Er zijn wel meer ouderlijke beslissingen die ik niet snapquote:
Ik ken iemand die haar kind van 3 een iPad gaf en van 5 een iPhone.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer ouderlijke beslissingen die ik niet snap. Bijvoorbeeld de keuze om je 7-jarige dochters beide een iPod touch te geven voor kerst. En voor hun verjaardag een iPad.
.
Daar kan ik echt met m'n hoofd niet bij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ken iemand die haar kind van 3 een iPad gaf en van 5 een iPhone.
je hebt in elk geval een popje en een oranjeavatar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, zwart gewoon, onopvallend en behoudend
Ja, vind ik ook. Dat gaat wel echt veel te ver.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik echt met m'n hoofd niet bij.
ik zal vast ook dingen doen die mensen niet snappenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn wel meer ouderlijke beslissingen die ik niet snap. Bijvoorbeeld de keuze om je 7-jarige dochters beide een iPod touch te geven voor kerst. En voor hun verjaardag een iPad.
.
belgische vlag mag ritueel verbrand worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Samzz het volgende:
Hier hangt een Nederlandse en een Belgische vlag. Niet mijn keuze overigens, voetbal interesseert me geen kut
.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef perro. het volgende:
[..]
belgische vlag mag ritueel verbrand worden.
Vast welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zal vast ook dingen doen die mensen niet snappen
Gaan ze hier in België niet waarderen ben ik bang.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef perro. het volgende:
[..]
belgische vlag mag ritueel verbrand worden.
en biefstuk zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef perro. het volgende:
[..]
je hebt in elk geval een popje en een oranjeavatar.
Pics?quote:
Laten we dat maar niet doen.quote:
Iets zegt mij dat het geen aantrekkelijke, wulpse MILFs zijn met soepele bewegingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zit naar Dance Moms te kijken, of zoiets. Wat een wijven.
Het zijn moeders die via hun kinderen hun eigen droom waar willen maken. Nuff said, denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat het geen aantrekkelijke, wulpse MILFs zijn met soepele bewegingen.
M.i. verdienen die de titel moeder niet. Dat zijn gewoon pooiers van hun eigen kinderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
Het zijn moeders die via hun kinderen hun eigen droom waar willen maken. Nuff said, denk ik.
Dat allereerst. Maar ik vind het echt een heerlijk hysterisch programmaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M.i. verdienen die de titel moeder niet. Dat zijn gewoon pooiers van hun eigen kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |