Maar straks een eigen huis en eigen TV. Wel zo chill.quote:
Ik wil een nieuwe fiets.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe rugzak. Met heel veel vakken.
emmeliequote:Op zondag 13 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Van vakantieparken of bedrijven. Die posten we dan vol met slechte recensies, paardenpiemels, homoseks, poepseks, alles wat puberaal is.
En als er een lekkerding in beeld komt zoeken en vinden we de fb van diegene
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Van vakantieparken of bedrijven. Die posten we dan vol met slechte recensies, paardenpiemels, homoseks, poepseks, alles wat puberaal is.
En als er een lekkerding in beeld komt zoeken en vinden we de fb van diegene
Is al een datum of zo bekend?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar straks een eigen huis en eigen TV. Wel zo chill.
Is het ook, zal ooit wel eens een keer, als het zo los gaat, hier reclame maken zodat het opvaltquote:
Ik sta op de 1e plek voor een woning. Ze nemen nog contact met me op binnenkort. Als het goed is krijg ik de sleutel dan midden augustus. Maar ja, dan moeten alle papieren enz. nog wel kloppen.quote:
Dank je! Zal er naar uitkijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is het ook, zal ooit wel eens een keer, als het zo los gaat, hier reclame maken zodat het opvalt![]()
Huurwoning, heb je je IBzoveel verklaring al klaar?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sta op de 1e plek voor een woning. Ze nemen nog contact met me op binnenkort. Als het goed is krijg ik de sleutel dan midden augustus. Maar ja, dan moeten alle papieren enz. nog wel kloppen.
Ja, die heb ik al binnen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Huurwoning, heb je je IBzoveel verklaring al klaar?
quote:
Ik heb net een nieuwe, er had alleen wel één vakje bij gemogenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe rugzak. Met heel veel vakken.
Oh, dat is nog vrij snel.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sta op de 1e plek voor een woning. Ze nemen nog contact met me op binnenkort. Als het goed is krijg ik de sleutel dan midden augustus. Maar ja, dan moeten alle papieren enz. nog wel kloppen.
Spannendquote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |