Ik heb er 0quote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds vijf. Ik ben echt braaf.
2 weken terug had ik er nog maar 4 of zoquote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wrs heb je een doodsverwensing gedaan.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 weken terug had ik er nog maar 4 of zo
Ik heb er 1. Ooit gekregen omdat ik in een spoiler een link naar een stel tieten poste, vlak nadat dat niet meer mocht, behalve in KPD en bepaalde US topics.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er 1. Ooit gekregen omdat ik in een spoiler een link naar een stel tieten poste, vlak nadat dat niet meer mocht, behalve in KPD en bepaalde US topics.
Ai, straks heb ik een verdubbeling.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
.
Notes bespreken is ook note-waardig. Ik kan het weten (dat is één van mijn 'negatieve' notes
).
Faxie date tips. Gotta love 'em.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
Een voor een slechte chloroform grap die blijkbaar net verkeerd viel
Ach, daar hou jij wel weer van. Ik zie alleen maar voordelen.quote:
quote:
Oh, inderdaad!quote:Op zondag 6 juli 2014 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, daar hou jij wel weer van. Ik zie alleen maar voordelen.
Hoi WTquote:Op zondag 6 juli 2014 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij een vloerlamp of was je karate aan het oefenen?
Achso. Als je dit vaker doet kan een ledlamp wel een goede investering zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi WT. Ik heb een lampje op m'n nachtkastje en ik lag overdwars op bed en toen kwam ik met m'n teen tegen de bol. Auw
.
Nee, normaal is die lamp niet aan zomers, maar het is nu zo donker buiten door de regenwolken...quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achso. Als je dit vaker doet kan een ledlamp wel een goede investering zijn.
Nee, want dan had ik wel een ban gehadquote:Op zondag 6 juli 2014 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs heb je een doodsverwensing gedaan.
Mwehehe, ik waarschijnlijk nietquote:Op zondag 6 juli 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..].
Erg is ook nog, dat ik twee positieve notes heb. De andere drie slaan nergens op. Maar dat zal iedereen van z'n notes vinden.
Gewoon proef abo nemen. 3 euro, goedkoper dan de 4,50 en je krijgt ook nog eens 14/12 dagen goeie aboquote:Op zondag 6 juli 2014 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwehehe, ik waarschijnlijk nietMaar ik ga echt geen abo nemen om ze in te zien.
Ik zei net dat ik geen abo ging nemen, dus ook geen proef aboquote:Op zondag 6 juli 2014 20:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon proef abo nemen. 3 euro, goedkoper dan de 4,50 en je krijgt ook nog eens 14/12 dagen goeie abo
Sorry.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik geen abo ging nemen, dus ook geen proef abo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |