Bakken is makkelijkquote:Op zondag 6 juli 2014 13:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag dan een keukenprins zijn, van bakken heb ik geen kaas gegeten.
Iemand anders laten bakken is nog makkelijker.quote:
Hm, dan ligt dat aan mij denk ik. Mijn taarten mislukken meestal.quote:
Truequote:Op zondag 6 juli 2014 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand anders laten bakken is nog makkelijker.
Ik beaam dit.quote:
dat zeiden er meer.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:05 schreef Fascination het volgende:
Zat net nog even een samenvatting van de wedstrijd van gister te kijken op de bbc. Zegt de commentator dat hij vindt dat Costa Rica een penalty had moeten krijgen voor de aanvaring tussen een aanvaller van Costa Rica en Vlaar.Nigga please.
Schijnbaar lieten ze een paar buitenspelmomenten niet in de herhaling zien. CORRUPTIE!!11quote:Op zondag 6 juli 2014 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vraag me alleen af of ze ook hebben gekeken naar elke keer dat er buitenspel gevlagd werd, want dat kán bijna niet kloppen
Ik heb slechts de 2de verlenging en pingels gekeken.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die de wedstrijd niet gezien heeft.
Dan heb je iig iets gezienquote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb slechts de 2de verlenging en pingels gekeken.
Nu hoor je er écht niet meer bij, he!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die de wedstrijd niet gezien heeft.
Hehhe.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je iig iets gezien. Ik wist tot ik de radio aanzette niet dat Nederland had gewonnen
.
Geen onbekend gevoelquote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu hoor je er écht niet meer bij, he!
Ik woon in België, héquote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehhe.
Ook geen vuurwerk ofzo daarna?
Het was hier een gekkenhuis.
Ow god ja. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen onbekend gevoel.
[..]
Ik woon in België, hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |