Same here.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dorst. Dat houdt in dat ik wat moet drinken. Om wat te kunnen drinken moet ik opstaan. Opstaan is het probleem in deze.
Harde strugglesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dorst. Dat houdt in dat ik wat moet drinken. Om wat te kunnen drinken moet ik opstaan. Opstaan is het probleem in deze.
Vroeger toen je nog thuis woonde, en gewoon een opdracht naar je ouders kon gillen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
Ik woon thuis, maar mijn ouders pakken echt geen drinken voor me.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger toen je nog thuis woonde, en gewoon een opdracht naar je ouders kon gillen.
Dan is dat stukje van je opvoeding in elk geval op orde.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:38 schreef Fylax het volgende:
Ik woon thuis, maar mijn ouders pakken echt geen drinken voor me.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is dat stukje van je opvoeding in elk geval op orde.
Ik kon gillen wat ik wildequote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger toen je nog thuis woonde, en gewoon een opdracht naar je ouders kon gillen.
In een compleet andere context klinkt die post gewoon een soort van opwindend.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een compleet andere context klinkt die post gewoon een soort van opwindend.
Hoop 't ook voor je!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik hoop toch dat mijn Mesitran zalf maandag geleverd wordt. Of anders toch op z'n minst dinsdag.
voor een van de paarden, of voor jou?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik hoop toch dat mijn Mesitran zalf maandag geleverd wordt. Of anders toch op z'n minst dinsdag.
In principe voor de paarden (voor Bolle vooral). Maar het werkt als een tiet, dus als ik wat heb gebruik ik 't misschien ook welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor een van de paarden, of voor jou?
kan ook gemakkelijk!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
In principe voor de paarden (voor Bolle vooral). Maar het werkt als een tiet, dus als ik wat heb gebruik ik 't misschien ook wel.
Je hebt zalf dat werkt als een tiet. Wat er ook is, ik ben liever bezig met een tiet dan een pot zalf.quote:
Dat weet ik ook niet. Maar Mesitran is honingzalf, echter zijn daar nog wat nuttige dingen aan toegevoegd en ik heb echt verbluffende dingen gezien. Hebben we het geloof ik al over gehad, hahaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan ook gemakkelijk!
Ik kreeg n keer bij n brandwond zilversulfadiazine, dat werkt ook echt heel erg goed, geen idee alleen of t zo verkrijgbaar is...
Oh dear, ik moet een wijze van spreken uit gaan leggenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt zalf dat werkt als een tiet. Wat er ook is, ik ben liever bezig met een tiet dan een pot zalf.
Ik denk niet dat ik het snap dan
Als ik jou vertel welke onderdelen er allemaal in een machine zitten, weet jij dan hoe ie werkt?quote:
ja, klopt, ik ga eens bij ons kijken of ik aan zoiets kan komenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Maar Mesitran is honingzalf, echter zijn daar nog wat nuttige dingen aan toegevoegd en ik heb echt verbluffende dingen gezien. Hebben we het geloof ik al over gehad, haha.
Voor nu gebruik ik nog steeds honing of calendulan zalf van VSM, maar ik vind het niet verkeerd ook een tube Mesitran te hebben.
Zilversulfadiazine ken ik niet. Klinkt ook niet als iets dat vrij verkrijgbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |