Waar en hoe duur(of gewoon PSN store)?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:11 schreef Koopsie het volgende:
Weet iemand dit?![]()
Ik heb zojuist Battlefield Premium gekocht maar kan nergens de mappen downloaden..
edit: gevonden, server is beetje traag
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:19 schreef Disker91 het volgende:
Eens kijken wat voor info we krijgen vandaag. Het is Bungie Day, dus stiekem hoop ik op leuke Destiny informatie (en een limited edition).
Psn store 49.99 vast wel ergens goedkoper te vinden maargoed.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waar en hoe duur(of gewoon PSN store)?
Bij bol.com maar volgens mij al uitverkocht.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef videonatic het volgende:
Is er een nederlandse retailer waar je de witte ps4 al kunt bestellen?
Leuke foto dank je, had al een bericht aangemaakt maar ik ga deze nog toevoegen, zit geen watermerk in zoals bij IGN, die groot verslag doet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.polygon.com/20(...)dition-ghost-limited
Delivered.
Idem, komt zo ook onlinequote:
in de store nog downloaden?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:11 schreef Koopsie het volgende:
Weet iemand dit?![]()
Ik heb zojuist Battlefield Premium gekocht maar kan nergens de mappen downloaden..
edit: gevonden, server is beetje traag
En verdomd!quote:Op maandag 7 juli 2014 10:37 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarom gebruik ik de Netflix uit de US store, die is namelijk wel geüpdatet
kuuutquote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bij bol.com maar volgens mij al uitverkocht.
Ik kreeg dat in de store niks te downloaden was + als ik handmatig zocht moest ik gewoon betalenquote:
Dat was die met Destiny toch? Het nieuws is dat hij zonder Destiny komt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sterker nog al lang besteld. Wanneer die binnen is gaat de zwarte de verkoop in.
Dat was al lang bekend. Ook dat er een standalone uit zou komen. Maar als je het per direct op 9 september al wilt hebben dan kon je deze dus al reserveren en de game apart verkopen. Zou je evenveel kosten (of zelfs goedkoper) als de losse bundel zelf.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat was die met Destiny toch? Het nieuws is dat hij zonder Destiny komt.
Okay dat was nieuw voor mij. Witte ziet er erg mooi uit maar zou ws. nogal afsteken tegen de rest van mijn spullen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat was al lang bekend. Ook dat er een standalone uit zou komen. Maar als je het per direct op 9 september al wilt hebben dan kon je deze dus al reserveren en de game apart verkopen. Zou je evenveel kosten (of zelfs goedkoper) als de losse bundel zelf.
Kan niemand zeggen als deze nog niet uit isquote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er komt ook een witte PS4 headset van Sony. Iemand enig idee of de geluidskwaliteit hiervan goed is met betrekking tot het gamen zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |