Geen leuk weekend, nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben gezond en wel.
Dus als ik het goed begrijp heb jij vandaag niet een leuke dag?
Pax is ook verliefd op mij hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen, straks wordt pax weer boos
Ik ben ook voor Duitsland.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen leuk weekend, nee.
Straks wel voetbal kijken. Ik ben voor Duitsland, dus wellicht wordt het een hoogtepunt dit weekend.
Ben je al op vakantie, Johannes?
Ik ben al weg.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Duitsland.
Over 10 dagen.
Oh jullie doen Tinychat.
Ik zal maar niet meedoen, ik gun Mortaxx zijn shine.
Als hij op jongens viel was hij verliefd op mij, maar hij heeft mij laatst verteld dat dit niet zo is.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou maar niet teveel op verheugen, die jongen wordt op iedereen verliefd maar t meest op mij
Echt niet. Toch pax?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij op jongens viel was hij verliefd op mij, maar hij heeft mij laatst verteld dat dit niet zo is.
Uiteraard.quote:
Er kwam niks over idd.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Uiteraard.
Al kwamen mijn complimenten niet over. Of mijn tekst was onzichtbaar of iedereen negeerde mij.
Nou ja, jammer dan.quote:
Niet gezien.quote:
Ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tinychat is toch ook met webcam enzo?
Mortaxx, Fera, Kaneelstokje, Supersof en ik waren naakt op cam.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja sorry, was net uit beeld toen ik keek. Zag alleen maar de vloerbedekking.quote:
jaquote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij valt dan ook op mij. Dit weet ik gewoon door z'n gedrag afgelopen dinsdag. Ik denk dat hij expres wijn op m'n tapijt heeft gemorst zodat hij schuldig gaat voelen en dan vraag ik hem om goedmaakseks maar dat heb ik (nog) niet gedaan. Je zag dat hij teleurgesteld wegging.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij op jongens viel was hij verliefd op mij, maar hij heeft mij laatst verteld dat dit niet zo is.
Oh ja, mijn computer heeft geen webcam. Mijn laptop wel, maar dan moet ik die eerst aandoen.quote:
Business as usual dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mortaxx, Fera, Kaneelstokje, Supersof en ik waren naakt op cam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |