Dit meen je niet... dat gaan wij ook eten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de keuken in. Tijd om kippie te snijden want wraps
jij was 14 toch? Wtf doe jij tot 5 uur sochtends op fok dan?!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit meen je niet... dat gaan wij ook eten.
Ik kwam pas laat mijn bed uit dus slapen ging moeilijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij was 14 toch? Wtf doe jij tot 5 uur sochtends op fok dan?!
tsssquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kwam pas laat mijn bed uit dus slapen ging moeilijk.
Oeh, wraps... Dat kan ik van de week ook wel een keer makenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de keuken in. Tijd om kippie te snijden want wraps
Keilekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit meen je niet... dat gaan wij ook eten.
onze dochters zijn 12 en 13, kan me niet voorstellen dat ik daar volgend jaar heel anders over denk dan nuquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
Toen ik 14 was hoefde ik het echt niet te wagen om tot de ochtend door te internetten. Dan was ik 't kwijt voor een maand.
Tijden veranderen he..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
Toen ik 14 was hoefde ik het echt niet te wagen om tot de ochtend door te internetten. Dan was ik 't kwijt voor een maand.
toen ik 14 was bestond er nog geen internet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
quote:
Volledig!quote:
Het was of de hele nacht naar het plafond kijken of iets leuks doen, dan is de keuze snel gemaakt toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tijden wel, maar daarom hoeven kinderen van 14 nog niet de hele nacht op internet te zitten. Dat heeft niks met veranderende tijden te maken.
ik heb m'n voetbalgelukspoppetje in m'n knoopsgat.quote:
die keuze zou ik als ouder voor je gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was of de hele nacht naar het plafond kijken of iets leuks doen, dan is de keuze snel gemaakt toch?
een oranje string. stille supporter.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb m'n voetbalgelukspoppetje in m'n knoopsgat.Twijfel alleen nog of ik ook nog wat Oranjes aan moet doen
M'n ouders vonden het geen probleem.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die keuze zou ik als ouder voor je gemaakt hebben
Nee, tijden veranderen niet. De jeugd van tegenwoordig kan gewoon niet meer zonder internetquote:
Er zijn wel meer ouderlijke beslissingen die ik niet snapquote:
Ik ken iemand die haar kind van 3 een iPad gaf en van 5 een iPhone.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer ouderlijke beslissingen die ik niet snap. Bijvoorbeeld de keuze om je 7-jarige dochters beide een iPod touch te geven voor kerst. En voor hun verjaardag een iPad.
.
Daar kan ik echt met m'n hoofd niet bij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar kind van 3 een iPad gaf en van 5 een iPhone.
je hebt in elk geval een popje en een oranjeavatar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, zwart gewoon, onopvallend en behoudend
Ja, vind ik ook. Dat gaat wel echt veel te ver.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik echt met m'n hoofd niet bij.
ik zal vast ook dingen doen die mensen niet snappenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer ouderlijke beslissingen die ik niet snap. Bijvoorbeeld de keuze om je 7-jarige dochters beide een iPod touch te geven voor kerst. En voor hun verjaardag een iPad.
.
belgische vlag mag ritueel verbrand worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
Hier hangt een Nederlandse en een Belgische vlag. Niet mijn keuze overigens, voetbal interesseert me geen kut
.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef perro. het volgende:
[..]
belgische vlag mag ritueel verbrand worden.
Vast welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zal vast ook dingen doen die mensen niet snappen
Gaan ze hier in België niet waarderen ben ik bang.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef perro. het volgende:
[..]
belgische vlag mag ritueel verbrand worden.
en biefstuk zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef perro. het volgende:
[..]
je hebt in elk geval een popje en een oranjeavatar.
Pics?quote:
Laten we dat maar niet doen.quote:
Iets zegt mij dat het geen aantrekkelijke, wulpse MILFs zijn met soepele bewegingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zit naar Dance Moms te kijken, of zoiets. Wat een wijven.
Het zijn moeders die via hun kinderen hun eigen droom waar willen maken. Nuff said, denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat het geen aantrekkelijke, wulpse MILFs zijn met soepele bewegingen.
M.i. verdienen die de titel moeder niet. Dat zijn gewoon pooiers van hun eigen kinderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
Het zijn moeders die via hun kinderen hun eigen droom waar willen maken. Nuff said, denk ik.
Dat allereerst. Maar ik vind het echt een heerlijk hysterisch programmaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M.i. verdienen die de titel moeder niet. Dat zijn gewoon pooiers van hun eigen kinderen.
Same here.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dorst. Dat houdt in dat ik wat moet drinken. Om wat te kunnen drinken moet ik opstaan. Opstaan is het probleem in deze.
Harde strugglesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dorst. Dat houdt in dat ik wat moet drinken. Om wat te kunnen drinken moet ik opstaan. Opstaan is het probleem in deze.
Vroeger toen je nog thuis woonde, en gewoon een opdracht naar je ouders kon gillen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik woon thuis, maar mijn ouders pakken echt geen drinken voor me.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger toen je nog thuis woonde, en gewoon een opdracht naar je ouders kon gillen.
Dan is dat stukje van je opvoeding in elk geval op orde.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:38 schreef Fylax het volgende:
Ik woon thuis, maar mijn ouders pakken echt geen drinken voor me.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is dat stukje van je opvoeding in elk geval op orde.
Ik kon gillen wat ik wildequote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger toen je nog thuis woonde, en gewoon een opdracht naar je ouders kon gillen.
In een compleet andere context klinkt die post gewoon een soort van opwindend.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een compleet andere context klinkt die post gewoon een soort van opwindend.
Hoop 't ook voor je!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik hoop toch dat mijn Mesitran zalf maandag geleverd wordt. Of anders toch op z'n minst dinsdag.
voor een van de paarden, of voor jou?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik hoop toch dat mijn Mesitran zalf maandag geleverd wordt. Of anders toch op z'n minst dinsdag.
In principe voor de paarden (voor Bolle vooral). Maar het werkt als een tiet, dus als ik wat heb gebruik ik 't misschien ook welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor een van de paarden, of voor jou?
kan ook gemakkelijk!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
In principe voor de paarden (voor Bolle vooral). Maar het werkt als een tiet, dus als ik wat heb gebruik ik 't misschien ook wel.
Je hebt zalf dat werkt als een tiet. Wat er ook is, ik ben liever bezig met een tiet dan een pot zalf.quote:
Dat weet ik ook niet. Maar Mesitran is honingzalf, echter zijn daar nog wat nuttige dingen aan toegevoegd en ik heb echt verbluffende dingen gezien. Hebben we het geloof ik al over gehad, hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan ook gemakkelijk!
Ik kreeg n keer bij n brandwond zilversulfadiazine, dat werkt ook echt heel erg goed, geen idee alleen of t zo verkrijgbaar is...
Oh dear, ik moet een wijze van spreken uit gaan leggenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt zalf dat werkt als een tiet. Wat er ook is, ik ben liever bezig met een tiet dan een pot zalf.
Ik denk niet dat ik het snap dan
Als ik jou vertel welke onderdelen er allemaal in een machine zitten, weet jij dan hoe ie werkt?quote:
ja, klopt, ik ga eens bij ons kijken of ik aan zoiets kan komenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Maar Mesitran is honingzalf, echter zijn daar nog wat nuttige dingen aan toegevoegd en ik heb echt verbluffende dingen gezien. Hebben we het geloof ik al over gehad, haha.
Voor nu gebruik ik nog steeds honing of calendulan zalf van VSM, maar ik vind het niet verkeerd ook een tube Mesitran te hebben.
Zilversulfadiazine ken ik niet. Klinkt ook niet als iets dat vrij verkrijgbaar is.
Eerst zalven, dan een tiet en nu spreken. Dit wordt lastig!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dear, ik moet een wijze van spreken uit gaan leggen.
Ja, doorgaans wel. Hoezo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:15 schreef Adolecens het volgende:
Als ik jou vertel welke onderdelen er allemaal in een machine zitten, weet jij dan hoe ie werkt?
Ja en neequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het niet leuk dat mensen roepen dat t goed is dat Neymar n ruggenwervel gebroken heeft
Dat wens je toch niemand toe?
quote:
ik snap wel dat mensen t niet erg vinden dat hij eruit ligt, maar dan liever met n rode kaart ofzoquote:
Staat je IQ op offlinequote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eerst zalven, dan een tiet en nu spreken. Dit wordt lastig!
Dat doet die voetbalgekte met mensen.quote:
Ik kijk het niet. Over tien minuten even de knollen voeren en mijn Bolle binnen zetten en dan lekker onder de wol serie kijkenquote:
Same here, minus de knollen dan. Ik hou het wel bij mijn katten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk het niet. Over tien minuten even de knollen voeren en mijn Bolle binnen zetten en dan lekker onder de wol serie kijken.
Ik heb van alle dieren op de wereld toch wel het minst met kattenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here, minus de knollen dan. Ik hou het wel bij mijn katten.
Jij?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is er n gemiddelde katteneigenaar?!
Jawel. Voornamelijk zij die hun beesten gewoon buiten laten lopen waar ze maar willenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is er n gemiddelde katteneigenaar?!
zie je air! Dat doe ik niet!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Voornamelijk zij die hun beesten gewoon buiten laten lopen waar ze maar willen. Ik ben daar niet zo van gecharmeerd
.
True. Maar ik vind gewoon dat je je beest in je eigen tuin moet houden als het losloopt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zie je air! Dat doe ik niet!
Maar onder de mensen die dat wel doen, is ook veel verschil hoor
Geen idee wat je bedoelt. Denk dat ik het op andere manieren compenseerquote:
Je bent braaf.quote:
mensen hebben niet in de gaten dat het ook anders kan, het is altijd normaal geweest om je katten buiten te laten rondlopen, heb wel het idee dat steeds meer mensen dat níet doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik vind gewoon dat je je beest in je eigen tuin moet houden als het losloopt.
Overigens vind ik ook dat hondenbaasjes de stront van hun beesten op moet ruimen, hoor. En ruiters en amazones de mest van hun knollen.
Het is ooit ook normaal geweest gewoon alles los te laten lopenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mensen hebben niet in de gaten dat het ook anders kan, het is altijd normaal geweest om je katten buiten te laten rondlopen, heb wel het idee dat steeds meer mensen dat níet doen.
Met paarden is het lastiger, daar moet je helenaal af stappen en je hebt n flinke zak nodig als je het mee naar huis wil nemenzou wel netjes zijn idd.
klopt, met katten is het alleen langer normaal geweest, voor mijn gevoel is het pas iets van de laatste 5/10 jaar dat ze steeds meer binnen gehouden worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ooit ook normaal geweest gewoon alles los te laten lopen.
Wij gingen altijd na het rijden terug om de mest op te ruimen. Maar wij waren toentertijd wel uitzonderingen.
Nou goed, in het bos deden we het dan ook niet. Maar op straat wel altijd, voor zover mogelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt, met katten is het alleen langer normaal geweest, voor mijn gevoel is het pas iets van de laatste 5/10 jaar dat ze steeds meer binnen gehouden worden.
Dat is wel heel netjes ja, heb dat nog nooit gezien. Al mag t wat mij betreft idd wel meer opgeruimd worden, zeker op straat enzo. In t bos op ruiterpaden kan me minder boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |