Vierdequote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk voor de Duitsers.
Hun eerste wereldtitel.
die is hij toch nooitquote:Op zondag 13 juli 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil niet dat Danny boos op me wordt.
Dat was West Duitsland.quote:
Oooohquote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was West Duitsland.
Duitsland heeft nog nooit gewonnen. Tot nu.
Velp, bij Arnhem. Maar ik woon zelf in een dorp, dus ik moet eerst een half uur bussen naar Nijmegen, dan de trein pakken naar Arnhem en dan weer een bus naar Velp. Dus gewoon ontzettend veel reistijd voor die afstand. Hoop gedoe met overstappen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Holy wauw, waar moet je naartoe dan?
Ik snap het. Sowieso vervelend als je net een bus of trein mist.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Velp, bij Arnhem. Maar ik woon zelf in een dorp, dus ik moet eerst een half uur bussen naar Nijmegen, dan de trein pakken naar Arnhem en dan weer een bus naar Velp. Dus gewoon ontzettend veel reistijd voor die afstand. Hoop gedoe met overstappen.
quote:
In 1990 hebben ze ook gewonnen, toen was de muur er niet meer. Nog steeds West-Duitsland?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was West Duitsland.
Duitsland heeft nog nooit gewonnen. Tot nu.
Ja, precies. En ik wil ook gewoon een rustige plek hebben om te wonen. Ik irriteer me nogal aan mijn broertje en het feit dat de woonkamer een rookhok is geworden.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:39 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik snap het. Sowieso vervelend als je net een bus of trein mist.
Logisch, op een gegeven moment wil je gewoon op jezelf wonen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. En ik wil ook gewoon een rustige plek hebben om te wonen. Ik irriteer me nogal aan mijn broertje en het feit dat de woonkamer een rookhok is geworden.
Nog steeds als West-Duitsland. Want de kwalificatie was als West-Duitsland, de voetbalbond was nog West Duitsland.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In 1990 hebben ze ook gewonnen, toen was de muur er niet meer. Nog steeds West-Duitsland?
Met zo'n chick wereldbeker snap ik dat wel.quote:
Ik heb ook al eerder op mezelf gewoond. Dus eenmaal geproefd van de vrijheid wil je niet anders meer. Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Logisch, op een gegeven moment wil je gewoon op jezelf wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |