Dead Nation is gaaf met 2 spelers.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is mooie game om met 2 players (lees: thuis met 2 controllers) te spelen (geen fifa).
Ratchet & Clankquote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is mooie game om met 2 players (lees: thuis met 2 controllers) te spelen (geen fifa).
Losse receiver of een set waar de sub een receiver in gebouwd heeft.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:16 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hoe fixen jullie 5.1 dan? De enige manier die ik kan bedenken is met een receiver via hdmi en speakers of met zo'n 350 euro logitech set en dan via optical. Zit hier op mijn studentenkamer met een logitech setje van 70e
Yupquote:Op maandag 7 juli 2014 14:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kun je trouwens gewoon trophies halen zonder een online verbinding om vervolgens wanneer je online bent de trophies te laten syncen.
WTF manquote:Op maandag 7 juli 2014 14:19 schreef Solique het volgende:
Mijn PS4 is weer terug naar RMA.
Derde keer al, zo moeilijk om een PS4 te fixen blijkbaar
Niemand bij Sony weet ook wat het is.quote:
Zit nog een adder aan, ik heb hem beschadigd terug ontvangen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het voordeel hiervan is wel dat je na je 3e keer je gewoon een nieuwe PS4 kunt eisen. Je hebt ze namelijk genoeg de tijd gegeven om het product naar conformiteit te repareren.
Binnen 6 maanden van koop ligt de bewijslast vanwege de omkeringsregel bij de verkopende partij. Als ze kunnen aantonen dat ze het beschadigd hebben ontvangen en in die hoedanigheid hebben teruggestuurd en anders ligt de aansprakelijkheid bij de gebruiker.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit nog een adder aan, ik heb hem beschadigd terug ontvangen.![]()
Sony claimt dat ik het zelf gedaan heb, moet nu foto's sturen.
Echt belachelijk man.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Niemand bij Sony weet ook wat het is.
Videokaart is al vervangen, tweede keer videokaart, hdmi aansluiting en aansturing.
Ben benieuwd wat ze nu gaan doen.
Beta nu al startenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:19 schreef Disker91 het volgende:
Eens kijken wat voor info we krijgen vandaag. Het is Bungie Day, dus stiekem hoop ik op leuke Destiny informatie (en een limited edition).
Helaas een "grap"quote:Op maandag 7 juli 2014 16:33 schreef Cikx het volgende:
Was die beta nu voor alle PS+ bezitters of was dat een grap?
Er gaan geruchten dat de Japanse PS+ de bèta wel krijgt. Dit is nog niet zeker. Zou persoonlijk ook niet snappen waarom Japan een uitzondering zal moeten zijn. En anders kan men nog altijd een Japans account aanmaken.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:33 schreef Cikx het volgende:
Was die beta nu voor alle PS+ bezitters of was dat een grap?
Spijtig had hem toch wel graag willen proberen.quote:
Als ze de servers willen testen oid zou het toch logischer zijn dat iedereen het krijgt en niet alleen Japan. Maar helaas.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat de Japanse PS+ de bèta wel krijgt. Dit is nog niet zeker. Zou persoonlijk ook niet snappen waarom Japan een uitzondering zal moeten zijn. En anders kan men nog altijd een Japans account aanmaken.
Alfa wel geprobeerd dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:54 schreef Cikx het volgende:
[..]
Spijtig had hem toch wel graag willen proberen.
[..]
Als ze de servers willen testen oid zou het toch logischer zijn dat iedereen het krijgt en niet alleen Japan. Maar helaas.
Nope, was ik te laat voor. Wel veel ervan gezien op Youtube. Sommige zeggen dat het schieten geweldig aanvoelt en anderen zijn er weer minder over te spreken. Denk dat ik het toch zelf moet spelen om erover te kunnen oordelen als de meningen zo verdeeld zijn.quote:
Wat!quote:Op maandag 7 juli 2014 10:37 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarom gebruik ik de Netflix uit de US store, die is namelijk wel geüpdatet
Waar en hoe duur(of gewoon PSN store)?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:11 schreef Koopsie het volgende:
Weet iemand dit?![]()
Ik heb zojuist Battlefield Premium gekocht maar kan nergens de mappen downloaden..
edit: gevonden, server is beetje traag
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:19 schreef Disker91 het volgende:
Eens kijken wat voor info we krijgen vandaag. Het is Bungie Day, dus stiekem hoop ik op leuke Destiny informatie (en een limited edition).
Psn store 49.99 vast wel ergens goedkoper te vinden maargoed.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waar en hoe duur(of gewoon PSN store)?
Bij bol.com maar volgens mij al uitverkocht.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef videonatic het volgende:
Is er een nederlandse retailer waar je de witte ps4 al kunt bestellen?
Leuke foto dank je, had al een bericht aangemaakt maar ik ga deze nog toevoegen, zit geen watermerk in zoals bij IGN, die groot verslag doet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.polygon.com/20(...)dition-ghost-limited
Delivered.
Idem, komt zo ook onlinequote:
in de store nog downloaden?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:11 schreef Koopsie het volgende:
Weet iemand dit?![]()
Ik heb zojuist Battlefield Premium gekocht maar kan nergens de mappen downloaden..
edit: gevonden, server is beetje traag
En verdomd!quote:Op maandag 7 juli 2014 10:37 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarom gebruik ik de Netflix uit de US store, die is namelijk wel geüpdatet
kuuutquote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bij bol.com maar volgens mij al uitverkocht.
Ik kreeg dat in de store niks te downloaden was + als ik handmatig zocht moest ik gewoon betalenquote:
Dat was die met Destiny toch? Het nieuws is dat hij zonder Destiny komt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sterker nog al lang besteld. Wanneer die binnen is gaat de zwarte de verkoop in.
Dat was al lang bekend. Ook dat er een standalone uit zou komen. Maar als je het per direct op 9 september al wilt hebben dan kon je deze dus al reserveren en de game apart verkopen. Zou je evenveel kosten (of zelfs goedkoper) als de losse bundel zelf.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat was die met Destiny toch? Het nieuws is dat hij zonder Destiny komt.
Okay dat was nieuw voor mij. Witte ziet er erg mooi uit maar zou ws. nogal afsteken tegen de rest van mijn spullen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat was al lang bekend. Ook dat er een standalone uit zou komen. Maar als je het per direct op 9 september al wilt hebben dan kon je deze dus al reserveren en de game apart verkopen. Zou je evenveel kosten (of zelfs goedkoper) als de losse bundel zelf.
Kan niemand zeggen als deze nog niet uit isquote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er komt ook een witte PS4 headset van Sony. Iemand enig idee of de geluidskwaliteit hiervan goed is met betrekking tot het gamen zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |