Je weet dat ie pas in de herfst uit komt?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:56 schreef elshaarawy92 het volgende:
Fcking laat releasedatum....
Iedereen wil nu al eigenlijk genieten maarja. Ik heb Vice City & San Andreas gespeeld. En natuurlijk ook GTA 4 enz. Nu ik een PS4 heb zit ik te twijfelen of ik GTA 5 wil halen.. Op Youtube zie ik allemaal leuke video's van GTA 5
Het probleem is dat ik nog moet beginnen en wennen. De missies nog moet doen en of multiplayer echt iets voor mij is. Daarnaast heb ik niet zoveel vrienden die GTA 5 of zelfs een PS4 hebbenGamemania had een inruilactie ¤250 maar toch kochten ze geen PS4
Ja lang wachten dus. Ze zeggen dat de graphics zowiezo beter worden dan op de PS3.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:05 schreef HosselBaas het volgende:
[..]
Je weet dat ie pas in de herfst uit komt?
Niet alleen dat.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ja lang wachten dus. Ze zeggen dat de graphics zowiezo beter worden dan op de PS3.
shit man, dat is best een groot probleem. Sterkte ermee!quote:Op zondag 6 juli 2014 23:56 schreef elshaarawy92 het volgende:
Het probleem is dat ik nog moet beginnen en wennen.
Ik heb juist gehoord dat de graphics op de PS3 beter zouden zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de graphics zowiezo beter worden dan op de PS3.
Inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
Flink kansloos dat de Netflix app op de PS4 nog niet is gefixed zodat 5.1 audio beschikbaar komt.
Klopt! jammer genoeg komt hij niet naar de Ps2.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat de graphics op de PS3 beter zouden zijn.
Soms besef ik mij dat ik mij nog in de vorige eeuw bevind. Ik heb niet eens 5.1.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:37 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarom gebruik ik de Netflix uit de US store, die is namelijk wel geüpdatet
Boeiuh, ik haal hem voor mijn DS. Dan ziet ie er beter uit EN hij is draagbaar, en op 2 schermen!quote:Op maandag 7 juli 2014 10:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat de graphics op de PS3 beter zouden zijn.
PESquote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is mooie game om met 2 players (lees: thuis met 2 controllers) te spelen (geen fifa).
Fifa!quote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is mooie game om met 2 players (lees: thuis met 2 controllers) te spelen (geen fifa).
quote:
quote:
19 augustus, Diablo 3. Couch co-op. In de tussentijd heb ik niet echt een goede suggestie.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Raymen Legendsquote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die shit kan ik toch gewoon nu kopen?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:46 schreef Yi-Long het volgende:
Pixeljunk Shooter is toch ook local co-op!? Misschien Trine 2? Als je PS+ had gehad, had je beide games nu gratis kunnen spelen.
Beide games zijn nu weer verdwenen uit de PS+ actie. Je kunt ze uiteraard gewoon los kopen, maar goed, dat moet je zelf even bepalen aan de hand van reviews en video's enzo.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die shit kan ik toch gewoon nu kopen?
Dan heb je er wat goede 2 playergames bij zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |