Dit!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
het is wel een aanrader. Alleen zijn er nu herhalingen.
baas ben je danquote:
Aan de andere kant, dan mis volgende week ook vrij weinig als ik op vakantie ben.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit!
Kan niet wachten tot het nieuwe TV seizoen, dan word het weer druk en niet te volgen
Het ligt me niet zo. Als ik kijk naar wat Stu opnoemde voor programma's. Ik ken ze allemaal wel, maar niet interessant genoeg. Bovendien moet ik de TV eigenlijk altijd delen en vaak trek ik aan het kortste eind.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
het is wel een aanrader. Alleen zijn er nu herhalingen.
Maar twi post nauwelijks, dus dat moest een keer gebeuren.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta nu boven Twi in de top 500
Vind de helft ook niet leuk, samen met de mensen, dat maakt het leuk. Vooral als er gastenboeken gevonden wordenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt me niet zo. Als ik kijk naar wat Stu opnoemde voor programma's. Ik ken ze allemaal wel, maar niet interessant genoeg. Bovendien moet ik de TV eigenlijk altijd delen en vaak trek ik aan het kortste eind.
Ik wil een nieuwe rugzak. Met heel veel vakken.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zin om binnenkort wat schoolspulletjes te gaan halenBen niet veel nodig maar ja
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vind de helft ook niet leuk, samen met de mensen, dat maakt het leuk. Vooral als er gastenboeken gevonden worden
:'D komt door afgelopen winterquote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou eerder gaan twijfelen en mezelf afvragen wat ik nu aan het doen ben met mijn leven
Gastenboeken?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vind de helft ook niet leuk, samen met de mensen, dat maakt het leuk. Vooral als er gastenboeken gevonden worden
Dan wordt het inderdaad wel minder.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt me niet zo. Als ik kijk naar wat Stu opnoemde voor programma's. Ik ken ze allemaal wel, maar niet interessant genoeg. Bovendien moet ik de TV eigenlijk altijd delen en vaak trek ik aan het kortste eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |