Ja duhquote:
Soort van spijkerrokjeachtig iets.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bijna, komt wel goed schatje
19e trouwens toch?
[..]
Wat voor rokje?
Staat de foto al op je feestboek?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soort van spijkerrokjeachtig iets.weet ik veel. Ik vond het te warm voor een broek
u staat niet in mijn vriendenbeheersectiedingetjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Staat de foto al op je feestboek?
Whut?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
u staat niet in mijn vriendenbeheersectiedingetje
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik neem niemand serieus op fok![]()
En zeker de mannelijke versies niet
Hmm dat zijn toch wel voordelen. Misschien eens mijn single status herzienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Oh, mijnis geweldig, ze gaat ribs regelen voor als ik klaar ben met werk. Precies op tijd om te genieten met een biertje tijdens Argentinie - Belgie.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry. Af en toe maak ik schoon
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zie hetGelukkig kan ik je nog wel stalken via pb
Als je dat doet, zoek een kok uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm dat zijn toch wel voordelen. Misschien eens mijn single status herzien
doeeegggquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:58 schreef Barbusse het volgende:
Maar ik ben dr weg van. Geniet van de wedstrijden vanavond![]()
Goed geregeld!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Oh, mijnis geweldig, ze gaat ribs regelen voor als ik klaar ben met werk. Precies op tijd om te genieten met een biertje tijdens Argentinie - Belgie.
Tsss, valt me van je tegenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik neem niemand serieus op fok![]()
En zeker de mannelijke versies niet
Redelijk, werk is nog steeds drama en ik heb veel minder tijd en geld voor mezelf dan ik verdienquote:
Ik wil heel graagquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Redelijk, werk is nog steeds drama en ik heb veel minder tijd en geld voor mezelf dan ik verdienMaar verder wel goed
Ga je ook naar de bbq van GF?
Waarom nee dan?quote:
oh oke dan vraag ik niet verderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |