SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik vind slippers meer schoenen dan badkledingquote:Op zondag 13 juli 2014 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel om het zwembad heen.Of aan het strand.
Sofferdjequote:Op zondag 13 juli 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind slippers meer schoenen dan badkleding
Ik vind het beiden.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind slippers meer schoenen dan badkleding
Wat is er?quote:
je bent zelf een sufferdquote:Op zondag 13 juli 2014 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets. Door TT dacht ik sof, sofferd, sufferd hehehe
gezelligquote:
Ahw, gelukkig morgen welquote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
ik denk dat ik vanavond uiteindelijk niks doe
Die vriendin komt niet meer?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef supersof het volgende:
ik denk dat ik vanavond uiteindelijk niks doe
ja morgen welquote:
Ze zou na het eten hier zijn want er is visite voor verjaardag van dr paquote:
oké laat maar wetenquote:
wat een hoerquote:Op zondag 13 juli 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zou na het eten hier zijn want er is visite voor verjaardag van dr pa
maar er is nog steeds visite, dus ze kan niet weg ofzo
nee is geen hoerquote:
Stom.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zou na het eten hier zijn want er is visite voor verjaardag van dr pa
maar er is nog steeds visite, dus ze kan niet weg ofzo
nog stommer is dat we eerst zaterdag zondag en maandag zouden gaan maar zij kon opeens zaterdag en maandag niet meerquote:
Ook wel lullig. Je spreekt immers samen iets af en zij houdt zich er niet aan.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nog stommer is dat we eerst zaterdag zondag en maandag zouden gaan maar zij kon opeens zaterdag en maandag niet meer
Kan gebeuren maar dan is het nog vervelender als vanavond niet door gaat
Ja ach, kan gebeuren.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook wel lullig. Je spreekt immers samen iets af en zij houdt zich er niet aan.
Ik luister er niet eens naar.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
Snap niet dat mensen ariana grande helemaal de hemel inprijzen![]()
ze zingt echt matig met die nare piepstem
ik luister deze wel eensquote:Op zondag 13 juli 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
Snap niet dat mensen ariana grande helemaal de hemel inprijzen![]()
ze zingt echt matig met die nare piepstem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |