Ik zou er iets over zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je n verhaal van beide kanten hoort en ze zijn totaal verschillend, hoe bepaal je dan wat waar is en wie je 'steunt' trouwens? Vind ik best lastig. zit in de fam met zoiets en wie ik moet 'steunen' is simpel, de een staat veel dichter bij me dan de ander, maar ik heb wel vraagtekens bij haar verhaal... Kun je daar dan iets over zeggen, of t erbij laten, want ik vind dat eigenlijk niet helemaal eerlijk tov de ander...
kennelijk zit het je dwars, dus dan mag je er best iets over zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als je n verhaal van beide kanten hoort en ze zijn totaal verschillend, hoe bepaal je dan wat waar is en wie je 'steunt' trouwens? Vind ik best lastig. zit in de fam met zoiets en wie ik moet 'steunen' is simpel, de een staat veel dichter bij me dan de ander, maar ik heb wel vraagtekens bij haar verhaal... Kun je daar dan iets over zeggen, of t erbij laten, want ik vind dat eigenlijk niet helemaal eerlijk tov de ander...
Oh, ik uit dat meestal wel. En het beste kun je je er buiten houden, want de verkeerden krijgen altijd de klappen.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je vertelde mij dat toen ook dat Medisch Centrum West bij je in de buurt is opgenomen en wees het gebouw aan. Niet boos worden, was maar een grapje.quote:
Ik word er verlegen vanquote:
Dit is dan ook de sex sc, daar hoort genaaid worden worden bij toch?quote:
Kut!quote:
nou ja, ik vind het vnl storend dat ze iedereen achter zich heeft terwijl ze niet eens weten hoe de ander het ziet.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:00 schreef perro. het volgende:
[..]
kennelijk zit het je dwars, dus dan mag je er best iets over zeggen.
ja, dat dus..quote:Op zondag 6 juli 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik uit dat meestal wel. En het beste kun je je er buiten houden, want de verkeerden krijgen altijd de klappen.
[..]
Je vertelde mij dat toen ook dat Medisch Centrum West bij je in de buurt is opgenomen en wees het gebouw aan. Niet boos worden, was maar een grapje.
ligt dan toch aan die anderen?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, ik vind het vnl storend dat ze iedereen achter zich heeft terwijl ze niet eens weten hoe de ander het ziet.
En ik ben n beetje bang voor gedoe als ik wat zeg
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kut!![]()
Ik ga maar eens kijken of in de buurt van Zwolle een LARP netwerk is. Zonder dollen, bij mij in de buurt heb je wel een shop met fantasygames, verzameldingen, middeleeuwse rekwisieten. Stiekem kijk ik altijd of de characters van Big Bang Theory er ook zitten.
Ik ga mijn kind en huisdier later een naam geven die ze in GoT gebruiken.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: doe niet zo gek, maar je bent 14. Dan kan dat nog wel.
Lekker gek, zeg. ;p xDquote:Op zondag 6 juli 2014 19:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga mijn kind en huisdier later een naam geven die ze in GoT gebruiken.
Khaleesi is heel populair. Dat snap ik echt nietquote:Op zondag 6 juli 2014 19:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zijn echt honderden kinderen in VS die nu een naam hebben van iemand in GoT :p
Khaleesi is meer een naam voor een klein schoothondje vind ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Khaleesi is heel populair. Dat snap ik echt niet.
Is 't ook. Daenerys vind ik ook mooi. Maar niet voor mensenkinderenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Khaleesi is meer een naam voor een klein schoothondje vind ik.
Sansa / Arya is 't poulairst in de VS. Ik vind vooral Sansa een mooie meisjesnaam.
Legolasquote:Op zondag 6 juli 2014 19:33 schreef artelligence het volgende:
Mijn ouders hebben mij een elvennaam gegeven.
Jup..quote:Op zondag 6 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is 't ook. Daenerys vind ik ook mooi. Maar niet voor mensenkinderen. Dat moet gewoon een fantasy-naam blijven.
Tinkerbell.quote:
Preciesquote:Op zondag 6 juli 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
En toch vind ik het flauw dat je niet kunt zien WIE je een note geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |