Het is logisch dat het om de golden headset gaat. Een andere kleur zorgt er niet voor dat het ineens beter presteert. De vraag was meer gericht op de kwaliteit van de desbetreffende headset van Sony. Anyway prima om te horen dat het geluid hiervan goed is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:42 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Kan niemand zeggen als deze nog niet uit is. Mocht het om een al bestaande headset gaan zoals de PlayStation Gold wireless headset, dan kan ik je vertellen dat de kwaliteit zeer goed is.
Ik heb geen idee waarom de Nederlandse/Europese Netflix app niet update. Ik vind het wel heel slecht eerlijk gezegd. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dezelfde update van US naar EU te brengen?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En verdomd!
Waarom heeft de Nederlandse die update nou nog niet gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat gebeurt er als je een nieuwe tv meubel gaat kopenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:51 schreef satecl het volgende:
Ik ben van plan deze week(of volgende week) een Playstation 4 te kopen. Maar ik wil graag een witte omdat dat beter past bij mij Tv-meubel. Is deze nog niet los te krijgen?? Ik moet toch niet wachten tot 9 september?
Dan koop ik er wel een in oktober.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:56 schreef videonatic het volgende:
Nog niet te koop nee, en reservering bij bol.com is al vol
Ik heb er net een gekocht, dus tegen die tijd koop ik een playstation 5.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:04 schreef Koopsie het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je een nieuwe tv meubel gaat kopen
Ja hoor die blauwe is er dan wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog 6.5 maand,dan bestel ik een PS4.
Dan wordt het de 3de spelconsole van Sony die ik thuis heb,na PS2 en PS3 Phat(helaas de PS1 nooit gehad,maar 1ste kennismaking met een Sony spelconsole was in juli 1997).
Zijn dan blauwe PS4 modellen te koop in NL?
Blauwe PS4quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hoor die blauwe is er dan wel.
PS1, PS2, PS2-US, PS3 (ook phat versie), PS4. 5 dus
Ben over alle apparaten en bijbehorende randapparaten meer dan tevreden
Oh en ook 2 PSPs
---
Ik kom niet voorbij de eindbaas in Bound By Flame![]()
Gelukkig heb ik wel save games van net voor de eindbaas dus grinden is nog mogelijk.
anders koop je toch zo'n custom kit?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Blauwe PS4
Mijn PS3 Phat is een USA model,niet in EU of Azië gekocht.
Ik hou het origineel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:55 schreef wdn het volgende:
[..]
anders koop je toch zo'n custom kit?
of laat een professional dat ding paintbrushen
Pas in de latere (veel later) jaren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:55 schreef videonatic het volgende:
PS3 heeft ook rood en blauw gehad. Kans is aannemelijk.
Ik wil zo'n gouden Playstation 4.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog 6.5 maand,dan bestel ik een PS4.
Dan wordt het de 3de spelconsole van Sony die ik thuis heb,na PS2 en PS3 Phat(helaas de PS1 nooit gehad,maar 1ste kennismaking met een Sony spelconsole was in juli 1997).
Zijn dan blauwe PS4 modellen te koop in NL?
Werk zo'n USA-model ook gewoon in Europa (inc Nederland) en Azië.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Blauwe PS4
Mijn PS3 Phat is een USA model,niet in EU of Azië gekocht.
beta is nog niet begonnen he kan hij dus gewoon nog krijgen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:13 schreef Disker91 het volgende:
Vraag mij trouwens af of ik nog een bèta code krijg, heb er wel gewoon recht op. Een vriend van mij kreeg niks ondanks zijn bestelling op bovengenoemde site. Dan kan ik deze aan hem geven.
Nope, de eerste batch met codes zou voor 8 juli worden aangeleverd, lees de tekst bij de pre-order maarquote:Op woensdag 9 juli 2014 03:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
beta is nog niet begonnen he kan hij dus gewoon nog krijgen.
Bestellen en na ontvangst van de code annuleren bij bovengenoemde winkel misschien een optiequote:Op woensdag 9 juli 2014 09:10 schreef Koopsie het volgende:
Ik heb veel kortingsbonnen bij Nedgame, maar daar doen ze niet aan BETA Destiny
Proberen kan geen kwaad. Je kan het nu al annuleren en kijken of het nog in je lijst staat. En mocht ik een code overhouden, dan mag je die van mij wel hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
De pre-order in de PS Store wordt pas van je account afgeschreven op de releasedatum. Je krijgt echter wel de beta al in je download queue. Zou je dan de beta kunnen downloaden, pre-order cancelen nadat je de beta gespeeld hebt en de game ergens in de winkel kunnen kopen?
Oh nee joh, ik wil de game gewoon hebben. Zat me alleen af te vragen of het zou werken, want zo kan Koopsie de beta spelen en toch de game met korting bij Nedgame kopenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:44 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Proberen kan geen kwaad. Je kan het nu al annuleren en kijken of het nog in je lijst staat. En mocht ik een code overhouden, dan mag je die van mij wel hebben.
Oké haha, ja ik hoef de bèta ook niet per se te spelen (was al overtuigt na de alpha, en ik weet wie de game ontwikkeld). Dus die code die ik overhoud gaat naar iemand van hier mocht die vriend van mij zijn eigen krijgen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh nee joh, ik wil de game gewoon hebben. Zat me alleen af te vragen of het zou werken, want zo kan Koopsie de beta spelen en toch de game met korting bij Nedgame kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |