Een wat voor verklaring?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Huurwoning, heb je je IBzoveel verklaring al klaar?
Ik heb wel gereageerd op een studentenwoning, want studie, maar daar hebben ze eis dat je moet bewijzen dat je ingeschreven staat en ook dat je stufi ontvangt. Nu is mijn studie nog niet begonnen, in september pas, maar sta ik al wel officieel en definitief ingeschreven en heb ik ook de stufi aanvraag al voltooid. Hopelijk is dat prima.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg laatst een herinnering dat ik wel hoog stond voor een woning en dat ik wel die verklaring moest hebben
IB60, inkomensverklaring. Kun je gratis aanvragen bij de Belastingdienst.quote:
MARIO, GET YOUR SHIT TOGETHER BROquote:Op zondag 13 juli 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
Mario wordt straks op handen het stadion uit gedragen.
Moet goed komen! Anders hadden ze dat toch al wel gemeld..quote:Op zondag 13 juli 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel gereageerd op een studentenwoning, want studie, maar daar hebben ze eis dat je moet bewijzen dat je ingeschreven staat en ook dat je stufi ontvangt. Nu is mijn studie nog niet begonnen, in september pas, maar sta ik al wel officieel en definitief ingeschreven en heb ik ook de stufi aanvraag al voltooid. Hopelijk is dat prima.
jaquote:Op zondag 13 juli 2014 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk niet maar neem aan een doelpunt?
Eigen huisje is veel leuker.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel gereageerd op een studentenwoning, want studie, maar daar hebben ze eis dat je moet bewijzen dat je ingeschreven staat en ook dat je stufi ontvangt. Nu is mijn studie nog niet begonnen, in september pas, maar sta ik al wel officieel en definitief ingeschreven en heb ik ook de stufi aanvraag al voltooid. Hopelijk is dat prima.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte grap, toch moest ik lachen
Bij mij sta je altijd op nummer 1 bbyquote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Moet goed komen! Anders hadden ze dat toch al wel gemeld..
Ik sta ingeschreven voor een appartementje, sta nu op nummertje 3.Zo spannend
Die atariquote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik bij je intrekken?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij sta je altijd op nummer 1 bby
Nee, dat kunnen ze nog niet van me weten. Ik heb nog geen echt contact met ze gehad. Alleen een mailtje dat ik eerste was, even aan moest geven of ik nog geïnteresseerd was en zo ja dat ze me dan contacteren.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Moet goed komen! Anders hadden ze dat toch al wel gemeld..
Ik sta ingeschreven voor een appartementje, sta nu op nummertje 3.Zo spannend
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel een zelfstandige woning. Maar speciaal voor studenten, met een relatief lage huurprijs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |