En onvoorwaardelijk?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dat ik noch op Etsu noch op jou verliefd ben. Ik heb wel ooit toegegeven dat jij een erg mooie jongen bent, maar zo'n oordeel is geheel los te zien van geaardheid en verliefdheidHopelijk ben ik zo voldoende duidelijk.
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:53 schreef Paxcon het volgende:
OohDomme inside joke die zelfs ik niet direct door had
alleen toto doet domme namenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
Ik snap echt niet wie wie is.Waarom legt niemand dat uit?
Ik ga het zo bekijken, te herkennen aan een groen shirt.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
Ik ben die knapste zonder kuiltjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
Motaxx is de knapste.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben die knapste zonder kuiltjes.
Met kuiltjes is Mortaxx.
wij worden mister en miss fokquote:
welke browser?quote:
Dan moet je bovenaan de melding in je browser accepteren, die vraagt om toestemming.quote:
Leukquote:Op zondag 13 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
kusje op de pijn dan.
Hoe was je werk?
hee sweetiepietiequote:
Lief dat je vraagt, zie bovenquote:
wat is de link?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
awwww
crack kom je ook tc? ik heb vrouwen nodig
http://tinychat.com/spatieboosquote:Op zondag 13 juli 2014 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk. Was wel een errug lange dag en mn voeten deden op 't einde behoordelijk pijn haha, maar leuk
.
Hoe is 't daar?
[..]
hee sweetiepietie
[..]
Lief dat je vraagt, zie boven.
[..]
wat is de link?
Goed om te horen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk. Was wel een errug lange dag en mn voeten deden op 't einde behoordelijk pijn haha, maar leuk
.
Hoe is 't daar?
Oh, goed bezigquote:Op zondag 13 juli 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Ouders zijn langs geweest, huis is weer schoon. Heb weer een vacature waar ik op kan reageren. Redelijk dus wel.
Ik had bijna "johannes is een digibeet" getweetquote:Op zondag 13 juli 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoals jullie merken is het inmiddels gelukt
je mag niet stervenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben blij dat ik Johannes en Pax en Etsu eens heb gezien nu.
Ik kan vredig sterven.
Je bent zelf een digibeet xd (snap je m)quote:Op zondag 13 juli 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had bijna "johannes is een digibeet" getweet
Zo voelde ik me ook na Dinsdagquote:Op zondag 13 juli 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan vredig sterven.
wij ookquote:Op zondag 13 juli 2014 21:41 schreef Amarantha het volgende:
Nu moet ik weer 2 jaar wachten na deze wedstrijd
Wat een lieve reactiequote:Op zondag 13 juli 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan vredig sterven.
Ik zal ooit moeten, vriend.quote:
Wat was er dinsdag?quote:
Ik ben dan ook best wel lief.quote:
Allemaal mannen????????????????????????????//quote:Op zondag 13 juli 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was wel verbaasd. Jullie waren allemaal knappe mannen.
Ik voelde me gewoon het lelijke eendje.
Mort, je hebt wel een creepy blik hoor.quote:
Ja. Jij, Sof, Crack en Feer allemaal mannen.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal mannen????????????????????????????//
Wel eng hè, als enige vrouw.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Jij, Sof, Crack en Feer allemaal mannen.
Ik ben ook creepyquote:Op zondag 13 juli 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mort, je hebt wel een creepy blik hoor.
Zo'n gefascineerde blik naar Etsu die zijn skills met zijn tong laat zien.
Nee, beetje eng.
Tong?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mort, je hebt wel een creepy blik hoor.
Zo'n gefascineerde blik naar Etsu die zijn skills met zijn tong laat zien.
Nee, beetje eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |