quote:Op zondag 6 juli 2014 18:29 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben erg goed in geduld beoefenen.
en schaam je. snel kijken. 1e 5 seizoenen zijn het beste.
Ik heb toen gekeken naar zo'n ding maar ik heb toen toch een NAS gekocht met download mogelijkheden dus kan je niet verder helpen.quote:
dat lijkt me echt zo'n typische vrouwenvleugelserie. ben er dan ook nog niet aan begonnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met seizoen 2 van Orange is the new black eens naar kijken
Ik heb 'm klaarstaan... Maar ik wil eerst The Bridge afkijken.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
dat lijkt me echt zo'n typische vrouwenvleugelserie. ben er dan ook nog niet aan begonnen.
Mja. Kweenie. Ook dat keek ik vroegerquote:Op zondag 6 juli 2014 18:32 schreef perro. het volgende:
[..]
dat lijkt me echt zo'n typische vrouwenvleugelserie. ben er dan ook nog niet aan begonnen.
Das een serie?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm klaarstaan... Maar ik wil eerst The Bridge afkijken.
zo'n ding??? gekocht?? Popcorntime is een gratis programma he.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb toen gekeken naar zo'n ding maar ik heb toen toch een NAS gekocht met download mogelijkheden dus kan je niet verder helpen.
Ja, seizoen 1 ben ik bijna klaar mee, seizoen 2 is net pas begonnen.quote:
hmm. ik krijg de indruk dat game of thrones en dus blijkbaar ook orange is the new black vooral populair zijn door het seksgehalte in die series.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja. Kweenie. Ook dat keek ik vroeger
Veel lesbische seks. Corruptie. Ik vind het wel leuk
Je hebt ook zo'n popcorn machine. Mediaplayer met hd er in. Of eentje die streamt.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
zo'n ding??? gekocht?? Popcorntime is een gratis programma he.
scandinavisch toch? ik heb moeite om naar die talen te luisteren. stom genoeg.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm klaarstaan... Maar ik wil eerst The Bridge afkijken.
is illegaal.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
zo'n ding??? gekocht?? Popcorntime is een gratis programma he.
Wat betreft dat laatste zit daar denk ik wel een klein puntje van waarheid in.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. ik krijg de indruk dat game of thrones en dus blijkbaar ook orange is the new black vooral populair zijn door het seksgehalte in die series.
Ik ben niet vies van wat seks maar vooral het corruptie gedeelte vind ik dan weer leukquote:Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. ik krijg de indruk dat game of thrones en dus blijkbaar ook orange is the new black vooral populair zijn door het seksgehalte in die series.
Oh jee, absoluut niet. Game of Thrones is werkelijk briljant. En de seks wordt minderquote:Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef perro. het volgende:
[..]
Origineel wel, ik kijk de Amerikaanse remake. Goede serie, tot nu toe.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:35 schreef perro. het volgende:
[..]
scandinavisch toch? ik heb moeite om naar die talen te luisteren. stom genoeg.
niks voor mij dan. goedkoop scoren.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste zit daar denk ik wel een klein puntje van waarheid in.
Ooohhquote:Op zondag 6 juli 2014 18:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n popcorn machine. Mediaplayer met hd er in. Of eentje die streamt.
ik heb ook niks met de middeleeuwen en zulks. ja ik ben nogal kritisch tot soms het overdrevene af.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jee, absoluut niet. Game of Thrones is werkelijk briljant. En de seks wordt minder.
[..]
Origineel wel, ik kijk de Amerikaanse remake. Goede serie, tot nu toe.
Middeleeuwen? Het speelt zich niet af in de middeleeuwenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:38 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb ook niks met de middeleeuwen en zulks. ja ik ben nogal kritisch tot soms het overdrevene af.
ah. misschien die eens kijken dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |