Dit meen je niet... dat gaan wij ook eten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de keuken in. Tijd om kippie te snijden want wraps
jij was 14 toch? Wtf doe jij tot 5 uur sochtends op fok dan?!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit meen je niet... dat gaan wij ook eten.
Ik kwam pas laat mijn bed uit dus slapen ging moeilijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij was 14 toch? Wtf doe jij tot 5 uur sochtends op fok dan?!
tsssquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kwam pas laat mijn bed uit dus slapen ging moeilijk.
Oeh, wraps... Dat kan ik van de week ook wel een keer makenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de keuken in. Tijd om kippie te snijden want wraps
Keilekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit meen je niet... dat gaan wij ook eten.
onze dochters zijn 12 en 13, kan me niet voorstellen dat ik daar volgend jaar heel anders over denk dan nuquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
Toen ik 14 was hoefde ik het echt niet te wagen om tot de ochtend door te internetten. Dan was ik 't kwijt voor een maand.
Tijden veranderen he..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
Toen ik 14 was hoefde ik het echt niet te wagen om tot de ochtend door te internetten. Dan was ik 't kwijt voor een maand.
toen ik 14 was bestond er nog geen internet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
quote:
Volledig!quote:
Het was of de hele nacht naar het plafond kijken of iets leuks doen, dan is de keuze snel gemaakt toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tijden wel, maar daarom hoeven kinderen van 14 nog niet de hele nacht op internet te zitten. Dat heeft niks met veranderende tijden te maken.
ik heb m'n voetbalgelukspoppetje in m'n knoopsgat.quote:
die keuze zou ik als ouder voor je gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was of de hele nacht naar het plafond kijken of iets leuks doen, dan is de keuze snel gemaakt toch?
een oranje string. stille supporter.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb m'n voetbalgelukspoppetje in m'n knoopsgat.Twijfel alleen nog of ik ook nog wat Oranjes aan moet doen
M'n ouders vonden het geen probleem.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die keuze zou ik als ouder voor je gemaakt hebben
Nee, tijden veranderen niet. De jeugd van tegenwoordig kan gewoon niet meer zonder internetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |