieus. Er staan voor mij ook altijd de meest achterlijke dingen tussen.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stond op youtube nummer van haar bij aanbevolen video's
(like what the actual fuck) dus ik geklikt en teleurgesteld
Waar?quote:
quote:
kom tcquote:Op zondag 13 juli 2014 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vast wel. Kan me haar niet echt voor de geest halen
ik heb niks?quote:
kom je tc? mortax heeft zijn cam aanquote:
okequote:
bnl64quote:Op zondag 13 juli 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
http://tinychat.com/spatieboos
welke zit jij?
met wiequote:
Wie?quote:
vervelende usernamequote:
dat was haar laatste postquote:
ik zeg tochquote:
niet denkenquote:
ja jij ook hequote:
quote:
Het is alweer bijna een week geleden dat ik de lasagne heb gegeten en ik lig ziek in bed.quote:
Ik ben gezond en wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is alweer bijna een week geleden dat ik de lasagne heb gegeten en ik lig ziek in bed.
Ik ben benieuwd of het de eters ook is overkomen. Ben jij gezond en wel, Johannes?
Dank je.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen ban hebt.
Geen leuk weekend, nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben gezond en wel.
Dus als ik het goed begrijp heb jij vandaag niet een leuke dag?
Pax is ook verliefd op mij hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen, straks wordt pax weer boos
Ik ben ook voor Duitsland.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen leuk weekend, nee.
Straks wel voetbal kijken. Ik ben voor Duitsland, dus wellicht wordt het een hoogtepunt dit weekend.
Ben je al op vakantie, Johannes?
Ik ben al weg.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Duitsland.
Over 10 dagen.
Oh jullie doen Tinychat.
Ik zal maar niet meedoen, ik gun Mortaxx zijn shine.
Als hij op jongens viel was hij verliefd op mij, maar hij heeft mij laatst verteld dat dit niet zo is.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou maar niet teveel op verheugen, die jongen wordt op iedereen verliefd maar t meest op mij
Echt niet. Toch pax?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij op jongens viel was hij verliefd op mij, maar hij heeft mij laatst verteld dat dit niet zo is.
Uiteraard.quote:
Er kwam niks over idd.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Uiteraard.
Al kwamen mijn complimenten niet over. Of mijn tekst was onzichtbaar of iedereen negeerde mij.
Nou ja, jammer dan.quote:
Niet gezien.quote:
Ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tinychat is toch ook met webcam enzo?
Mortaxx, Fera, Kaneelstokje, Supersof en ik waren naakt op cam.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja sorry, was net uit beeld toen ik keek. Zag alleen maar de vloerbedekking.quote:
jaquote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij valt dan ook op mij. Dit weet ik gewoon door z'n gedrag afgelopen dinsdag. Ik denk dat hij expres wijn op m'n tapijt heeft gemorst zodat hij schuldig gaat voelen en dan vraag ik hem om goedmaakseks maar dat heb ik (nog) niet gedaan. Je zag dat hij teleurgesteld wegging.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij op jongens viel was hij verliefd op mij, maar hij heeft mij laatst verteld dat dit niet zo is.
Oh ja, mijn computer heeft geen webcam. Mijn laptop wel, maar dan moet ik die eerst aandoen.quote:
Business as usual dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mortaxx, Fera, Kaneelstokje, Supersof en ik waren naakt op cam.
Fixed.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mortaxx, Kaneelstokje, Supersof en ik waren naakt op cam.
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja sorry, was net uit beeld toen ik keek. Zag alleen maar de vloerbedekking.
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat het een penis was.
Gek dat hij dan nog per se met mij de kroeg in wilde duiken en niet met jou.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij valt dan ook op mij. Dit weet ik gewoon door z'n gedrag afgelopen dinsdag. Ik denk dat hij expres wijn op m'n tapijt heeft gemorst zodat hij schuldig gaat voelen en dan vraag ik hem om goedmaakseks maar dat heb ik (nog) niet gedaan. Je zag dat hij teleurgesteld wegging.
Maar jij en Bijna daten dus ofzo?quote:
Ik wist niet waar ik moest kijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mortaxx, Fera, Kaneelstokje, Supersof en ik waren naakt op cam.
Verdriet wegdrinken omdat ik niet zo makkelijk ben als hij denkt he.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gek dat hij dan nog per se met mij de kroeg in wilde duiken en niet met jou.
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet waar ik moest kijken.
Komt nog wel.quote:
waar ben jequote:
Ik typte me een ongeluk maar niemand reageerde.quote:
Zonet zei je nog dat het met webcam was, dus je ziet gewoon iedereen typen?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik typte me een ongeluk maar niemand reageerde.
Waar was jij?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Morti zit weer op tc de mooiboy uit te hangen
kom dan nog een keerquote:Op zondag 13 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort ook eens meedoen? Dan kan Mortie wel ophouden.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:46 schreef Paxcon het volgende:
Ja. Het is chat met een webcam. Dus?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet zei je nog dat het met webcam was, dus je ziet gewoon iedereen typen?
Geef ons eens uitsluitselquote:Op zondag 13 juli 2014 20:46 schreef Paxcon het volgende:
kom nuquote:Op zondag 13 juli 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort ook eens meedoen? Dan kan Mortie wel ophouden.
Niemand zag iets. :Squote:Op zondag 13 juli 2014 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zag ik ,ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb ff snel gekeken, maar niet aanwezig geweest
Waarover, ik kom net binnenvallen. Even teruglezen.quote:
Ik denk dat dat heel gezellig kan wordenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort ook eens meedoen? Dan kan Mortie wel ophouden.
doe maarquote:Op zondag 13 juli 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst mijn laptop opstarten.
Ja, dat weet ik. Daarom ging ik weg.quote:
kom terug danquote:
kom terug met bijna totoquote:
Ik kijk erg uit naar je oordeel. Je laat natuurlijk niet meespelen dat Etsu verliefd op jou is. Dit hoorde ik van wietparkietquote:Op zondag 13 juli 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarover, ik kom net binnenvallen. Even teruglezen.
[..]
Ik denk dat dat heel gezellig kan worden
Wordt toch geen stelletjeschat hè?quote:
Hey Crack.quote:
awwwwquote:
oh ja dacht ik al dat dat zou gebeurenquote:
Mijn conclusie is dat ik noch op Etsu noch op jou verliefd ben. Ik heb wel ooit toegegeven dat jij een erg mooie jongen bent, maar zo'n oordeel is geheel los te zien van geaardheid en verliefdheidquote:Op zondag 13 juli 2014 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kijk erg uit naar je oordeel. Je laat natuurlijk niet meespelen dat Etsu verliefd op jou is. Dit hoorde ik van wietparkiet
En onvoorwaardelijk?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat ik noch op Etsu noch op jou verliefd ben. Ik heb wel ooit toegegeven dat jij een erg mooie jongen bent, maar zo'n oordeel is geheel los te zien van geaardheid en verliefdheidHopelijk ben ik zo voldoende duidelijk.
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:53 schreef Paxcon het volgende:
OohDomme inside joke die zelfs ik niet direct door had
alleen toto doet domme namenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
Ik snap echt niet wie wie is.Waarom legt niemand dat uit?
Ik ga het zo bekijken, te herkennen aan een groen shirt.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
Ik ben die knapste zonder kuiltjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
Motaxx is de knapste.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben die knapste zonder kuiltjes.
Met kuiltjes is Mortaxx.
wij worden mister en miss fokquote:
welke browser?quote:
Dan moet je bovenaan de melding in je browser accepteren, die vraagt om toestemming.quote:
Leukquote:Op zondag 13 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
kusje op de pijn dan.
Hoe was je werk?
hee sweetiepietiequote:
Lief dat je vraagt, zie bovenquote:
wat is de link?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
awwww
crack kom je ook tc? ik heb vrouwen nodig
http://tinychat.com/spatieboosquote:Op zondag 13 juli 2014 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk. Was wel een errug lange dag en mn voeten deden op 't einde behoordelijk pijn haha, maar leuk
.
Hoe is 't daar?
[..]
hee sweetiepietie
[..]
Lief dat je vraagt, zie boven.
[..]
wat is de link?
Goed om te horen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk. Was wel een errug lange dag en mn voeten deden op 't einde behoordelijk pijn haha, maar leuk
.
Hoe is 't daar?
Oh, goed bezigquote:Op zondag 13 juli 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ouders zijn langs geweest, huis is weer schoon. Heb weer een vacature waar ik op kan reageren. Redelijk dus wel.
Ik had bijna "johannes is een digibeet" getweetquote:Op zondag 13 juli 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoals jullie merken is het inmiddels gelukt
je mag niet stervenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben blij dat ik Johannes en Pax en Etsu eens heb gezien nu.
Ik kan vredig sterven.
Je bent zelf een digibeet xd (snap je m)quote:Op zondag 13 juli 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had bijna "johannes is een digibeet" getweet
Zo voelde ik me ook na Dinsdagquote:Op zondag 13 juli 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan vredig sterven.
wij ookquote:Op zondag 13 juli 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
Nu moet ik weer 2 jaar wachten na deze wedstrijd
Wat een lieve reactiequote:Op zondag 13 juli 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan vredig sterven.
Ik zal ooit moeten, vriend.quote:
Wat was er dinsdag?quote:
Ik ben dan ook best wel lief.quote:
Allemaal mannen????????????????????????????//quote:Op zondag 13 juli 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was wel verbaasd. Jullie waren allemaal knappe mannen.
Ik voelde me gewoon het lelijke eendje.
Mort, je hebt wel een creepy blik hoor.quote:
Ja. Jij, Sof, Crack en Feer allemaal mannen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal mannen????????????????????????????//
Wel eng hè, als enige vrouw.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Jij, Sof, Crack en Feer allemaal mannen.
Ik ben ook creepyquote:Op zondag 13 juli 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mort, je hebt wel een creepy blik hoor.
Zo'n gefascineerde blik naar Etsu die zijn skills met zijn tong laat zien.
Nee, beetje eng.
Tong?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mort, je hebt wel een creepy blik hoor.
Zo'n gefascineerde blik naar Etsu die zijn skills met zijn tong laat zien.
Nee, beetje eng.
Begrijpelijk. We willen allemaal in je broekje.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, beetje wel. Daarom ging ik maar weg.
Jij lag je elleboog te likken.quote:
Mooiquote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben daardoor wel een beetje op je afgeknapt.
Nee jij wil mij niet, ik kom zo wel terug.quote:
Ik zou niet tegen allemaal nee zeggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk. We willen allemaal in je broekje.
Oh dat.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij lag je elleboog te likken.
Of deed een dappere poging.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh dat.![]()
Dat deed ik om Mortaxx te versieren.
Ik werd er helemaal creepy vanquote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh dat.![]()
Het was ook wel licht-erotisch. En Mort zijn blik was eng. Zo kijkt hij zelfs niet naar Sof!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh dat.![]()
omgquote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet tegen allemaal nee zeggen.
Ik vind die schermpjes een beetje klein eigenlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
Ik ben toch altijd wel een beetje een outsider in een tc.
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Jij, Sof, Crack en Feer allemaal mannen.
Vind je me zo weinig waard :Squote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
ik heb een foto te koop van mortax 1 euro
Ik bied 1 euroquote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
ik heb een foto te koop van mortax 1 euro
jaquote:
Hoezo?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind die schermpjes een beetje klein eigenlijk.
Kom terug!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee jij wil mij niet, ik kom zo wel terug.
Als jullie dan nog bezig zijn. Ik moet even afkoelen na deze lage streek.
Nou als je met 9 bent ofzo kan je amper de gezichtsuitdrukkingen zien.quote:
oke dan nietquote:
Ging mij redelijk goed af. Maar dat was niet waar ik op doelde.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou als je met 9 bent ofzo kan je amper de gezichtsuitdrukkingen zien.
alhoewel sommigen sowieso al behoorlijk stoïcijns kijken (ik ook)
Waar dan wel op? In tegenstelling tot de geruchten kan ik geen gedachten lezen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ging mij redelijk goed af. Maar dat was niet waar ik op doelde.
Ik heb je net een euro geboden.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan niet
ik wilde euro's sparen en je trakteren
verwend kreng
O, gewoon. Dat ik er niet echt bij hoor. Iedereen kent elkaar zo goed en kennen ook allemaal mensen die ik niet ken.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar dan wel op? In tegenstelling tot de geruchten kan ik geen gedachten lezen.
[..]
Ik heb je net een euro geboden.
oké geef maarquote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar dan wel op? In tegenstelling tot de geruchten kan ik geen gedachten lezen.
[..]
Ik heb je net een euro geboden.
Ja tegoedbonnen voor gratis broodje van de subwayquote:Op zondag 13 juli 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan niet
ik wilde euro's sparen en je trakteren
verwend kreng
wat emogif je me nou lulquote:Op zondag 13 juli 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja tegoedbonnen voor gratis broodje van de subway
Maar je hebt vriendje. Dus dat met je hartje komt weer goedquote:
* johannes_vermeer geeft sof een euroquote:
Zo goed ken ik iedereen ook niet hoor. Alleen Paxje Etsu en Ama heb ik in het echt gezien (tot op vanavond dan) van wie nu online waren.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
O, gewoon. Dat ik er niet echt bij hoor. Iedereen kent elkaar zo goed en kennen ook allemaal mensen die ik niet ken.Ik ben niet sociaal genoeg denk ik.
Wellllquote:Op zondag 13 juli 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
O, gewoon. Dat ik er niet echt bij hoor. Iedereen kent elkaar zo goed en kennen ook allemaal mensen die ik niet ken.Ik ben niet sociaal genoeg denk ik.
quote:
Dat is dan wel weer zoquote:Op zondag 13 juli 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt vriendje. Dus dat met je hartje komt weer goed
Ja, maar jij bent wel leuker volgens mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* johannes_vermeer geeft sof een euro
[..]
Zo goed ken ik iedereen ook niet hoor. Alleen Paxje Etsu en Ama heb ik in het echt gezien (tot op vanavond dan) van wie nu online waren.
Misschien nog te nieuw dan.quote:
Volgens mij rendeer ik ook beter in het echt dan op zo'n chat, maar we zullen het zien. Ik ga weer online.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent wel leuker volgens mij.
[..]
Misschien nog te nieuw dan.
Twee weken? :/quote:Op zondag 13 juli 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb hoofdpijn als een malle.
En al 2 weken een trekkend oogspiertje links.![]()
Geef of neem een dag.quote:
Huisarts?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef of neem een dag.
Ik word er gek van. Het is niet 24 uur per dag, maar iedere dag wel een tijdje.
Dat is ook zo maar ik denk dat t wel meevalt. Amarantha, johannes en mortaxx zijn nieuwer bijvoorbeeld. En pax zit bijna nooit in grtd maar op de een af andere manier wel vaak op tcquote:Op zondag 13 juli 2014 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent wel leuker volgens mij.
[..]
Misschien nog te nieuw dan.
Dan ben ik gewoon niet zo interessant als zij.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar ik denk dat t wel meevalt. Amarantha, johannes en mortaxx zijn nieuwer bijvoorbeeld. En pax zit bijna nooit in grtd maar op de een af andere manier wel vaak op tc
Waarom denk je dat/ zou je dat aan merken?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon niet zo interessant als zij.
Geen idee. Onzekerheid waarschijnlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat/ zou je dat aan merken?
Is alleen op afspraak. Dus moet het maar net hebben dan op dat moment.quote:
Pohh, nou ik denk dat je er gewoon bijhoort want je bent hartstikke leuk.quote:
Je hoeft het toch niet te hebben op het moment dat je bij huisarts zit?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is alleen op afspraak. Dus moet het maar net hebben dan op dat moment.
Dacht dat het vermoeidheid was. Maar is het niet.
Stress. Is het ook niet
Dank je.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat mij betreft valt het reuze mee, maar ik ben maar 30 minuten op TC geweest.
Het zal ook wel aan mij liggen. Zit gewoon echt slecht in m'n vel de laatste tijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pohh, nou ik denk dat je er gewoon bijhoort want je bent hartstikke leuk.
En als je t wil weten, ik persoonlijk merk niet dat andere je niet interessant vinden.. Maarja, ik ben jou ook niet dus let er niet echt op
Je kan toch ook aan hem melden wat het is? Kan is groot dat hij het niet hoeft te zien, omdat hij het uit ervaring al eerder gezien heeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is alleen op afspraak. Dus moet het maar net hebben dan op dat moment.
Dacht dat het vermoeidheid was. Maar is het niet.
Stress. Is het ook niet
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet te hebben op het moment dat je bij huisarts zit?
Trekkend oogspiertje wordt veroorzaakt door vermoeidheid of stress.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan toch ook aan hem melden wat het is? Kan is groot dat hij het niet hoeft te zien, omdat hij het uit ervaring al eerder gezien heeft.
Misschien zoeken naar de oorzaak van de vermoeidheid en/of stress?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Trekkend oogspiertje wordt veroorzaakt door vermoeidheid of stress.
De huisarts kan dit niet verhelpen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Het zal ook wel aan mij liggen. Zit gewoon echt slecht in m'n vel de laatste tijd.Zoveel onzekerheden en twijfels. Dacht dat ik er vanaf was, maar alles komt boven. En ik heb echt het gevoel alsof ik daarmee bij niemand echt goed terecht kan. Misschien ook wel logisch, niemand snapt wat ik bedoel en ik kan het ook heel slecht uitleggen.
Ik ga de laatste tijd wel veel te laat naar bed en te vroeg op. Daardoor iedere keer in de middag even dutje.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien zoeken naar de oorzaak van de vermoeidheid en/of stress?
Ja, ik hoop het ook. Normaal gesproken praat ik hierover met mijn beste vriend, maar die zit nu op een plek waar ik hem niet kan bereiken. Ik mis hem zo fucking erg.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook
Lastig uit te leggen, hoop dat je iemand vindt waar je je verhaal kwijt kan of dat je jezelf beter gaat voelen
Ahhquote:Op zondag 13 juli 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook. Normaal gesproken praat ik hierover met mijn beste vriend, maar die zit nu op een plek waar ik hem niet kan bereiken. Ik mis hem zo fucking erg.
Maandag over een week. Dus dat duurt nog wel even.quote:
Komt op hetzelfde moment terug als MK. Is hij daar ook?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maandag over een week. Dus dat duurt nog wel even.
Ja. Samen met haar.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde moment terug als MK. Is hij daar ook?
Grappig hoezo?quote:
Awww, dank je sof.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
Fera, ik vind je helemaal niet 'minder interessant' ofzo op tc. De rest kent elkaar toevallig wat beter, maar juist door tc heb ik mensen beter leren kennenJe hoeft echt niet onzeker te zijn want ik vind het juist leuk met je op tc
Ik ook.quote:
Ik dacht even: He! Wat ontzettend toevallig!quote:
Ja, klopt. Wel leuk hoor, want ik kende ze beiden voordat ze elkaar kenden.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even: He! Wat ontzettend toevallig!
Maar ze kennen elkaar en alles en dat was ik vergeten.
Overigens kende ik op de tc eigenlijk alleen jou en Flips.
Kaneel is absoluut niet geliefd bij iedereenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wel leuk hoor, want ik kende ze beiden voordat ze elkaar kenden.Ik ken hem al 11 jaar of zo.
Maar jij bent altijd direct geliefd bij iedereen. Geen idee hoe je dat doet.
Haat je me?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kaneel is absoluut niet geliefd bij iedereen
Niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kleine wereld toch soms.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wel leuk hoor, want ik kende ze beiden voordat ze elkaar kenden.Ik ken hem al 11 jaar of zo.
Maar jij bent altijd direct geliefd bij iedereen. Geen idee hoe je dat doet.
Gewoon beetje mee lullenquote:
Ja, oké. Maar die ligt slecht bij een hele hoop mensen. Ook bij mij. Dus ik tel haar niet mee, want in mijn ogen is ze dat niet waard.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleine wereld toch soms.
En je vergeet onze grote vriendin natuurlijk.
Geen idee waarom, is gewoon zo. Mag mn bronnen niet laten weten ofcoursequote:
Euh, oké.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee waarom, is gewoon zo. Mag mn bronnen niet laten weten ofcourse
Dat lukt mij nooit. Eigenlijk juist als het nergens over gaat kan ik niet meepraten.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon beetje mee lullengaat nergens over
Dan begin je zelf met ietsquote:Op zondag 13 juli 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lukt mij nooit. Eigenlijk juist als het nergens over gaat kan ik niet meepraten.
Probeer ik wel eens, maar daar wordt overheen gepraat.quote:
En zijn nog wel paar uit SEX SC die me niet mogen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar die ligt slecht bij een hele hoop mensen. Ook bij mij. Dus ik tel haar niet mee, want in mijn ogen is ze dat niet waard.
Bam.
Wat is er lieverd?quote:
Dingetje? Care to tell? DM wellicht?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En zijn nog wel paar uit SEX SC die me niet mogen.
En dingetje die boos werd op me omdat hij dacht dat ik zijn vriendin wilde hosselen.
[..]
Wat is er lieverd?
Begrijpelijk.quote:
Oh sorry, gaat soms zo snelquote:Op zondag 13 juli 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer ik wel eens, maar daar wordt overheen gepraat.
Weet je nog die meet dat Muhaha bij me in bed lag? Er was nog iemand. En haar vriend doel ik op.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dingetje? Care to tell? DM wellicht?
En SEX SC heb ik inmiddels voor een groot deel achter me gelaten. Daar werd ik door de meeste mensen ook niet echt met open armen ontvangen. Dus ja ...
Komt er aan.quote:
Nee, ik hoef geen speciale aandacht of zo. Het is zoals het is. Moet ik gewoon mee leren omgaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh sorry, gaat soms zo snel
Ik zal er op letten volgende keer okéIs in ieder geval niet de bedoeling ofzo
Heb je door dat je je eigen mening dat mensen kaneel mogen probeert stand te houden door te zeggen dat die persoon en die persoon m niet mogen niet mee tellen?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dingetje? Care to tell? DM wellicht?
En SEX SC heb ik inmiddels voor een groot deel achter me gelaten. Daar werd ik door de meeste mensen ook niet echt met open armen ontvangen. Dus ja ...
O ja. Maar die doet er niet meer toe. Die zijn uit elkaar toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog die meet dat Muhaha bij me in bed lag? Er was nog iemand. En haar vriend doel ik op.
Groot misverstand allemaal, maar toch.
[..]
Komt er aan.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je nog die meet dat Muhaha bij me in bed lag? Er was nog iemand. En haar vriend doel ik op.
Groot misverstand allemaal, maar toch.
[..]
Komt er aan.
Het ging me ook meer om mensen hier, eigenlijk. In GRTD.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je door dat je je eigen mening dat mensen kaneel mogen probeert stand te houden door te zeggen dat die persoon en die persoon m niet mogen niet mee tellen?
En ng een andere vraag, waarom denk je dat mensen jou niet meteen zouden mogen? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |