Ben gewoon een emotionele kraspanda.quote:
Zo mooi ja. Krijg altijd kippenvel van dat liedje.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:56 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bij het liedje in de OP meteen aan het WNF denken, die reclames.
Dagen aftellen totdat ze weer terug is?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben gewoon een emotionele kraspanda.
Ben je al klaar voor het moederschap?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben gewoon een emotionele kraspanda.
Ja, ik ookquote:Op zondag 6 juli 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo mooi ja. Krijg altijd kippenvel van dat liedje.
[..]
Dagen aftellen totdat ze weer terug is?
Welke liedjes?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Knap nummer. Er zijn er nog een paar die ik kan blijven luisteren.
Wish you were here, Comfortably numb, Yesterday, You are not alone, o.a.quote:
Nee hoor. Dat word je nietquote:
Je was toch geband? Hoe heb je dat dan voor elkaar moeten krijgenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:11 schreef Fascination het volgende:
Heeft iemand hier mij een doodsverwensing naar zeefje of Sedan zien maken de laatste tijd?
En zit je op subforum SEX.quote:
Ja, ik snapte er ook niets van, maar ik zal wel een verschrikkelijk persoon zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je was toch geband? Hoe heb je dat dan voor elkaar moeten krijgen.
Vooral blijven volhouden. We weten allemaal hoe het echt zit.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral blijven volhouden. We weten allemaal hoe het echt zit.
Ik denk het dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik snapte er ook niets van, maar ik zal wel een verschrikkelijk persoon zijn.
Ik kan er zeker 15 aanwijzen.quote:
Care to elaborate? Of is er een persoonlijke vete in het spel en kan dat niet buiten het 'zakelijke' gehouden wordenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral blijven volhouden. We weten allemaal hoe het echt zit.
Het is inderdaad strikt persoonlijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Care to elaborate? Of is er een persoonlijke vete in het spel en kan dat niet buiten het 'zakelijke' gehouden worden|
Joh het kan me geen reet schelen wat of wie jij kan aan wijzen en waarvoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan er zeker 15 aanwijzen.
Maar goed, het is natuurlijk veel fijner voor jullie als jullie je kunnen verschuilen.
Ja, want je vrijwilligerswerk als mod in het subforum SEX is dus niet belangrijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Joh het kan me geen reet schelen wat of wie jij kan aan wijzen en waarvoor.
Je weet duidelijk helemaal niets. Maar blijf volhouden van wel hoor. Misschien boeit het nog iemand.
En nu ga ik me bezighouden met belangrijke dingen.
Er is geen persoonlijke vete hoor. Net zoals jij ook weet kan je worden geband als je genoeg notes 'gespaard' heb. Das alles wat er aan de hand isquote:Op zondag 6 juli 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Care to elaborate? Of is er een persoonlijke vete in het spel en kan dat niet buiten het 'zakelijke' gehouden worden|
Jouw gezeur is niet belangrijk. Je verpest de sfeer alleen maar.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want je vrijwilligerswerk als mod in het subforum SEX is dus niet belangrijk.
Wat doe je hier dan?
Ah ja, dat weet ik. Ik ving zoiets op, zal 't wel mis hebben danquote:Op zondag 6 juli 2014 18:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Er is geen persoonlijke vete hoor. Net zoals jij ook weet kan je worden geband als je genoeg notes 'gespaard' heb. Das alles wat er aan de hand is
Grappig dat ik dat alleen met jou heb.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jouw gezeur is niet belangrijk. Je verpest de sfeer alleen maar.
Ik heb hem gezien jaquote:
Als je al dacht dat wat ik vertelde aan de hand was dan had je het goedquote:Op zondag 6 juli 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, dat weet ik. Ik ving zoiets op, zal 't wel mis hebben dan.
laat ze maar lekker pratenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:20 schreef Fascination het volgende:
Mooi ook dat ik volgens de ene mod een doodsverwensing naar zeefje zou hebben gedaan en volgens de andere naar Sedan. Geeft al aan dat er iets niet klopt.
inb4 nog een ban
eh huh? 9?! hoe doe je dat? zijn er nu 3 op tv geweest, of doe jij sneaky downloaden?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien jamaar pas bij aflevering 9 en wanneer komt de rest?
Hahahahaquote:Op zondag 6 juli 2014 18:23 schreef perro. het volgende:
[..]
eh huh? 9?! hoe doe je dat? zijn er nu 3 op tv geweest, of doe jij sneaky downloaden?
weet niet wanneer jouw rest komt dan.
Een serie kijk je toch niet op tv?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:23 schreef perro. het volgende:
[..]
eh huh? 9?! hoe doe je dat? zijn er nu 3 op tv geweest, of doe jij sneaky downloaden?
weet niet wanneer jouw rest komt dan.
sinds netflix usenet abbo opgezegd, dus ben geen downloader meer. en ik was te nieuwsgierig om 24 niet te kijken. waren er wel 3 achter elkaar dus dat scheelt.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Een serie kijk je toch niet op tv?
Ik kan dat tenminste nietIk download dan heel de serie
Ik zou echt kapot gaan van nieuwsgierigheid als ik de serie goed vindquote:Op zondag 6 juli 2014 18:26 schreef perro. het volgende:
[..]
sinds netflix usenet abbo opgezegd, dus ben geen downloader meer. en ik was te nieuwsgierig om 24 niet te kijken. waren er wel 3 achter elkaar dus dat scheelt.
Oh ik weet niet hoe dat moet verder. Heb er geen verstand van maar alles is op internet te vinden volgens mij.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:25 schreef perro. het volgende:
[..]
ik wil ook 9. kun je niet ff mijn kant op gooien? of langs brengen of zo?
Echt heel vet! Met Kiefer Sutherland.quote:
ik ben erg goed in geduld beoefenen.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou echt kapot gaan van nieuwsgierigheid als ik de serie goed vind
Ik kan er al niet tegen als ik er een aantal heb gezien en niet verder kan kijken
nooit te oud om te leren.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik weet niet hoe dat moet verder. Heb er geen verstand van maar alles is op internet te vinden volgens mij.
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:29 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben erg goed in geduld beoefenen.
en schaam je. snel kijken. 1e 5 seizoenen zijn het beste.
Ik heb toen gekeken naar zo'n ding maar ik heb toen toch een NAS gekocht met download mogelijkheden dus kan je niet verder helpen.quote:
dat lijkt me echt zo'n typische vrouwenvleugelserie. ben er dan ook nog niet aan begonnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met seizoen 2 van Orange is the new black eens naar kijken
Ik heb 'm klaarstaan... Maar ik wil eerst The Bridge afkijken.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
dat lijkt me echt zo'n typische vrouwenvleugelserie. ben er dan ook nog niet aan begonnen.
Mja. Kweenie. Ook dat keek ik vroegerquote:Op zondag 6 juli 2014 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
dat lijkt me echt zo'n typische vrouwenvleugelserie. ben er dan ook nog niet aan begonnen.
Das een serie?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm klaarstaan... Maar ik wil eerst The Bridge afkijken.
zo'n ding??? gekocht?? Popcorntime is een gratis programma he.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb toen gekeken naar zo'n ding maar ik heb toen toch een NAS gekocht met download mogelijkheden dus kan je niet verder helpen.
Ja, seizoen 1 ben ik bijna klaar mee, seizoen 2 is net pas begonnen.quote:
hmm. ik krijg de indruk dat game of thrones en dus blijkbaar ook orange is the new black vooral populair zijn door het seksgehalte in die series.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. Kweenie. Ook dat keek ik vroeger
Veel lesbische seks. Corruptie. Ik vind het wel leuk
Je hebt ook zo'n popcorn machine. Mediaplayer met hd er in. Of eentje die streamt.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
zo'n ding??? gekocht?? Popcorntime is een gratis programma he.
scandinavisch toch? ik heb moeite om naar die talen te luisteren. stom genoeg.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm klaarstaan... Maar ik wil eerst The Bridge afkijken.
is illegaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
zo'n ding??? gekocht?? Popcorntime is een gratis programma he.
Wat betreft dat laatste zit daar denk ik wel een klein puntje van waarheid in.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. ik krijg de indruk dat game of thrones en dus blijkbaar ook orange is the new black vooral populair zijn door het seksgehalte in die series.
Ik ben niet vies van wat seks maar vooral het corruptie gedeelte vind ik dan weer leukquote:Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. ik krijg de indruk dat game of thrones en dus blijkbaar ook orange is the new black vooral populair zijn door het seksgehalte in die series.
Oh jee, absoluut niet. Game of Thrones is werkelijk briljant. En de seks wordt minderquote:Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef perro. het volgende:
[..]
Origineel wel, ik kijk de Amerikaanse remake. Goede serie, tot nu toe.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:35 schreef perro. het volgende:
[..]
scandinavisch toch? ik heb moeite om naar die talen te luisteren. stom genoeg.
niks voor mij dan. goedkoop scoren.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste zit daar denk ik wel een klein puntje van waarheid in.
Ooohhquote:Op zondag 6 juli 2014 18:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n popcorn machine. Mediaplayer met hd er in. Of eentje die streamt.
ik heb ook niks met de middeleeuwen en zulks. ja ik ben nogal kritisch tot soms het overdrevene af.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jee, absoluut niet. Game of Thrones is werkelijk briljant. En de seks wordt minder.
[..]
Origineel wel, ik kijk de Amerikaanse remake. Goede serie, tot nu toe.
Middeleeuwen? Het speelt zich niet af in de middeleeuwenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:38 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb ook niks met de middeleeuwen en zulks. ja ik ben nogal kritisch tot soms het overdrevene af.
ah. misschien die eens kijken dan.
Ik wilde zeggen: doe niet zo gek, maar je bent 14. Dan kan dat nog wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:41 schreef Fylax het volgende:
Game of thrones is in mijn ogen de beste serie die ik ooit gezien heb.
Ik ben echt verslaafd aan Game of Thrones. Heb nu game of thrones tshirts en ga binnenkort allemaal glazen enzo ervan kopen
Serieus van wie ben jij een kloonquote:Op zondag 6 juli 2014 18:41 schreef Fylax het volgende:
Game of thrones is in mijn ogen de beste serie die ik ooit gezien heb.
Ik ben echt verslaafd aan Game of Thrones. Heb nu game of thrones tshirts en ga binnenkort allemaal glazen enzo ervan kopen
is voor mij van hetzelfde laken een pak. heb bijv ook niets met harry potter, of lord of the rings oid.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Middeleeuwen? Het speelt zich niet af in de middeleeuwen. Het is een fantasy serie met een geheel eigen wereld (wel redelijk vergelijkbaar met de middeleeuwen, dat wel)
. Maar goed, je weet niet wat je mist, dat scheelt.
Dan vind je Fantasy gewoon niet leuk.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:45 schreef perro. het volgende:
[..]
is voor mij van hetzelfde laken een pak. heb bijv ook niets met harry potter, of lord of the rings oid.
quote:
Harry Potter is niet middeleeuwsquote:Op zondag 6 juli 2014 18:46 schreef perro. het volgende:
[..]
niet dat soort nee. met middeleeuwse trekjes "en zulks".
Tof.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik ben naar de Leavesden studio's geweest.
vrouwenvleugel was ook leuk!quote:Op zondag 6 juli 2014 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dat terugziet je denkt: tering wat amateuristisch en slecht.quote:
Op één van die digitale netten (net nostalgie of net nl ofzo) spelen ze zilke series weer. Ook medisch centrum west.quote:
daarom zei ik ook wásquote:Op zondag 6 juli 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dat terugziet je denkt: tering wat amateuristisch en slecht.
das op zich wel grappig, want daar wonen we vlakbijquote:Op zondag 6 juli 2014 18:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Op één van die digitale netten (net nostalgie of net nl ofzo) spelen ze zilke series weer. Ook medisch centrum west.
Komt ze weer, hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das op zich wel grappig, want daar wonen we vlakbij
Is echt heel erg gaafquote:
Ik zou er iets over zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je n verhaal van beide kanten hoort en ze zijn totaal verschillend, hoe bepaal je dan wat waar is en wie je 'steunt' trouwens? Vind ik best lastig. zit in de fam met zoiets en wie ik moet 'steunen' is simpel, de een staat veel dichter bij me dan de ander, maar ik heb wel vraagtekens bij haar verhaal... Kun je daar dan iets over zeggen, of t erbij laten, want ik vind dat eigenlijk niet helemaal eerlijk tov de ander...
kennelijk zit het je dwars, dus dan mag je er best iets over zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je n verhaal van beide kanten hoort en ze zijn totaal verschillend, hoe bepaal je dan wat waar is en wie je 'steunt' trouwens? Vind ik best lastig. zit in de fam met zoiets en wie ik moet 'steunen' is simpel, de een staat veel dichter bij me dan de ander, maar ik heb wel vraagtekens bij haar verhaal... Kun je daar dan iets over zeggen, of t erbij laten, want ik vind dat eigenlijk niet helemaal eerlijk tov de ander...
Oh, ik uit dat meestal wel. En het beste kun je je er buiten houden, want de verkeerden krijgen altijd de klappen.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je vertelde mij dat toen ook dat Medisch Centrum West bij je in de buurt is opgenomen en wees het gebouw aan. Niet boos worden, was maar een grapje.quote:
Ik word er verlegen vanquote:
Dit is dan ook de sex sc, daar hoort genaaid worden worden bij toch?quote:
Kut!quote:
nou ja, ik vind het vnl storend dat ze iedereen achter zich heeft terwijl ze niet eens weten hoe de ander het ziet.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:00 schreef perro. het volgende:
[..]
kennelijk zit het je dwars, dus dan mag je er best iets over zeggen.
ja, dat dus..quote:Op zondag 6 juli 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik uit dat meestal wel. En het beste kun je je er buiten houden, want de verkeerden krijgen altijd de klappen.
[..]
Je vertelde mij dat toen ook dat Medisch Centrum West bij je in de buurt is opgenomen en wees het gebouw aan. Niet boos worden, was maar een grapje.
ligt dan toch aan die anderen?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ik vind het vnl storend dat ze iedereen achter zich heeft terwijl ze niet eens weten hoe de ander het ziet.
En ik ben n beetje bang voor gedoe als ik wat zeg
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kut!![]()
Ik ga maar eens kijken of in de buurt van Zwolle een LARP netwerk is. Zonder dollen, bij mij in de buurt heb je wel een shop met fantasygames, verzameldingen, middeleeuwse rekwisieten. Stiekem kijk ik altijd of de characters van Big Bang Theory er ook zitten.
Ik ga mijn kind en huisdier later een naam geven die ze in GoT gebruiken.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: doe niet zo gek, maar je bent 14. Dan kan dat nog wel.
Lekker gek, zeg. ;p xDquote:Op zondag 6 juli 2014 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga mijn kind en huisdier later een naam geven die ze in GoT gebruiken.
Khaleesi is heel populair. Dat snap ik echt nietquote:Op zondag 6 juli 2014 19:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zijn echt honderden kinderen in VS die nu een naam hebben van iemand in GoT :p
Khaleesi is meer een naam voor een klein schoothondje vind ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Khaleesi is heel populair. Dat snap ik echt niet.
Is 't ook. Daenerys vind ik ook mooi. Maar niet voor mensenkinderenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Khaleesi is meer een naam voor een klein schoothondje vind ik.
Sansa / Arya is 't poulairst in de VS. Ik vind vooral Sansa een mooie meisjesnaam.
Legolasquote:Op zondag 6 juli 2014 19:33 schreef artelligence het volgende:
Mijn ouders hebben mij een elvennaam gegeven.
Jup..quote:Op zondag 6 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is 't ook. Daenerys vind ik ook mooi. Maar niet voor mensenkinderen. Dat moet gewoon een fantasy-naam blijven.
Tinkerbell.quote:
Preciesquote:Op zondag 6 juli 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
En toch vind ik het flauw dat je niet kunt zien WIE je een note geeft.
Ik heb er nog steeds vijfquote:
Ik heb er 0quote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds vijf. Ik ben echt braaf.
2 weken terug had ik er nog maar 4 of zoquote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wrs heb je een doodsverwensing gedaan.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 weken terug had ik er nog maar 4 of zo
Ik heb er 1. Ooit gekregen omdat ik in een spoiler een link naar een stel tieten poste, vlak nadat dat niet meer mocht, behalve in KPD en bepaalde US topics.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er 1. Ooit gekregen omdat ik in een spoiler een link naar een stel tieten poste, vlak nadat dat niet meer mocht, behalve in KPD en bepaalde US topics.
Ai, straks heb ik een verdubbeling.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
.
Notes bespreken is ook note-waardig. Ik kan het weten (dat is één van mijn 'negatieve' notes
).
Faxie date tips. Gotta love 'em.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
Een voor een slechte chloroform grap die blijkbaar net verkeerd viel
Ach, daar hou jij wel weer van. Ik zie alleen maar voordelen.quote:
quote:
Oh, inderdaad!quote:Op zondag 6 juli 2014 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, daar hou jij wel weer van. Ik zie alleen maar voordelen.
Hoi WTquote:Op zondag 6 juli 2014 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij een vloerlamp of was je karate aan het oefenen?
Achso. Als je dit vaker doet kan een ledlamp wel een goede investering zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi WT. Ik heb een lampje op m'n nachtkastje en ik lag overdwars op bed en toen kwam ik met m'n teen tegen de bol. Auw
.
Nee, normaal is die lamp niet aan zomers, maar het is nu zo donker buiten door de regenwolken...quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achso. Als je dit vaker doet kan een ledlamp wel een goede investering zijn.
Nee, want dan had ik wel een ban gehadquote:Op zondag 6 juli 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs heb je een doodsverwensing gedaan.
Mwehehe, ik waarschijnlijk nietquote:Op zondag 6 juli 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..].
Erg is ook nog, dat ik twee positieve notes heb. De andere drie slaan nergens op. Maar dat zal iedereen van z'n notes vinden.
Gewoon proef abo nemen. 3 euro, goedkoper dan de 4,50 en je krijgt ook nog eens 14/12 dagen goeie aboquote:Op zondag 6 juli 2014 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwehehe, ik waarschijnlijk nietMaar ik ga echt geen abo nemen om ze in te zien.
Ik zei net dat ik geen abo ging nemen, dus ook geen proef aboquote:Op zondag 6 juli 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon proef abo nemen. 3 euro, goedkoper dan de 4,50 en je krijgt ook nog eens 14/12 dagen goeie abo
Sorry.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik geen abo ging nemen, dus ook geen proef abo
Ik heb er nu calendulan op gesmeerd. Zou dat kwakje van jou beter zijnquote:
Om dit fabeltje meteen maar even te ontkrachten, ik heb verder geen problemen met Fas. En dat verwacht ik ook niet in de toekomst.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:20 schreef Fascination het volgende:
Mooi ook dat ik volgens de ene mod een doodsverwensing naar zeefje zou hebben gedaan en volgens de andere naar Sedan. Geeft al aan dat er iets niet klopt.
inb4 nog een ban
Mij mag je doodverwensen hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 18:20 schreef Fascination het volgende:
inb4 nog een ban
Nee denk het niet...quote:Op zondag 6 juli 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nu calendulan op gesmeerd. Zou dat kwakje van jou beter zijn?
Naakt-worstelen-in-een-groot-bad-met-vla-lief?quote:
Naakt-kroelen-met-veel-olie-liefquote:Op zondag 6 juli 2014 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naakt-worstelen-in-een-groot-bad-met-vla-lief?
Thanks.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om dit fabeltje meteen maar even te ontkrachten, ik heb verder geen problemen met Fas. En dat verwacht ik ook niet in de toekomst.
Wat ik al zei eerder, ze zal het wel verdiend hebben maar het komt niet van mijn kant dus. Sowieso bestaat er nog zoiets als dm/pm als er echt wat zou zijn. (een enkele uitzonderingen daar gelaten)
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naakt-kroelen-met-veel-olie-liefMet mij er tussenin uiteraard
Ik ook niet.quote:
Nee.quote:
En een hell to the no.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tssquote:Op zondag 6 juli 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Nee.
[..]
En een hell to the no.
Doe die faxman ook een pleziertjequote:Op zondag 6 juli 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Nee.
[..]
En een hell to the no.
Gekkie.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, jou voor de deur binnen een uur. Red je makkelijk
quote:
Ai. Kusje op je teenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
Tering, dat een teen zo'n pijn kan doen door een lamp.
Nog steeds last van ja?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
Tering, dat een teen zo'n pijn kan doen door een lamp.
quote:
Er zit inmiddels een blaar opquote:
Ow dan kan je maar beter niet komen, want dan zit je straks al helemaal onder de blarenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Er zit inmiddels een blaar op. Kan je nagaan hoe fucking heet die lamp is (en hoe dun de huid op m'n teen
).
Jouw huis staat vol brandende lampenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan kan je maar beter niet komen, want dan zit je straks al helemaal onder de blaren
Wow, da's niet gezond hoor (dat een lamp zo heet wordt)quote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Er zit inmiddels een blaar op. Kan je nagaan hoe fucking heet die lamp is (en hoe dun de huid op m'n teen
).
Weet niet, ik kan 'm iig niet aanraken.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow, da's niet gezond hoor (dat een lamp zo heet wordt)
Ik snapte 'm.quote:
Hij doet 't al ruim 7 maandenquote:
Bij wie nietquote:
Maar zat hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij doet 't al ruim 7 maanden. Philips, hé.
[..]
Bij wie niet.
Bij mij niet denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Bij wie niet.
quote:
Ik had op de plaats van 'wie' 'vrouw' moeten typen. My bad.quote:
Oh, ja daar heb je het alquote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Bij wie niet.
Ja, die zijn flink uitgedeeld dit weekend.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef rival het volgende:
Hebben jullie allemaal een beetje ge'note'n van het weekend?
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, die zijn flink uitgedeeld dit weekend.
Niks van gemerkt.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, die zijn flink uitgedeeld dit weekend.
Ik ook niet. Maar wij zijn dan ook braaf.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef rival het volgende:
Hebben jullie allemaal een beetje genoten van het weekend?
Top!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hier gaat ie super
En hoe is ie met jou??
Ik vlieg om kwart over 4 vannacht!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Top!
Ben je al op vakantie geweest of ga je nog?
Hier gaat het wel hoor.
Waarheid.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wij zijn dan ook braaf.
Waar ga je naartoe?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef rival het volgende:
Ik vlieg om kwart over 4 vannacht!
Daarom gaat het zo goed
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vlieg om kwart over 4 vannacht!
Daarom gaat het zo goed
Klinkt Grieks, altijd goed.quote:
Laatste moment type?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:22 schreef rival het volgende:
[..]
Danku, dat gaat wel goedkomen
Moet mijn koffer nog inpakken
Arme meidquote:
Wat een liefde weerquote:
Smooth faxquote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik ook beschikbaar ben, maar zeefje vind me daarvoor te saaiquote:
klopt, zit westelijk van het vaste land...quote:Op zondag 6 juli 2014 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt Grieks, altijd goed.Veel plezier!
Dankuquote:Op zondag 6 juli 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
Fijne vakantie.
Ik ga slapen, morgen weer aan de arbeid.
sja ik doe straks mijn kast open, dan pak ik alles wat op zomerkleding lijkt. Dan schuif ik alles vanaf het plankje in de badkamer in een tas en dan ben ik wel klaar volgens mijquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:26 schreef yats het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik ook beschikbaar ben, maar zeefje vind me daarvoor te saai
Mooi eiland, een van de betere daar in het westen. Vergeet ook vooral niet op zoek te gaan naar schildpadden en te gaan duiken.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:27 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, zit westelijk van het vaste land...
thnx
Het is redelijk goedkoop net als Turkije maar je hoeft dan niet naar Turkijequote:Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Wat heeft iedereen met Griekenland toch tegenwoordig
Ouders zitten daar ook al constant.
en shipwreck beach natuurlijkquote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Mooi eiland, een van de betere daar in het westen. Vergeet ook vooral niet op zoek te gaan naar schildpadden en te gaan duiken.
Hoppaquote:Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef rival het volgende:
[..]
sja ik doe straks mijn kast open, dan pak ik alles wat op zomerkleding lijkt. Dan schuif ik alles vanaf het plankje in de badkamer in een tas en dan ben ik wel klaar volgens mij
Ik heb er niks mee... Misschien is het relatief goedkoop?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Wat heeft iedereen met Griekenland toch tegenwoordig
Ouders zitten daar ook al constant.
Maar dan wel s'ochtends, anders stikt het er van de Engelse tokkiesquote:
Ik hou wel van Engelsequote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dan wel s'ochtends, anders stikt het er van de Engelse tokkies
It's so pwettyquote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef rival het volgende:
en als ik dan dit soort plaatjes zie kan ik niet meer wachten
[ afbeelding ]
Dat wel ja, hoewel Turkije ook niet verkeerd is.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef rival het volgende:
[..]
Het is redelijk goedkoop net als Turkije maar je hoeft dan niet naar Turkije
Klopt, alle slechte turken zitten toch al jaren hierquote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel ja, hoewel Turkije ook niet verkeerd is.
quote:
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van andere toeristen gehadquote:
Je bent zelf een ramptoeristquote:Op zondag 6 juli 2014 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van andere toeristen gehad
oh wacht, zal dat betekenen dat ik die lastige ben?
Hoe gedraag jij je op vakantie?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van andere toeristen gehad
oh wacht, zal dat betekenen dat ik die lastige ben?
Nee hoor haha! Maar ik kijk gewoon voorbij de rest... Je kan er toch weinig aan doen.. Enige dat je zelf kan bepalen is wat jij er van maaktquote:
Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zondag 6 juli 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe gedraag jij je op vakantie?![]()
Ik heb er de laatste jaren ook weinig last van, maar ik ga dan ook meestal naar bestemmingen die nog niet zo toeristisch zijn.
Absoluut... in jouw geval komt dat wel goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor haha! Maar ik kijk gewoon voorbij de rest... Je kan er toch weinig aan doen.. Enige dat je zelf kan bepalen is wat jij er van maakt
maak er sowieso een feestje vanquote:Op zondag 6 juli 2014 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Absoluut... in jouw geval komt dat wel goed.
blijf je wakker tot kwart over 4 of ga je nog wel een tukkie doenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:53 schreef rival het volgende:
[..]
Nou altijd altijd altijd
Maar zeker de vakantie wel
Denk dat ik zo ff een filmpje op zet.... 2 uur word ik gehaald..quote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blijf je wakker tot kwart over 4 of ga je nog wel een tukkie doen
Nvm denk het wel toch? bijna de moeite niet om nog te gaan slapen
Totdat je daar dan komt, samen met 20 bootjes vol toeristenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef rival het volgende:
en als ik dan dit soort plaatjes zie kan ik niet meer wachten
[ afbeelding ]
Kwestie van goed plannen Faxiequote:Op zondag 6 juli 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totdat je daar dan komt, samen met 20 bootjes vol toeristen![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:58 schreef rival het volgende:
of misschien nog ff 2 uurtjes slapen.... geen idee
Truste C4quote:
Ik ben altijd wat skeptisch over de plekjes die je constant in de advertenties zie verschijnenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:00 schreef rival het volgende:
[..]
Kwestie van goed plannen Faxie
Ik zit zelf helemaal aan de andere kant van het eiland... Ik ga dus ook echt niet met zo'n boottocht daarheen
Vergeleken met hier is het een groot verschil ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, alle slechte turken zitten toch al jaren hier
Ach dan kan je weer een streepje zetten op je to do lijstjequote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat skeptisch over de plekjes die je constant in de advertenties zie verschijnen![]()
Die vallen in het echt meestal wel wat tegen.
Hele fijne vakantie Rivalquote:Op zondag 6 juli 2014 23:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ach dan kan je weer een streepje zetten op je to do lijstje
Ik ben vrij realistisch in wat ik aantref meestal... Dus dan stelt het me niet teleur... Het zijn altijd een stapel oude stenen of een stuk veroest ijzer natuurlijk
Zal ik een steen voor mijn oude roestige badkamerkachel zetten en een foto maken?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie Rival![]()
Ik wil ook op vakantie, krijg er ontzettend zin in als ik iedereen zo hoor met zijn vakantieplannen
En dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een steen voor mijn oude roestige badkamerkachel zetten en een foto maken?
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan was het niet zo grappig zoals ik het bedoelde
Misschien moet ik maar gaan slapen
Hoi Faxjequote:
Haiquote:
Wat zeg je nou lola? Wat is dat?quote:
Dit idee?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een steen voor mijn oude roestige badkamerkachel zetten en een foto maken?
quote:
Hey moppiequote:
quote:
Nee ik heb een echt roestige kachel ...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit idee?
http://www.girlz.nl/life/(...)ijf-weken-in-azi-zat
Moe en slecht. Val bijna in slaap. Bijna zo verquote:
Dat mondje kan je ook voor andere dingen gebruikenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Zal ik mijn mondje weer houden dan?
[..]
Nee ik heb een echt roestige kachel ...
nvm
Tijd voor bedje dusquote:Op zondag 6 juli 2014 23:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Moe en slecht. Val bijna in slaap. Bijna zo ver
Oh echt?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat mondje kan je ook voor andere dingen gebruiken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe er wat aan dan!quote:Op zondag 6 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nvm
Of is dat een hint voor wat anders![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Ja misschien moet ik de woningbouw even bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doe er wat aan dan!
Ik snap het niet meer. Wie hebben er dan wel geneukt?quote:
Nee, als je hem zo open houd is het perfect. Dat gaat wel passen.quote:
Fax en ik. Lang geledenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Wie hebben er dan wel geneukt?
[..]
Nee, als je hem zo open houd is het perfect. Dat gaat wel passen.
[..]Hij kijkt evilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doe er wat aan dan!
Zo lang geleden is dat toch niet?quote:
[..]aaww wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doe er wat aan dan!
Of is dat een hint voor wat anders
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
istie zo klein dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Nee, als je hem zo open houd is het perfect. Dat gaat wel passen.
It wasn't mequote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Danku dankuquote:Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie Rival![]()
Ik wil ook op vakantie, krijg er ontzettend zin in als ik iedereen zo hoor met zijn vakantieplannen
Ik snapte emquote:Op zondag 6 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
nvm
Ik tel niet meer in weken of zelfs maandenquote:
Geen idee, ik hoorde dat er een roddel rond gaat dat ik met 7 foksters het bed gedeeld heb, dus misschien kun je het beter aan hen vragen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |