Bijvullen dan?quote:
Ruimen ze daar de poep op als 'ie gescheten heeft op straat?quote:
buurvrouw is allergisch, nu heeft ze daar pillen voor, maar toen ze zwanger was en borstvoeding gaf mocht/kon dat niet en ze kon toen niet de tuindeuren open laten staan, want er kwam steeds n kat binnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou goed, in het bos deden we het dan ook niet. Maar op straat wel altijd, voor zover mogelijk.
Mensen beginnen te snappen dat niet iedereen hun poezenkind leuk vindt.
Da's netjes van jequote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
buurvrouw is allergisch, nu heeft ze daar pillen voor, maar toen ze zwanger was en borstvoeding gaf mocht/kon dat niet en ze kon toen niet de tuindeuren open laten staan, want er kwam steeds n kat binnen.
Wij hebben n vijver en n tijd terug zat er ineens n vreemde kat in de hengelen.
En ik kende iemand met n volière wiens vogeltjes zich regelmatig van schrik doodvlogen...
Ik wil niet dat mijn katten overlast veroorzaken.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Trots op mijn kruidentuintje![]()
[ afbeelding ]
peterselie of zo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw poes mag best voor wat overlast zorgen hoor..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's netjes van je. Die instelling heb ik ook.
Dat wordt een leuk oogsfeestje!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Staan pas 4 weekjesdus nog een weekje op 5. Niet verwacht zo snel in de buitenlucht
en dat terwijl ik zelf niet eens blow
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Staan pas 4 weekjesdus nog een weekje op 5. Niet verwacht zo snel in de buitenlucht
en dat terwijl ik zelf niet eens blow
Ow!quote:
Euhm... gefeliciteerd?quote:
Elke gek zijn gebrek.quote:
het gebeurde opeens... uit t nietsquote:Op zondag 6 juli 2014 01:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke gek zijn gebrek.
Als dat jou laat klaarkomen. Prima hoor.
Dus:quote:
quote:
Ga slapen, Sesamstraat is afgelopen.quote:
Je kan je afvragen wat het betekent als je zo opgewonden wordt van het kijken naar 22 bezwete mannen die wel raad weten met ballen en palen.quote:
srs, jij hoort hier nietquote:
Voetbal verbroedert!quote:
Had je een vrouw over de vloer?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:28 schreef Fascination het volgende:
Gvd, wat een spanning. Voel het nog steeds in mn lijf.
Ik mag van MK niet met andere vrouwen omgaan nu ze weg is.quote:
helemaal niet?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik mag van MK niet met andere vrouwen omgaan nu ze weg is.
Met mannen wel?quote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2014 01:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hee welkom terugquote:Op zondag 6 juli 2014 01:28 schreef Fascination het volgende:
Welkom terug fasquote:Op zondag 6 juli 2014 01:28 schreef Fascination het volgende:
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 10:47 schreef yats het volgende:
Goeiemorgen...Ik drink nooit meer
[..]
Welkom terug fas
[..]![]()
p.s. Was een gezellige meet, heeft tamas toen ik weg was nog meer vragen bedacht?
Goeiemorgen twisterkoninginquote:
Heuj gewillig twisteronderdaan.quote:
quote:
Jaa volgende keer toch met fiets komenquote:Op zondag 6 juli 2014 11:30 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Was lang geleden dat ik twister speelde, maar het blijft leuk. Al is het met drank op nog leuker natuurlijk
Ik moet over 4 uur pas beginnen met werkenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
alweer bijna klaar met werken, nog 2 uurtjes
![]()
Ik mag nog tot vijf.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
alweer bijna klaar met werken, nog 2 uurtjes
![]()
'hart voor de zaak', daar houden werkgevers van!quote:Op zondag 6 juli 2014 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet morgen werken, normaal vrij op maandag, maar ik bood t zelf aan
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa volgende keer toch met fiets komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen buuf. Hoe was het verjaardagsfeest?quote:Slaap is overschat (vannacht maar 4 uur geslapen)quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Leeeeuuuukquote:Op zondag 6 juli 2014 12:53 schreef yats het volgende:
[..]
Morgen buuf. Hoe was het verjaardagsfeest?
quote:
Was zoooo lekkerquote:
Nu wil ik ook een stukje proevenquote:Op zondag 6 juli 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was zoooo lekkerIk ga vaker taart maken
Ik had het niet per definitie over nu direct hequote:
Dan bak je er zelf eenquote:Op zondag 6 juli 2014 13:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het niet per definitie over nu direct he
Ik mag dan een keukenprins zijn, van bakken heb ik geen kaas gegeten.quote:
Bakken is makkelijkquote:Op zondag 6 juli 2014 13:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag dan een keukenprins zijn, van bakken heb ik geen kaas gegeten.
Iemand anders laten bakken is nog makkelijker.quote:
Hm, dan ligt dat aan mij denk ik. Mijn taarten mislukken meestal.quote:
Truequote:Op zondag 6 juli 2014 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand anders laten bakken is nog makkelijker.
Ik beaam dit.quote:
dat zeiden er meer.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:05 schreef Fascination het volgende:
Zat net nog even een samenvatting van de wedstrijd van gister te kijken op de bbc. Zegt de commentator dat hij vindt dat Costa Rica een penalty had moeten krijgen voor de aanvaring tussen een aanvaller van Costa Rica en Vlaar.Nigga please.
Schijnbaar lieten ze een paar buitenspelmomenten niet in de herhaling zien. CORRUPTIE!!11quote:Op zondag 6 juli 2014 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vraag me alleen af of ze ook hebben gekeken naar elke keer dat er buitenspel gevlagd werd, want dat kán bijna niet kloppen
Ik heb slechts de 2de verlenging en pingels gekeken.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die de wedstrijd niet gezien heeft.
Dan heb je iig iets gezienquote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb slechts de 2de verlenging en pingels gekeken.
Nu hoor je er écht niet meer bij, he!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die de wedstrijd niet gezien heeft.
Hehhe.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je iig iets gezien. Ik wist tot ik de radio aanzette niet dat Nederland had gewonnen
.
Geen onbekend gevoelquote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu hoor je er écht niet meer bij, he!
Ik woon in België, héquote:Op zondag 6 juli 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehhe.
Ook geen vuurwerk ofzo daarna?
Het was hier een gekkenhuis.
Ow god ja. Helemaal vergeten.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen onbekend gevoel.
[..]
Ik woon in België, hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |