Het is logisch dat het om de golden headset gaat. Een andere kleur zorgt er niet voor dat het ineens beter presteert. De vraag was meer gericht op de kwaliteit van de desbetreffende headset van Sony. Anyway prima om te horen dat het geluid hiervan goed is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:42 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Kan niemand zeggen als deze nog niet uit is. Mocht het om een al bestaande headset gaan zoals de PlayStation Gold wireless headset, dan kan ik je vertellen dat de kwaliteit zeer goed is.
Ik heb geen idee waarom de Nederlandse/Europese Netflix app niet update. Ik vind het wel heel slecht eerlijk gezegd. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dezelfde update van US naar EU te brengen?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En verdomd!
Waarom heeft de Nederlandse die update nou nog niet gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat gebeurt er als je een nieuwe tv meubel gaat kopenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:51 schreef satecl het volgende:
Ik ben van plan deze week(of volgende week) een Playstation 4 te kopen. Maar ik wil graag een witte omdat dat beter past bij mij Tv-meubel. Is deze nog niet los te krijgen?? Ik moet toch niet wachten tot 9 september?
Dan koop ik er wel een in oktober.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:56 schreef videonatic het volgende:
Nog niet te koop nee, en reservering bij bol.com is al vol
Ik heb er net een gekocht, dus tegen die tijd koop ik een playstation 5.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:04 schreef Koopsie het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je een nieuwe tv meubel gaat kopen
Ja hoor die blauwe is er dan wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog 6.5 maand,dan bestel ik een PS4.
Dan wordt het de 3de spelconsole van Sony die ik thuis heb,na PS2 en PS3 Phat(helaas de PS1 nooit gehad,maar 1ste kennismaking met een Sony spelconsole was in juli 1997).
Zijn dan blauwe PS4 modellen te koop in NL?
Blauwe PS4quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hoor die blauwe is er dan wel.
PS1, PS2, PS2-US, PS3 (ook phat versie), PS4. 5 dus
Ben over alle apparaten en bijbehorende randapparaten meer dan tevreden
Oh en ook 2 PSPs
---
Ik kom niet voorbij de eindbaas in Bound By Flame![]()
Gelukkig heb ik wel save games van net voor de eindbaas dus grinden is nog mogelijk.
anders koop je toch zo'n custom kit?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Blauwe PS4
Mijn PS3 Phat is een USA model,niet in EU of Azië gekocht.
Ik hou het origineel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef wdn het volgende:
[..]
anders koop je toch zo'n custom kit?
of laat een professional dat ding paintbrushen
Pas in de latere (veel later) jaren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:55 schreef videonatic het volgende:
PS3 heeft ook rood en blauw gehad. Kans is aannemelijk.
Ik wil zo'n gouden Playstation 4.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog 6.5 maand,dan bestel ik een PS4.
Dan wordt het de 3de spelconsole van Sony die ik thuis heb,na PS2 en PS3 Phat(helaas de PS1 nooit gehad,maar 1ste kennismaking met een Sony spelconsole was in juli 1997).
Zijn dan blauwe PS4 modellen te koop in NL?
Werk zo'n USA-model ook gewoon in Europa (inc Nederland) en Azië.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Blauwe PS4
Mijn PS3 Phat is een USA model,niet in EU of Azië gekocht.
beta is nog niet begonnen he kan hij dus gewoon nog krijgen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:13 schreef Disker91 het volgende:
Vraag mij trouwens af of ik nog een bèta code krijg, heb er wel gewoon recht op. Een vriend van mij kreeg niks ondanks zijn bestelling op bovengenoemde site. Dan kan ik deze aan hem geven.
Nope, de eerste batch met codes zou voor 8 juli worden aangeleverd, lees de tekst bij de pre-order maarquote:Op woensdag 9 juli 2014 03:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
beta is nog niet begonnen he kan hij dus gewoon nog krijgen.
Bestellen en na ontvangst van de code annuleren bij bovengenoemde winkel misschien een optiequote:Op woensdag 9 juli 2014 09:10 schreef Koopsie het volgende:
Ik heb veel kortingsbonnen bij Nedgame, maar daar doen ze niet aan BETA Destiny
Proberen kan geen kwaad. Je kan het nu al annuleren en kijken of het nog in je lijst staat. En mocht ik een code overhouden, dan mag je die van mij wel hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
De pre-order in de PS Store wordt pas van je account afgeschreven op de releasedatum. Je krijgt echter wel de beta al in je download queue. Zou je dan de beta kunnen downloaden, pre-order cancelen nadat je de beta gespeeld hebt en de game ergens in de winkel kunnen kopen?
Oh nee joh, ik wil de game gewoon hebben. Zat me alleen af te vragen of het zou werken, want zo kan Koopsie de beta spelen en toch de game met korting bij Nedgame kopenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:44 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Proberen kan geen kwaad. Je kan het nu al annuleren en kijken of het nog in je lijst staat. En mocht ik een code overhouden, dan mag je die van mij wel hebben.
Oké haha, ja ik hoef de bèta ook niet per se te spelen (was al overtuigt na de alpha, en ik weet wie de game ontwikkeld). Dus die code die ik overhoud gaat naar iemand van hier mocht die vriend van mij zijn eigen krijgen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh nee joh, ik wil de game gewoon hebben. Zat me alleen af te vragen of het zou werken, want zo kan Koopsie de beta spelen en toch de game met korting bij Nedgame kopen
Yup. Leuk spel, vooral op hard mode is het spel veel leuker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef Aurelius het volgende:
Iemand Sniper Elite 3 aan het spelen? Ik lees er goede dingen over.
Zeker weten TLOU!quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Ga eind Juli de overschakeling maken van xbox360>PS4. Nu twijfel ik tussen het Destiny pakket en het TLOU pakket. Wat raden jullie aan? Prijzen zijn hetzelfde.
Last of Us is het beste spel van de vorige generatie, die moet je eigenlijk een keer ervaren. En Destiny komt toch pas in september?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Ga eind Juli de overschakeling maken van xbox360>PS4. Nu twijfel ik tussen het Destiny pakket en het TLOU pakket. Wat raden jullie aan? Prijzen zijn hetzelfde.
Pfff jeetje wat een graphics zeg ! Echt niet normaal. Kan niet wachten tot ik een PS4 heb. Driveclub is beetje arcade toch? Ik hoop het wel in ieder gevalquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:01 schreef Dutchguy het volgende:
Driveclub ziet er toch wel geweldig uit hoor:
Zonde hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:01 schreef MeneerLogica het volgende:
TLOU preorderedthanks mannen. Vraag mij alleen af hoe de controller vasthoudt. Dat is iets wat mij de ps3 heeft doen vermijden.
Klopt, hoopte ook dat PS4 BWC zou zijn maar helaas niet. Uncharted reeks wel gespeeld gelukkig, rest niet. God of war etc, maar kon gewoon niet wennen aan de controller. Nu xbox zoveel onzin heeft geflikt en de exclusives slap zijn is mijn overstap veel makkelijker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:09 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zonde hoor.
Er zijn zoveel toppers op de PS3 gekomen.
Ik heb ook pas sinds kort een PS3 en heb er geen spijt van. Anders had ik nooit Uncharted 1, 2, 3, Heavy Rain, Beyond Two Souls, The Last Of Us (komt ook nu op PS4 maar goed) en Little Big Planet 1 en 2 kunnen spelen.
Ik heb nog lang niet alles gespeeld, maar heb er wel allemaal goede verhalen over gehoord.
Heb hetzelfde gehad. Moet zeggen dat de DS4 veel fijner in de hand ligt dan de DS3, al hebben veel mensen wel problemen met de bouwkwaliteit. Maar de 360 controller blijft het fijnst imo. Gewoon door die plaatsing van de pookjes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:01 schreef MeneerLogica het volgende:
TLOU preorderedthanks mannen. Vraag mij alleen af hoe de controller vasthoudt. Dat is iets wat mij de ps3 heeft doen vermijden.
Dat is echt gewenning want ik heb juist precies het omgekeerdequote:Op woensdag 9 juli 2014 16:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb hetzelfde gehad. Moet zeggen dat de DS4 veel fijner in de hand ligt dan de DS3, al hebben veel mensen wel problemen met de bouwkwaliteit. Maar de 360 controller blijft het fijnst imo. Gewoon door die plaatsing van de pookjes.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Ga eind Juli de overschakeling maken van xbox360>PS4.
Ik zou sowieso beide games aanschaffen, als je TLOU tenminste niet al eerder hebt gespeeld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Vergeet niet op tijd je PS+ aan te schaffen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef MeneerLogica het volgende:
Ga eind Juli de overschakeling maken van xbox360>PS4.
Turtlebeach PX4quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Studiotje het volgende:
Vandaag zo'n Playstation Gold Wireless Stereo Headset gehaald, best grappig, zo'n ding. Niet ultra kwaliteit, maar ja, voor de random gamer best aardig.
Mijn PSN staat nie eens nie in de OP nie
Studiotje - Baszert
Waar heb je die gehaald, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Studiotje het volgende:
Vandaag zo'n Playstation Gold Wireless Stereo Headset gehaald, best grappig, zo'n ding. Niet ultra kwaliteit, maar ja, voor de random gamer best aardig.
Studiotje - Baszert
Nedgamequote:Op woensdag 9 juli 2014 23:04 schreef Morri het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald, als ik vragen mag?
Dank...Heb er meteen eentje besteld. Niet duur ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
NedgameDaar hadden ze hem liggen, online is die beschikbaar!
http://www.nedgame.nl/pla(...)-headset/2989680721/
Valt wel mee idd. Grappig ding wel, zeker bij schietspellen. Je hoort het echt 'om je heen'quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:16 schreef Morri het volgende:
[..]
Dank...Heb er meteen eentje besteld. Niet duur ook
Voor mij is het de eerste echte console, en ik heb geen surround boxen. Veel over gehoord al, en ik ben razend benieuwd naar die ervaring!quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Valt wel mee idd. Grappig ding wel, zeker bij schietspellen. Je hoort het echt 'om je heen'dat kende ik nog niet
Goede beslissing, ben er ook erg tevreden over. Laat maar weten hoe het je bevalt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:19 schreef Morri het volgende:
[..]
Voor mij is het de eerste echte console, en ik heb geen surround boxen. Veel over gehoord al, en ik ben razend benieuwd naar die ervaring!
Vergeet ook niet de bijbehorende app te downloaden, kan je nog wat kleine aanpassingen doen qua geluidskwaliteit. Developers brengen ook hun eigen pre-set settings uit voor games.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:19 schreef Morri het volgende:
[..]
Voor mij is het de eerste echte console, en ik heb geen surround boxen. Veel over gehoord al, en ik ben razend benieuwd naar die ervaring!
Ik persoonlijk vindt dat wel ja. Bass is ook goed, en hoge/lage tonen worden ook goed aangegeven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is het geluid van die headset ook echt vol, waardoor je de kleinste details kunt horen in stereo of valt het uiteindelijk wel mee.
Alsnog toegevoegd. Voortaan voor het einde van een topic even aangeven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Studiotje het volgende:
Studiotje - Baszert
Virtueel 7.1quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:50 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Je kan de headset in stereo gebruiken of in virtueel 7.1 (wat naar mijn mening goed werkt)
Hoe schakel je dat in?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Virtueel 7.1
Even mee geklooid, erg fijn, erg wennen ook, maar wel erg nice
Mij hoef je de wet (Privaatrecht) niet uit te leggenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:50 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vindt dat wel ja. Bass is ook goed, en hoge/lage tonen worden ook goed aangegeven.
Je kan de headset ook kopen en uitproberen. Je hebt immers de wet 'koop op afstand'.
Maar de headset is zeer comfortabel. En met je PS3, PS4, en pc is het 'plug & play'. Ook krijg je een kabel om je headset te gebruiken op je tablet/telefoon. Draadloos gaat deze headset erg lang mee, en je kan mits je de kabel van je PS4 controller gebruikt (want die je meegeleverd krijgt is maar 3 mm ofzo) de headset gebruiken tijdens het opladen. Volgens mijn vrienden is mijn stem ook helder en verstaanbaar bij MP games.
Voor deze prijsklasse kon ik niks beters vinden. Ik heb de headset dan wel gekocht toen deze nog 80 euro was in het begin.
Je kan de headset in stereo gebruiken of in virtueel 7.1 (wat naar mijn mening goed werkt)
Gisterenavond laat besteld, dus ik verwacht 'm niet voor morgen eigenlijk. Op z'n vroegst. En dan nog testen (met app) en zo. Zeer benieuwd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:26 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Goede beslissing, ben er ook erg tevreden over. Laat maar weten hoe het je bevalt.
Volgens mij staat dat VSS standaard ingeschakeld, je kan dat VSS knopje op je headphones inhouden om om te schakelen naar stereo, daar zie je dan ook een melding van op je beeldscherm.quote:
Paar teksten boven je vraagquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:56 schreef Friday12 het volgende:
Is die gold headset compatible met meer devices? Hiermee bedoel ik niet de PS3 of de PC
Tja, je kande kwaliteit alleen testen als je het zelf probeert. Ik kan uit mijn ervaring vertellen dat dit wel het geval is. En nee, ik heb de headset niet gekocht puur voor communicatie maar eerder omdat ik gewoon goed geluid wil en ik niet de ruimte heb voor een goede thuisbioscoop.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mij hoef je de wet (Privaatrecht) niet uit te leggen. Overigens geen zin om het online te kopen dus is dat niet van toepassing. Ik lees echter wel overal dat het geluid niet vrij hoog is. Wat ik jammer zou vinden want tijdens het gamen wil ik echt niets anders kunnen horen. Het moet wel echt een game ervaring zijn en niet een alternatief omdat je ermee kunt spreken.
Ik hoop het ook. Valkuil is wel dat iets wat oneindig groot is, uiteindelijk bestaat uit veel te veel op elkaar lijkende werelden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:57 schreef Rogan het volgende:
Ik ben meer hyped voor No Man's Sky dan Destiny. Hopelijk kunnen ze het waar maken..
Doelde meer op of het ook wireless werkt op de xbox one/360 voor de toekomstquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:11 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Paar teksten boven je vraag
"Maar de headset is zeer comfortabel. En met je PS3, PS4, en pc is het 'plug & play'. Ook krijg je een kabel om je headset te gebruiken op je tablet/telefoon. Draadloos gaat deze headset erg lang mee, en je kan mits je de kabel van je PS4 controller gebruikt (want die je meegeleverd krijgt is maar 3 mm ofzo) de headset gebruiken tijdens het opladen. Volgens mijn vrienden is mijn stem ook helder en verstaanbaar bij MP games."
[..]
Tja, je kande kwaliteit alleen testen als je het zelf probeert. Ik kan uit mijn ervaring vertellen dat dit wel het geval is. En nee, ik heb de headset niet gekocht puur voor communicatie maar eerder omdat ik gewoon goed geluid wil en ik niet de ruimte heb voor een goede thuisbioscoop.
Wat is je budget? Je hebt ook nog de PX7, maar ben persoonlijk niet zo'n van van Turtle Beach.
Qua prijs/kwaliteit kan ik moeilijk andere headsets aanraden.
Edit: Oops, zag je andere tekst te laat.
Hmm ziet er inderdaad goed uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:57 schreef Rogan het volgende:
Ik ben meer hyped voor No Man's Sky dan Destiny. Hopelijk kunnen ze het waar maken..
No Man's Skyquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:57 schreef Rogan het volgende:
Volgens mij niet, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Alleen dat VSS niet werkt behalve op de PS3 en PS4quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doelde meer op of het ook wireless werkt op de xbox one/360 voor de toekomst(wired werkt het op de WiiU wel denk ik)
En terecht, je koopt een PS4 voor CoD en BF!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:19 schreef n8n het volgende:
[..]
No Man's Sky. En Minecraft binnenkort. Mn collega's lachten me uit omdat ik een ps4 kocht voor minecraft
Ok kan er nog niet veel over vindenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:20 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Alleen dat VSS niet werkt behalve op de PS3 en PS4
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Disker91 het volgende:
[..]
En terecht, je koopt een PS4 voor CoD en BF!![]()
Ik nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je wist dat ik sarcastisch was over die twee titelsquote:
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn (hoewel ik zelf alleen Western RPG games speelquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik niet
Ik koop een PS4 voor de aankomende (j)RPGs
^^ Dit hier... Destiny lijkt me leuk, maar ik denk dat ik die toch niet ga aanschaffen. TLOU heb ik nog te spelen straks, en Plants vs Zombies: Garden Warfare ook. Is meer dan genoeg aan spellen voor een paar maanden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:57 schreef Rogan het volgende:
Nog steeds geen Tales of.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik niet
Geduld!!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds geen Tales of.
Nog steeds geen datum FFX XV en KH3.
Nog steeds geen JRPG's
Ach, volgende maand Xillia 2, dan heb ik weer even wat te doenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, volgende maand Xillia , dan heb ik weer even wat te doen
Bloodborne <3quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:27 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn (hoewel ik zelf alleen Western RPG games speel)
Ok maar BF is nog wel okquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je wist dat ik sarcastisch was over die twee titels
CoD komt er bij mij niet in, afgelopen 2 jaar niet en dit jaar ook niet. Futuristisch geneuzel houd ik niet zo van met zulke shooters.
Battlefield is wel goed hoor, maar doelde eerder op dat ik hier niet per se een PS4 voor had aangeschaft.quote:
Via het knopje bovenop je rechter koptelefoon, het staat standaard aan.quote:
Mja, het lijkt me saai. Technisch gezien heel tof gemaakt, alles procudereel, maar er moet meer in de wereld te doen zijn dan van gebied naar gebied gaan en beestjes ontdekken. Voor mij dan iigquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:49 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Battlefield is wel goed hoor, maar doelde eerder op dat ik hier niet per se een PS4 voor had aangeschaft.
En ja, kijk ook erg uit naar No Man's Sky. Er komt steeds meer informatie naar buiten. Het is afwachten hoe divers en abstract de werelden kunnen worden. Maar van wat ik lees en zie, kan dit spel iedereen nog wel eens aardig verassen. Wel jammer dat ze het principe zon, water gebruiken voor leven. Wie zegt dat elk wezen dat nodig heeft? Een planeet zonder zon, met een zaklamp uitkammen lijkt mij ook wel grappig.
Dit zou ik zo graag willen zien in de nieuwe ME games. Moeiteloos van zonnestelsels naar zonnestelsels vliegen, op elke planeet kunnen landen die je ziet, en lekker uitzoeken wat er allemaal is. En mooie skyboxes natuurlijk, heb daar een zwak voor (Destiny doet dit ook heel mooi)
[ afbeelding ]
Zo mooi toen in 2007
Dat is ook waar ik mee zit. Het spel moet wel een soort van doel hebben. Spellen zoals Minecraft kunnen mij ook niet erg boeien. Maar het is nog even afwachten. Het kan ook zo zijn dat ik No Man's Sky bij vlagen oppak als relaxed tussendoortje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me saai. Technisch gezien heel tof gemaakt, alles procudereel, maar er moet meer in de wereld te doen zijn dan van gebied naar gebied gaan en beestjes ontdekken. Voor mij dan iig
Misschien dat het wel zo'n zelfde relaxte vibe heeft als Journey, maar dan niet zo lineair, maar gewoon vrij. Geen idee. Ik ben zelf nog niet zo enthousiast over de game, maar wellicht veranderd dat nog.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:46 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik mee zit. Het spel moet wel een soort van doel hebben. Spellen zoals Minecraft kunnen mij ook niet erg boeien. Maar het is nog even afwachten. Het kan ook zo zijn dat ik No Man's Sky bij vlagen oppak als relaxed tussendoortje.
Ik heb hem gereserveerd (en dus niet besteld), krijg je dan ook een betakey? Apart, maar ik hoop hetquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:35 schreef Richie2000 het volgende:
Voor diegene die nog op zoek zijn naar Destiny Beta codes, bij de Bart smit kun je vrijblijvend reserveren. Ik heb zojuist mijn code binnen gekregen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik niet
JRPG'squote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds geen JRPG's
jah, 3 dagen geleden gereserveerd en vanmorgen mijn beta key binnen gekregen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:39 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik heb hem gereserveerd (en dus niet besteld), krijg je dan ook een betakey? Apart, maar ik hoop het
Op Tales, FF XV en KH3 wacht ik ook met smartquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds geen JRPG's
Komt Xillia 2 op de PS4? Nee zekerquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, volgende maand Xillia 2, dan heb ik weer even wat te doen
En dan tales of Hearts R op Vita
Bf heb ik wel, mja geen leuke single player momenteelquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:22 schreef Disker91 het volgende:
[..]
#greatnessawaitsquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Ongelofelijk.Speel net een potje fifa ineens hoor ik piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakt nu om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.
goede site bestel er ook weleensquote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:22 schreef bakacakes het volgende:
Iemand al eens wat besteld op yourgamezone? De reviews op budgetgaming zijn positief, maar had er nog nooit van gehoord. Bovendien zijn er kortingscodes beschikbaar? Ik zie de mogelijkheid maar kan niets vinden
Geen problemen gehad daar tot nut toequote:Op vrijdag 11 juli 2014 00:22 schreef bakacakes het volgende:
Iemand al eens wat besteld op yourgamezone? De reviews op budgetgaming zijn positief, maar had er nog nooit van gehoord. Bovendien zijn er kortingscodes beschikbaar? Ik zie de mogelijkheid maar kan niets vinden
check ff de onderkant van je apparaat: dat stuk rubber onder de eject knop even losmaken en vervolgens weer vastzettenquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Ongelofelijk.Speel net een potje fifa ineens hoor ik piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakt nu om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.
Nee, er is nog geen Tales voor ps4 aangekondigd. Ook Zestiria (volgend jaar wss) is voor old-gen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:23 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Komt Xillia 2 op de PS4? Nee zeker
Die voor de Vita ga ik ook halen
Met moet Tales of the Abyss nog uitspelen op de 3DS. Maar Tales of Symphonia blijft mijn favoriet
*wacht op "het is de schuld van EA-reacties"quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef Tallie1982 het volgende:
In de cartridge blazen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
*wacht op "het is de schuld van EA-reacties"
Klinkt als een defecte disc-lezer, of je disc zelf moet vol vetvlekken zitten, maar iets zegt me dat je dat al bekeken hebt
Laat ff weten wat Sony zegt..quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Heb het al gevonden.Het is softwarematig op te lossen maar meestal komt het dan terug.Morgen maar naar gamemania brengen.Iemand een idee hoe lang je hem dan kwijt bent?Of kan ik gewoon naar sony in weert rijden?
Ligt over het algemeen direct al goedkoper in de bakken bij de MM wanneer ie uitkomt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:04 schreef bakacakes het volgende:
Top, iedereen heeft goede reacties. Dan maar gelijk bestellen. FIFA 15 ultimate team editie voor 63 euro is de beste prijs die ik overal heb gezien!
Ik ga voor de gewone versie ondanks dat ik eigenlijk alleen Ultimate Team speelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:04 schreef bakacakes het volgende:
Top, iedereen heeft goede reacties. Dan maar gelijk bestellen. FIFA 15 ultimate team editie voor 63 euro is de beste prijs die ik overal heb gezien!
Maar dan moet je naar buiten.....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ligt over het algemeen direct al goedkoper in de bakken bij de MM wanneer ie uitkomt.
True. Heb al 2 jaar achterelkaar season ticket en nog nooit wat goeds uit een pack.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je hebt niets aan die ultimate team editie. De spelers die je krijgt zijn meestal van een zeer matige kwaliteit. Zonde van je geld, je kunt beter traden en zodoende je team langzaam beter maken.
Staat toch een demo van in de store? Probeer die eerst even.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Heeft iemand hier Motogp?
Is dat een beetje leuk en te doen voor n00bs die helemaal niks met motors/racen hebben?
Laatst gezocht naar een demo maar toen kon ik niets vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Staat toch een demo van in de store? Probeer die eerst even.
Ziet er iig echt beroerd uit grafisch, besturing lijkt ook nergens op ...
Dat is echt tof van Bungie. Heb jij Destiny gepreordered dan? Zoja; als je een code overhoudt, zou ik er dan een mogen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:51 schreef Disker91 het volgende:
De Bungie site heeft een update gekregen. Je kan nu je platform selecteren waar je de bèta op wilt spelen. Dit kan alleen op de dag wanneer de bèta beschikbaar is though.
Het leuke is, is dat je waarschijnlijk 3 codes krijgt!
"Platform selection for the Beta is now available! Each code will grant you 3 download keys, enough to field a full Fireteam on the console of your choosing! Need help? Click Here!"
Als je namelijk al een platform (wat dus nog niet kan) selecteert van geven ze ook het volgende aan
"Make sure that both the platform and region are correct, or your download code(s) will not work. You cannot undo this action and select another platform or region later!"
We kunnen dus een aantal mensen van hier gelukkig maken waarschijnlijk, diegene die nog geen code hebben
Edit: Volgens Twitter kan je de platform eerder selecteren dan op de dag zelf. Bungie houdt ons op de hoogte.
Kan niks beloven, maar als ik er één overhoudt dan heb je de mijne bij dezequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is echt tof van Bungie. Heb jij Destiny gepreordered dan? Zoja; als je een code overhoudt, zou ik er dan een mogen?Ik heb Destiny gepreordered bij een retailer die niet ''groot genoeg is om beta codes te ontvangen'', dus ik krijg geen code.
Ik heb ook altijd alleen met traden gedaan en ik zal er ook nooit voor gaan betalen, maar deze prijs ligt zo dicht op de normale versie (overal is de fut editie ¤80) dat ik het wel te doen vind.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je hebt niets aan die ultimate team editie. De spelers die je krijgt zijn meestal van een zeer matige kwaliteit. Zonde van je geld, je kunt beter traden en zodoende je team langzaam beter maken.
Vind dat altijd wel knap dat mensen dat doen en kunnenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
UFC platinum gehaald nu even aan Infamous beginnen en daar ook platinum halen. Op de PS3 kon platinum mij vrij weinig schelen, nu ik de PS4 heb wil ik alles platinum halen. Al in 4 games (in 3 maanden) een platinum trophy gehaald. Een platinum geeft veel meer voldoening in mij ogen dan ''achievements points.''
Heb er ook een paar platinum. Maar ik verdom het om 1000 dingen te verzamelen voor een game die mij niet echt meer aanstaat. Kan mijn tijd dan beter in leuke games besteden. Dark Souls 1 en 2 vond ik dan wel weer leuk om te doen. Maar zoals Watch_Dogs doe ik niet, het is makkelijk maar kost teveel tijd. En laten we nu eerlijk zijn, wat heb je eraanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel knap dat mensen dat doen en kunnen. Ik heb daar echt totaal geen zin in om elke trophy/achievements te halen
Meestal speel ik een spel maar 1 keer en dan vind ik het wel weer goed
Ik heb er straks wel eentje voor jequote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is echt tof van Bungie. Heb jij Destiny gepreordered dan? Zoja; als je een code overhoudt, zou ik er dan een mogen?Ik heb Destiny gepreordered bij een retailer die niet ''groot genoeg is om beta codes te ontvangen'', dus ik krijg geen code.
Helemaal topquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb er straks wel eentje voor je
Ik heb er al een via bol en ik zal niet de enige zijn die er 1 of meer hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Straks? Volgens mij komen de betacodes vanuit bungie de 17e pas toch?
Ja ik heb er ook een via bol (vervolgens de bestelling gecancelledquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb er al een via bol en ik zal niet de enige zijn die er 1 of meer hebben
Ja, dat bedoel ik ook met straksquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Straks? Volgens mij komen de betacodes vanuit bungie de 17e pas toch?
Lekker dan, laat maar zitten.quote:Achteraf betalen
Voor deze bestelling is achteraf betalen via uw bank niet mogelijk.
Heb je geen creditcard? Dan kan je ook gewoon annuleren.quote:
Zijn genoeg mensen hier met een bèta-key, doe dat even x2 (want één voor onszelf) en er is vast een grote kans dat één van deze lieve mensen (of ik) nog wel een code overheeftquote:
3 keer eerder, alle keren gezeik haha. En nee, geen CC hiero.quote:
Nope ging niet volgens game maniaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom niet rechtstreeks naar Sony aangezien zij hetzelfde gaan doen. Kost je minder tijd.
Maakt het uit op dat moment heb je het gewoon lekker gespeeld. Als je in de toekomst zou kijken dan wist ik het welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[b]knip
Zal heus wel komen maar hoop het eigenlijk niet. Dan heb ik alsnog mijn PS3 voor niks gekocht![]()
Heb de PS3 juist gekocht voor games als Beyond Two Souls, The Last Of Us en Uncharted 1, 2, 3 en Heavy Rain
![]()
![]()
Maarja als uiteindelijk die games gewoon op de PS4 komen, dan had het achteraf ook niet veel zin gehad.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Sony: 'Uncharted is een goede kandidaat voor PS4-remake'
Volgens Shuhei Yoshida vormt Uncharted een goede kandidaat om een Remastered-versie te krijgen op PlayStation 4. Dat zei hij in een interview met Eurogamer.
Yoshida geeft aan dat hij van verschillende consumenten heeft gehoord dat zij graag een opgepoetste versie zouden zien van games die later in de cyclus van de PlayStation 3 zijn verschenen die zij gemist hebben. Volgens Yoshida is het zo dat zo'n vijftig procent van de PlayStation 4-bezitters geen PS3 hebben en dus verschillende exclusieve titels hebben gemist, zoals bijvoorbeeld ook een The Last of Us.
Yoshida zegt dat Uncharted "een goede kandidaat zou zijn" voor een Remastered-make-over, maar stelt wel dat Sony "de markt niet wil overspoelen met opnieuw gemaakte games". Voor PlayStation 4 is ook een nieuwe Uncharted-game in ontwikkeling. Uncharted 4: A Thief's End moet in 2015 verschijnen.
The Last of Us Remastered en Beyond: Two Souls
The Last of Us Remastered verschijnt op 29 juli. Ook gaan er geruchten over een Remastered-versie van Beyond: Two Souls. Een PS4-versie van deze game dook eerder week onder meer op bij twee Duitse retailwebsites. Daarnaast vermeldde een programmeur van ontwikkelaar Quantic Dream op zijn LinkedIn-profiel dat deze versie in de maak was. Inmiddels zijn de verscheidene vermeldingen verwijderd.
http://www.gamer.nl/nieuw(...)daat-voor-ps4-remake
Zal heus wel komen maar hoop het eigenlijk niet. Dan heb ik alsnog mijn PS3 voor niks gekocht![]()
Heb de PS3 juist gekocht voor games als Beyond Two Souls, The Last Of Us en Uncharted 1, 2, 3 en Heavy Rain
![]()
![]()
Maarja als uiteindelijk die games gewoon op de PS4 komen, dan had het achteraf ook niet veel zin gehad.
Normaal zou ik het ook niet erg vinden hoor, maar het is meer dat ik de PS3 pas 1 week heb en nu dit lees. Voelt toch wel een klein beetje kut net na de aankoopquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:07 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Lompe beredenering, genoeg andere mensen die er op zitten te wachten. Zo kan je altijd wel achteraf balen
Net een week, dan kon je het zien aankomen. Het zag er al langer naar uit dat dit zou gebeurenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Normaal zou ik het ook niet erg vinden hoor, maar het is meer dat ik de PS3 pas 1 week heb en nu dit lees. Voelt toch wel een klein beetje kut net na de aankoop![]()
Ach moet me er ook niet druk om maken. De games zien er al prachtig uit op de PS3 en een paar grafische updates minder kan ik ook wel mee leven
Meh er gingen wel meer geruchten over bepaalde games en daar hoor je niks meer over.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net een week, dan kon je het zien aankomen. Het zag er al langer naar uit dat dit zou gebeuren
Je kon beter voor PS4 gaan.
Had je ook een PS2? Voelde je je toen niet genaaid toen alle remakes op de PS3 uitkwamen, damn ik welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:54 schreef Vault-Boy het volgende:
Sony: 'Uncharted is een goede kandidaat voor PS4-remake'
Volgens Shuhei Yoshida vormt Uncharted een goede kandidaat om een Remastered-versie te krijgen op PlayStation 4. Dat zei hij in een interview met Eurogamer.
Yoshida geeft aan dat hij van verschillende consumenten heeft gehoord dat zij graag een opgepoetste versie zouden zien van games die later in de cyclus van de PlayStation 3 zijn verschenen die zij gemist hebben. Volgens Yoshida is het zo dat zo'n vijftig procent van de PlayStation 4-bezitters geen PS3 hebben en dus verschillende exclusieve titels hebben gemist, zoals bijvoorbeeld ook een The Last of Us.
Yoshida zegt dat Uncharted "een goede kandidaat zou zijn" voor een Remastered-make-over, maar stelt wel dat Sony "de markt niet wil overspoelen met opnieuw gemaakte games". Voor PlayStation 4 is ook een nieuwe Uncharted-game in ontwikkeling. Uncharted 4: A Thief's End moet in 2015 verschijnen.
The Last of Us Remastered en Beyond: Two Souls
The Last of Us Remastered verschijnt op 29 juli. Ook gaan er geruchten over een Remastered-versie van Beyond: Two Souls. Een PS4-versie van deze game dook eerder week onder meer op bij twee Duitse retailwebsites. Daarnaast vermeldde een programmeur van ontwikkelaar Quantic Dream op zijn LinkedIn-profiel dat deze versie in de maak was. Inmiddels zijn de verscheidene vermeldingen verwijderd.
http://www.gamer.nl/nieuw(...)daat-voor-ps4-remake
![]()
![]()
Kut man, nou veel sterkte de komende weken danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Net de ps4 naar gamemania gebracht voor reparatie.Iemand ervaring?2-3 weken werd mij gezegd.Mis hem nu al
watskeburt dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Net de ps4 naar gamemania gebracht voor reparatie.Iemand ervaring?2-3 weken werd mij gezegd.Mis hem nu al
Die is er nog nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:44 schreef robin007bond het volgende:
Wel goedkoop al die remakes. Ik blijf het jammer vinden dat je als bezitter van de PS3-games nog moet betalen voor dezelfde spellen in een ander jasje.
En hoe is die streaming service nu eigenlijk? Waar je originele PS3 spellen op zou kunnen spelen?
Damn.quote:
Er is alleen een handheldversie, dus geheel wat anders, niet eens HD, maar juist een kleiner schermquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Damn.
Ik vind het prijzenswaardig hoe Nintendo dat doet. Tussen de Ocarina of Time remake zaten echt flink wat generaties.
Heb je een hele nieuwe controller gekocht vanwege je R2 knop?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:13 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik had vanmiddag een potje gespeeld offline. Spel liep vast (Fifa14) en Playstation viel uit. Daarna weer aangezet en kwam in veilige modus terecht. Dit is mn eerste probleem die ik heb gehad met PS4. En controller R2 knop maar heb al een nieuwe gekocht.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je een hele nieuwe controller gekocht vanwege je R2 knop?
VulpX gooit gewoon olijfolie in zijn controller om dat probleem op te lossenquote:
3 druppels, helemaal geen last meer van. Werkt perfect!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
VulpX gooit gewoon olijfolie in zijn controller om dat probleem op te lossen
Speelde een potje fifa ineens hoor ik een piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakte om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.quote:
Dan zit het plasticje onder je eject knop niet meer goed. Bekend probleem, kijk op het net. Even dat plasticje terugduwen dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:03 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Speelde een potje fifa ineens hoor ik een piep.De piep va de eject knop.Schuift het spel zomaar naar buiten.Nou ik denk kan gebeuren,gewoon weer terug erin.Dus niet.Pakt het spel niet meer.Hij maakte om de 15 sec dat geluid als je er een spel in duwt.Februari gekocht.
Helpt niets, verticaal zetten ook niet trouwensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dan zit het plasticje onder je eject knop niet meer goed. Bekend probleem, kijk op het net. Even dat plasticje terugduwen dus.
Vertical stand ftw trouwens, geen gezeik met dat soort dingen
Bij verticaal zetten krijg je het probleem überhaupt nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Helpt niets, verticaal zetten ook niet trouwens
Ik wil ook een vertical standquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Dan zit het plasticje onder je eject knop niet meer goed. Bekend probleem, kijk op het net. Even dat plasticje terugduwen dus.
Wedden?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bij verticaal zetten krijg je het probleem überhaupt niet
Ja, beide lopen er door. Heb er geen last van hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:01 schreef Maraca het volgende:
Studio! Even een vraag over je koptelefoon. Heb je nu het geluid van de tv via je koptelefoon lopen EN de teamspeak? Is dat niet super irritant? Tenminste, ik vond het al verschrikkelijk met mijn apple oordopjes
Ik overweeg namelijk ook om hem te halen. Mijn andere koptelefoon is stuk. Maar ik twijfel nog een beetje tussen een mono en duo koptelefoon.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, beide lopen er door. Heb er geen last van hoorJe hoort ook wat beter dan door die apple oordopjes
Dat is dan wel jammer ja, dat hij alleen draadloos met de Playstation werkt.. of computer, als je dat ding er in prikt. Of.. dat heb ik nog niet getestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik overweeg namelijk ook om hem te halen. Mijn andere koptelefoon is stuk. Maar ik twijfel nog een beetje tussen een mono en duo koptelefoon.
Wel jammer dat hij niet draadloos te gebruiken is in combinatie met tv. Dat zou echt ideaal zijn omdat ik toch altijd bang ben dat de onderburen mijn tv kunnen horen 's avonds (maar als ik het geluid zacht zet versta ik er dan weer geen bal van) Voornamelijk als ineens muziek speelt waardoor het geluid ineens 10x harder lijkt te zijn
Ja, denk dat het de Jabra Halo 2 gaat wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer ja, dat hij alleen draadloos met de Playstation werkt.. of computer, als je dat ding er in prikt. Of.. dat heb ik nog niet getest
Anders koop je een andere headphone die gewoon overal draadloos op werkt?
TB PX4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer ja, dat hij alleen draadloos met de Playstation werkt.. of computer, als je dat ding er in prikt. Of.. dat heb ik nog niet getest
Anders koop je een andere headphone die gewoon overal draadloos op werkt?
Ik krijg allemaal NAS Drives als ik daarop zoekquote:
Dat is onzin.quote:
http://www.turtlebeach.co(...)ts/ear-force-px4/414quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal NAS Drives als ik daarop zoek
Turtle Beach PX4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal NAS Drives als ik daarop zoek
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.turtlebeach.co(...)ts/ear-force-px4/414
Stoer dingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Turtle Beach PX4
http://www.turtlebeach.co(...)ts/ear-force-px4/414
Briljant ding
Kabels?quote:Kristalheldere chat: blijf verbonden met je vrienden en teamgenoten door middel van volledige draadloos Bluetooth chat voor PS3! Voor PS4 en Xbox 360 kun je gebruik maken van de meegeleverde chatkabels
Eerste waar ik ook aan dacht inderdaad.quote:
Nadeel van de PX4 is dat hij, in tegenstelling tot wat vele reviews zeggen, niet 100% draadloos is. Als je op de PS4 gebruik wil maken van de chat functie moet je hem met een kabel aansluiten op je Dualshock 4.quote:
Oh wat irritantquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Eerste waar ik ook aan dacht inderdaad.![]()
Betreft het kabeltje dat van je headset naar je controller gaat trouwens.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh wat irritantWil tussendoor nog wel eens naar de keuken rennen om drinken te halen (zit dicht bij elkaar). Wil dan de koptelefoon ophouden, maar om nu gelijk die controller mee te nemen
Ook niet nu de partychat optie er is?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Zie het ook al gebeuren dat ik m'n controller neer leg, opsta en dat ding op de grond lazert omdat ie nog vast zat haha.
Overigens voor mij niet het grootste probleem, chat gebruik ik toch al amper.
Nee niet bepaald. Zo af en toe bij BF4 en verder game ik meer met vrienden en de games die ik online doe vind ik de chat niet bepaald een toegevoegde waarde hebben. Buiten dat, ik vloek nogal als het niet gaat en dat hoeft ook niet iedereen te horen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ook niet nu de partychat optie er is?
Vooral dat laatste is herkenbaar haha.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee niet bepaald. Zo af en toe bij BF4 en verder game ik meer met vrienden en de games die ik online doe vind ik de chat niet bepaald een toegevoegde waarde hebben. Buiten dat, ik vloek nogal als het niet gaat en dat hoeft ook niet iedereen te horen.
Mij is verteld dat ALLE PS4 wireless dit hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Eerste waar ik ook aan dacht inderdaad.![]()
Betreft het kabeltje dat van je headset naar je controller gaat trouwens.
Serieus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Mij is verteld dat ALLE PS4 wireless dit hebben.
(mijn eerste commentaar was dan ook naar de verkoper: maar dan is het niet wireless).
PS4 Gold Wireless Headset kun je gewoon chatten zonder kabeltjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Mij is verteld dat ALLE PS4 wireless dit hebben.
(mijn eerste commentaar was dan ook naar de verkoper: maar dan is het niet wireless).
Nop.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus?wat een bummer. En dan is het inderdaad niet wireless.
edit: maar de PS4 Sony Wireless Stereo Headset heeft dit toch weer niet nodig?
Die werkt met bluetooth. Dan druk je een USB stickje in je PS4 en is die 100% draadloos.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus?wat een bummer. En dan is het inderdaad niet wireless.
edit: maar de PS4 Sony Wireless Stereo Headset heeft dit toch weer niet nodig?
Waarom zijn jullie allemaal zo snel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
PS4 Gold Wireless Headset kun je gewoon chatten zonder kabeltje
[..]
Nop.wel zo'n kut USB ontvanger in je ps4 drukken
En geluid is top! Heb hem net binnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die werkt met bluetooth. Dan druk je een USB stickje in je PS4 en is die 100% draadloos.
Ja, boeie zo'n USB ontvanger. Heb ik ook voor de bluetooth toetsenbord voor de PS4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
PS4 Gold Wireless Headset kun je gewoon chatten zonder kabeltje
[..]
Nop.wel zo'n kut USB ontvanger in je ps4 drukken
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo snel.![]()
YEAH!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En geluid is top! Heb hem net binnen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, boeie zo'n USB ontvanger. Heb ik ook voor de bluetooth toetsenbord voor de PS4
Dan staat de PS4 Gold Wireless Headset voorlopig op 1
Zie je pas als je een van die knopjes indrukt, dan komt het in beeld tevoorschijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef Morri het volgende:
Hmm, leuk ding, die Sony Gold. Geluid is uitstekend. Wat me wel nogal irriteert is dat je niet kunt zien of je nu de microfoon of VSS aan of uit hebt staan.
http://www.budgetgaming.n(...)ereo+gamers+headset+(2014)_PS4.htmlquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:58 schreef Maraca het volgende:
Nou ja, eigenlijk ben ik er nu wel uit danEens kijken of ik hem tegenkom bij de Saturn en anders zie ik wel wanneer ik hem ga kopen.
Ik kwam hem nergens tegenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:58 schreef Maraca het volgende:
Nou ja, eigenlijk ben ik er nu wel uit danEens kijken of ik hem tegenkom bij de Saturn en anders zie ik wel wanneer ik hem ga kopen.
Die hebben we hier ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik kwam hem nergens tegentot ik bij de Nedgame binneliep
Hadden ze 'm zelfs in de aanbieding
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die hebben we hier ookMisschien dat ik daar even binnenwandel.
Als je de headset aanzet, en je hebt nooit iets gewijzigd met de VVS knop, dan staat deze altijd gewoon aan. Het enige wat de headset wel altijd doet is je microfoon open gooien. Dus die mute ik altijd meteen standaard. Komt rechts boven in beeld te staan als je de knop mute-knop indrukt. Batterij geeft hij trouwens ook daar aan, plus 1 piepje als deze bijna leeg is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef Morri het volgende:
Hmm, leuk ding, die Sony Gold. Geluid is uitstekend. Wat me wel nogal irriteert is dat je niet kunt zien of je nu de microfoon of VSS aan of uit hebt staan.
Goede headset inderdaad zoals bijna iedereen hier wel aangeeftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die hebben we hier ookMisschien dat ik daar even binnenwandel.
Al iets op het oog als eventuele vervanger?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:11 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt me inderdaad ook een prima ding. Maar ik moet eerst eens de spaarpot vullen voor een nieuwe TV. De inputlag van ons huidige bakbeest is echt niet tof meer en het wordt na 5 jaar sowieso weer eens tijd voor wat nieuws.
Is al opgestuurd.Waarschijnlijk krijg ik een nieuwe omdat het probleem weer terug kan komen als ze het gefixt hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Gewoon vriend of vriendinlief naar de keuken sturen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh wat irritantWil tussendoor nog wel eens naar de keuken rennen om drinken te halen (zit dicht bij elkaar). Wil dan de koptelefoon ophouden, maar om nu gelijk die controller mee te nemen
oftewel, dan moet jij alsnog naar de keukenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon vriend of vriendinlief naar de keuken sturen.
Zeker. Deze TV van Sony:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:20 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Al iets op het oog als eventuele vervanger?
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon vriend of vriendinlief naar de keuken sturen.
He bebequote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Overigens de koptelefoon bij Nedgame gehaald.Ow wee als het ding niks is
Illegaal importen ooooooo dat heb ik gezien!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
Gewoon zwart. Wil eigenlijk toch een blauwe. Daarnaast ook nog een rode & blauwe controllerHelaas kosten deze ook 60 euro en je kunt ook illegaal importeren
Ha, die heb ik ook. Prima tv!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zeker. Deze TV van Sony:
http://www.hdtvtest.co.uk/news/kdl50w829b-201403023650.htm
Leek mij ook ja. Leuk al die 4K ULED ongein hoor. Maar tegen de tijd dat ik uitzendingen en games op die kwaliteit afspeel ben ik toch al toe aan een nieuwe TV.quote:
Ja prima tv. Ook voor de PS4 echt een lekkere tv. Niet teveel onzin er op gaat echt om het beeld bij mij tenminste. En mijn oom heeft de 4K ULED en we hebben ze naast elkaar gezet geen verschil. Echt een genot voor het oog. Als je ook gewoon Nederland 1 en RTL 4 etc wil kijken. Zou ik niet voor een HDD recorder gaan gewoon zon kaart achter in de tv. Is het beste beeld volgens mij dan. Koop je hem bij Expert?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Leek mij ook ja. Leuk al die 4K ULED ongein hoor. Maar tegen de tijd dat ik uitzendingen en games op die kwaliteit afspeel ben ik toch al toe aan een nieuwe TV.![]()
En een verdomd lage input lag, ook niet geheel onbelangrijk.
Ik heb hier al een (o.a) HDD recorder staan, tevens m'n unit om TV te kijken en dat ding voldoet prima dus die kaart is niet nodig, gaat via glasvezel en zo'n kaart kan bij ons enkel via coax waardoor het signaal minder is en we minder HD kanalen hebben in dat geval.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja prima tv. Ook voor de PS4 echt een lekkere tv. Niet teveel onzin er op gaat echt om het beeld bij mij tenminste. En mijn oom heeft de 4K ULED en we hebben ze naast elkaar gezet geen verschil. Echt een genot voor het oog. Als je ook gewoon Nederland 1 en RTL 4 etc wil kijken. Zou ik niet voor een HDD recorder gaan gewoon zon kaart achter in de tv. Is het beste beeld volgens mij dan. Koop je hem bij Expert?
We horen wel wat je ervaring is na een aantal dagen. Durf mijn ervoor handen in het vuur te steken dat het je wel gaat bevallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Overigens de koptelefoon bij Nedgame gehaald.Ow wee als het ding niks is
Leuk als je meerdere mensen hebt om het spel te spelen. Maar de lol ging er bij mij naar 5 minuten vanaf. Houd niet zo erg van die gimmick games.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:15 schreef Studiotje het volgende:
Iemand een keer Octodad gespeeld? Lijkt me hilarisch, maar... ja.. raar
Over 2 maand stromen ze binnenquote:
Het is wel geinigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:15 schreef Studiotje het volgende:
Iemand een keer Octodad gespeeld? Lijkt me hilarisch, maar... ja.. raar
Ik ben ook op zoek naar een 50 inch tv. Die van Sony schijnen goed te zijn voor games, maar hoe is dat model voor films? Nog belangrijker vind ikquote:
Heb je de officiële stand? Hoe gaat het qua geluid en warmte? Heb hetzelfde probleem dus ben aan het kijken voor een stand maar kwam klagers over toenemende geluid en warmte tegen..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Bij verticaal zetten krijg je het probleem überhaupt niet
Er komt een ps4 update aan zodat de px4 volledig draadoos is via bluetooth. De vraag is alleen wanneer. Voor de rest bevalt hij mij echt geweldig. Alle tonen apart in te stellen. Echt een top geluid (5.1). En........15 uur non-stop gebruiken. Gaat lekker lang mee.quote:
Toename aan geluid - ja een beetje. Maar mijn PS4 is sowieso niet zo heel erg stil heb ik het idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb je de officiële stand? Hoe gaat het qua geluid en warmte? Heb hetzelfde probleem dus ben aan het kijken voor een stand maar kwam klagers over toenemende geluid en warmte tegen..
Staat'ie stabiel op de ding? Bij de Intertoys hadden ze er een 3rd party. Dat vond de verkoper ook geen succes nadat we hem geprobeerd haddenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:13 schreef VulpX het volgende:
[..]
Toename aan geluid - ja een beetje. Maar mijn PS4 is sowieso niet zo heel erg stil heb ik het idee.
Toename aan warmte - weet ik niet, niet getest
Heb de officiële stand ja.
Ja, staat zeker gewoon stevig, zoals het hoort.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Staat'ie stabiel op de ding? Bij de Intertoys hadden ze er een 3rd party. Dat vond de verkoper ook geen succes nadat we hem geprobeerd hadden
Hij is alleen wel erg grootquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef Friday12 het volgende:
Range op die Gold headset is niet slecht! Bijna overal bereik behalve de huiskamer
Ding kan ook fucking hard zegnet mijn turtlebeach
![]()
Vergeleken met andere headsets is dit wel één van de kleinere en elegantere headsets.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is alleen wel erg grootNiet echt subtiel zeg maar
Huh? Serieus?? Omg wat een bakbeesten moeten dat wel niet zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Vergeleken met andere headsets is dit wel één van de kleinere en elegantere headsets.
Bij mij is nog niks gepreload. Ding staat in mijn queue met 'unable to download'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:22 schreef Disker91 het volgende:
Oh ja, je kan de Destiny bèta ook downloaden via de PSN store "truc"
"OK. For PS4 clarification:
Pre-order the title. It will start downloading the beta.
Then go into: Settings -> PSN -> Account Information -> Wallet
Select: Transaction History.
Select: Next
You should see a Product Purchase in the amount of UK/Euro 0.00 from the date you preordered. Click on that Purchase entry
Select: Cancel Pre-order
That means you'll be able to download the Beta, and also ensure that the preorder is cancelled."
Bij de PSN store betaal je namelijk pas voor je pre-order als het spel uit is
De bèta komt in je library te staan.
Je kan het spel dan al pre-loaden, het spel is 15 gigabyte.
Via de Bungie codes kan je het spel nog niet pre-loaden
Ik hield dit aan ,en het werkte bij mij. De hele 15 gig is gedownload.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij mij is nog niks gepreload. Ding staat in mijn queue met 'unable to download'.
Ik heb de game na 3 minuten spelen de kast in getyftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef wdn het volgende:
Bound by Flame uit op Captain (=hard)![]()
Goed eind gevecht. Einde was meh, een sluitvideo was aardig geweest.
Het eindgevecht duurde wat langer en was wat lastiger maar met een extra 60 health potions en wat voorzichtiger met aanvallen ging het best aardig ineens
Aardige gameLeuk als je die-hard RPG fan bent anders misschien iets te lastig
---
Ik krijg trouwens een error tijdens synchen van thropies
Slecht!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb de game na 3 minuten spelen de kast in getyft
Had het spel bij een vriend gespeeld. Ik ben altijd erg geïnteresseerd, en speel graag western-RPG games. Maar ik moest een beetje huilen van dit spel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Slecht!
BBF heeft minimaal de proloog nodig om te leren wat te doen
En die is een 1/2 uur en langer
Voor 90,- kan je toch wel iets degelijks verwachten?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Studiotje het volgende:
Studiotje - Baszert
Je kan zeker iets degelijks verwachten, dat is het ook zeker! Komt goed geluid uit, klinkt lekker dat suround wat er in zitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:52 schreef rumiii het volgende:
[..]
Voor 90,- kan je toch wel iets degelijks verwachten?
Wat bedoel je met 'best grappig'?
Stelt het teleur of niet?
Die kopen natuurlijk een headset van 500equote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je kan zeker iets degelijks verwachten, dat is het ook zeker! Komt goed geluid uit, klinkt lekker dat suround wat er in zit![]()
Ik ben er blij mee, maar ik hoorde van hardcore gamers dat die niet super was.
500 euro betalen voor zoietsquote:Op zondag 13 juli 2014 00:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die kopen natuurlijk een headset van 500e
En je hoort het verschil amper tot niet. Zeker "hardcore-gamers" niet. Die denken dat te horen.quote:
Raad je de officiële wireless headset dan ook aan? Bang for the buck?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:28 schreef Disker91 het volgende:
[..]
En je hoort het verschil amper tot niet. Zeker "hardcore-gamers" niet. Die denken dat te horen.
Die zien een merknaam en een prijskaartje en denken meteen dat de kwaliteit omhoog schiet.
Doe ze een blinddoek om terwijl ze het verschil moeten bepalen en je gaat lachen denk ik.
Tritton en Turtle Beach zijn maar wat blij met die YouTubers die hun headsets van 250+ euro aanraden (toevallig worden zij ook door deze bedrijven gesponsord) om voet stapjes in shooters te horen
![]()
Weet niet op welke je doelt, er gaan meer onder die naam dacht ik. Heb je een voorbeeld voor mij?quote:Op zondag 13 juli 2014 03:01 schreef rumiii het volgende:
[..]
Raad je de officiële wireless headset dan ook aan? Bang for the buck?
Uiteraard, excuses voor mijn nalatigheid. Mijn oog was op de volgende headset gevallen: https://m.bol.com/nl/p/so(...)le/9200000024774716/quote:Op zondag 13 juli 2014 03:06 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Weet niet op welke je doelt, er gaan meer onder die naam dacht ik. Heb je een voorbeeld voor mij?
Dan raad ik je aan de laatste 3 a 4 pagina's van dit topic even te scannen. Om deze headset ging het namelijk. Ik heb deze persoonlijk zelf ook, het is in mijn ogen de beste prijs/kwaliteit headset (kwaliteit is gewoon super) die je maar kan vinden voor de PlayStation 4. Zeker gezien de plug & play functie met PS3 PS4 en pc.quote:Op zondag 13 juli 2014 03:11 schreef rumiii het volgende:
[..]
Uiteraard, excuses voor mijn nalatigheid. Mijn oog was op de volgende headset gevallen: https://m.bol.com/nl/p/so(...)le/9200000024774716/
De nieuwste in de reeks van Sony als ik me niet vergis
Thanks. Uiteindelijk heb ik de gefaalde download verwijderd, opnieuw geselecteerd en nu is hij ook pre-loadedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ik hield dit aan ,en het werkte bij mij. De hele 15 gig is gedownload.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=853900
Ziet er niet echt Next Gen uit?quote:
Ik ben anders aardig onder de indruk ondanks de slechte beeldkwaliteit. En kijk liever niet naar YouTube om een grafisch oordeel te geven i.v.m. de belachelijke compressie. Als ik Pheno mag geloven is dit één van de best uitziende RPG games.quote:
Topquote:Op zondag 13 juli 2014 08:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Thanks. Uiteindelijk heb ik de gefaalde download verwijderd, opnieuw geselecteerd en nu is hij ook pre-loaded
Knackquote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand nog een leuke en aardige kindvriendelijk spel voor op de PS4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |