Ik heb er nu calendulan op gesmeerd. Zou dat kwakje van jou beter zijnquote:
Om dit fabeltje meteen maar even te ontkrachten, ik heb verder geen problemen met Fas. En dat verwacht ik ook niet in de toekomst.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:20 schreef Fascination het volgende:
Mooi ook dat ik volgens de ene mod een doodsverwensing naar zeefje zou hebben gedaan en volgens de andere naar Sedan. Geeft al aan dat er iets niet klopt.
inb4 nog een ban
Mij mag je doodverwensen hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 18:20 schreef Fascination het volgende:
Mooi ook dat ik volgens de ene mod een doodsverwensing naar zeefje zou hebben gedaan en volgens de andere naar Sedan. Geeft al aan dat er iets niet klopt.
inb4 nog een ban
Nee denk het niet...quote:Op zondag 6 juli 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nu calendulan op gesmeerd. Zou dat kwakje van jou beter zijn?
Naakt-worstelen-in-een-groot-bad-met-vla-lief?quote:
Naakt-kroelen-met-veel-olie-liefquote:Op zondag 6 juli 2014 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naakt-worstelen-in-een-groot-bad-met-vla-lief?
Thanks.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om dit fabeltje meteen maar even te ontkrachten, ik heb verder geen problemen met Fas. En dat verwacht ik ook niet in de toekomst.
Wat ik al zei eerder, ze zal het wel verdiend hebben maar het komt niet van mijn kant dus. Sowieso bestaat er nog zoiets als dm/pm als er echt wat zou zijn. (een enkele uitzonderingen daar gelaten)
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naakt-kroelen-met-veel-olie-liefMet mij er tussenin uiteraard
Ik ook niet.quote:
Nee.quote:
En een hell to the no.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naakt-kroelen-met-veel-olie-liefMet mij er tussenin uiteraard
Tssquote:Op zondag 6 juli 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Nee.
[..]
En een hell to the no.
Doe die faxman ook een pleziertjequote:Op zondag 6 juli 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Nee.
[..]
En een hell to the no.
Gekkie.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, jou voor de deur binnen een uur. Red je makkelijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|