Ik wilde zeggen: doe niet zo gek, maar je bent 14. Dan kan dat nog wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:41 schreef Fylax het volgende:
Game of thrones is in mijn ogen de beste serie die ik ooit gezien heb.
Ik ben echt verslaafd aan Game of Thrones. Heb nu game of thrones tshirts en ga binnenkort allemaal glazen enzo ervan kopen
Serieus van wie ben jij een kloonquote:Op zondag 6 juli 2014 18:41 schreef Fylax het volgende:
Game of thrones is in mijn ogen de beste serie die ik ooit gezien heb.
Ik ben echt verslaafd aan Game of Thrones. Heb nu game of thrones tshirts en ga binnenkort allemaal glazen enzo ervan kopen
is voor mij van hetzelfde laken een pak. heb bijv ook niets met harry potter, of lord of the rings oid.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Middeleeuwen? Het speelt zich niet af in de middeleeuwen. Het is een fantasy serie met een geheel eigen wereld (wel redelijk vergelijkbaar met de middeleeuwen, dat wel)
. Maar goed, je weet niet wat je mist, dat scheelt.
Dan vind je Fantasy gewoon niet leuk.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:45 schreef perro. het volgende:
[..]
is voor mij van hetzelfde laken een pak. heb bijv ook niets met harry potter, of lord of the rings oid.
quote:
Harry Potter is niet middeleeuwsquote:Op zondag 6 juli 2014 18:46 schreef perro. het volgende:
[..]
niet dat soort nee. met middeleeuwse trekjes "en zulks".
Tof.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Ik ben naar de Leavesden studio's geweest.
vrouwenvleugel was ook leuk!quote:Op zondag 6 juli 2014 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
dat lijkt me echt zo'n typische vrouwenvleugelserie. ben er dan ook nog niet aan begonnen.
Ik denk dat als je dat terugziet je denkt: tering wat amateuristisch en slecht.quote:
Op één van die digitale netten (net nostalgie of net nl ofzo) spelen ze zilke series weer. Ook medisch centrum west.quote:
daarom zei ik ook wásquote:Op zondag 6 juli 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dat terugziet je denkt: tering wat amateuristisch en slecht.
das op zich wel grappig, want daar wonen we vlakbijquote:Op zondag 6 juli 2014 18:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Op één van die digitale netten (net nostalgie of net nl ofzo) spelen ze zilke series weer. Ook medisch centrum west.
Komt ze weer, hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das op zich wel grappig, want daar wonen we vlakbij
Is echt heel erg gaafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |