Niet verkeerd dus. Sta je ook bij de gemeente ingeschreven voor sociale huurwoningen? Of is dit een onderdeel daarvan?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel een zelfstandige woning. Maar speciaal voor studenten, met een relatief lage huurprijs.
Ja, als je niet oplet dan ben je het zo kwijt. Ik krijg dus een uitnodiging om te kijken om 14:00 binnen en je moet voor 16:00 reageren of je wilt e.d.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze nog niet van me weten. Ik heb nog geen echt contact met ze gehad. Alleen een mailtje dat ik eerste was, even aan moest geven of ik nog geïnteresseerd was en zo ja dat ze me dan contacteren.
De vorige keer zat ik wat minder ver in mijn inschrijvingsproces en toen is me ook al een woning door de vingers geglipt omdat ik nog niet voldoende bewijs had.
Ik sta op een site ingeschreven waar verschillende woningbouwverenigingen hun aanbod op plaatsen. Dus reageren met meettijd of via loting.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Niet verkeerd dus. Sta je ook bij de gemeente ingeschreven voor sociale huurwoningen? Of is dit een onderdeel daarvan?
Link gewoonquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag hier geen piemels posten he?
Zie net een plaatje van naakte Pele. En nog iemand die ik niet ken.
doe gewoonquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Damn, dat is wel snel. Gelukkig hoor ik m'n e-mail altijd op m'n telefoon binnenkomen, dus kan ik vrij snel op mailtjes reageren.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, als je niet oplet dan ben je het zo kwijt. Ik krijg dus een uitnodiging om te kijken om 14:00 binnen en je moet voor 16:00 reageren of je wilt e.d.
Zal inderdaad wel bij gemeente verschillend zijn. Ik sta zelf trouwens ook nog ingeschreven.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik sta op een site ingeschreven waar verschillende woningbouwverenigingen hun aanbod op plaatsen. Dus reageren met meettijd of via loting.
DM met piemel mag altijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je was niet voldoende student? Hoe dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, dat is wel snel. Gelukkig hoor ik m'n e-mail altijd op m'n telefoon binnenkomen, dus kan ik vrij snel op mailtjes reageren.
Maar het ging me meer om die eis. Ik was niet voldoende student volgens hen.Wel een gezeik eigenlijk, dus ik hoop dat ik nu voldoende aan kan tonen dat ik daar toch echt niet over lieg.
Waarschijnlijk nog geen studiefinanciering.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je was niet voldoende student? Hoe dan?
Ik zat nog niet echt op school. Mijn studie start pas in september. Maar ik had me wel aangemeld en dat soort zaken. Maar het was nog niet genoeg. Maar nu ben ik al wat verder. Heb al een machtiging afgegeven voor collegegeld en ik heb stufi aangevraagd, wat is goedgekeurd door DUO. Dus hopelijk is dat voldoende bewijs voor ze. Anders moet ik wachten tot september en moet ik de eerste maand nog heen en weer reizen vanaf hier.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je was niet voldoende student? Hoe dan?
Hoever reizen is het?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zat nog niet echt op school. Mijn studie start pas in september. Maar ik had me wel aangemeld en dat soort zaken. Maar het was nog niet genoeg. Maar nu ben ik al wat verder. Heb al een machtiging afgegeven voor collegegeld en ik heb stufi aangevraagd, wat is goedgekeurd door DUO. Dus hopelijk is dat voldoende bewijs voor ze. Anders moet ik wachten tot september en moet ik de eerste maand nog heen en weer reizen vanaf hier.
Een uur en een kwartier ongeveer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |