Ja, ik ook wel. Maar op meets heb ik nooit dat gevoel gehad. In ieder geval tot nu toe. Maar dat is ook steeds dezelfde, vertrouwde groep.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet wel zeggen sinds ik naar meetings ga ben ik hier op FOK! wel een stuk zelfverzekerder geworden
Komt omdat hij 12 is.quote:
Ik zie hem nooit meer posten. Alleen de godganse dag fb updates maken.quote:
Ben ik een groep?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar op meets heb ik nooit dat gevoel gehad. In ieder geval tot nu toe. Maar dat is ook steeds dezelfde, vertrouwde groep.
Mijn vriend had laatst rijst met kip en een soort roomsaus gemaakt. Was wel uit pak (Knorr gok ik zo) maar door die saus en de kip was de rijst ineens goed te doenquote:
Ja. Jij telt voor 20. Dikzak.quote:
Oh heb geen FBquote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat hij 12 is.
[..]
Ik zie hem nooit meer posten. Alleen de godganse dag fb updates maken.
Wie je meet? Ik ben Dinsdag spontaan naar Groningen gegaan voor een meet waarvan ik maar 1 iemand kendequote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
Maar dat is ook steeds dezelfde, vertrouwde groep.
Niet goed?quote:
Ho ho, ik zei nooit aanstellenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook al: het zal wel aan mij liggen. Misschien juist omdat ik er slechte ervaringen mee heb ga ik er extra op letten en maak ik van een mug een olifant. Ik weet ook wel dat ik me niet zo aan moet stellen, maar m'n gevoel luistert niet naar m'n verstand.
Maar ja, zoals eerder gezegd zit ik gewoon niet lekker in m'n vel.
Als er maar iets bij zit wat goed smaakt is het oke, maar rijst, losquote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend had laatst rijst met kip en een soort roomsaus gemaakt. Was wel uit pak (Knorr gok ik zo) maar door die saus en de kip was de rijst ineens goed te doen
Ik moet sowieso iets van saus over de rijst kunnen gieten. Maar liever geen rijst en dan maar bami of mihoenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als er maar iets bij zit wat goed smaakt is het oke, maar rijst, los
Ik schiet ze altijd weg. Vind ze overal terug, die rijstkorrels
Dat zou ik dus minder snel doen. Ik wil wel eerst een soort van bevestiging hebben dat men het oké vindt dat ik kom. Om ongemakkelijkheid te voorkomen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie je meet? Ik ben Dinsdag spontaan naar Groningen gegaan voor een meet waarvan ik maar 1 iemand kende
Kinder bedtijdquote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Over 12 jarigen gesproken, waar is mijn allerliefste Luxaflex
Zeker. Erg prettige gast.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh heb geen FB
hij was wel een baasje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |