Bijvullen dan?quote:
Ruimen ze daar de poep op als 'ie gescheten heeft op straat?quote:
buurvrouw is allergisch, nu heeft ze daar pillen voor, maar toen ze zwanger was en borstvoeding gaf mocht/kon dat niet en ze kon toen niet de tuindeuren open laten staan, want er kwam steeds n kat binnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou goed, in het bos deden we het dan ook niet. Maar op straat wel altijd, voor zover mogelijk.
Mensen beginnen te snappen dat niet iedereen hun poezenkind leuk vindt.
Da's netjes van jequote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
buurvrouw is allergisch, nu heeft ze daar pillen voor, maar toen ze zwanger was en borstvoeding gaf mocht/kon dat niet en ze kon toen niet de tuindeuren open laten staan, want er kwam steeds n kat binnen.
Wij hebben n vijver en n tijd terug zat er ineens n vreemde kat in de hengelen.
En ik kende iemand met n volière wiens vogeltjes zich regelmatig van schrik doodvlogen...
Ik wil niet dat mijn katten overlast veroorzaken.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Trots op mijn kruidentuintje![]()
[ afbeelding ]
peterselie of zo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw poes mag best voor wat overlast zorgen hoor..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's netjes van je. Die instelling heb ik ook.
Dat wordt een leuk oogsfeestje!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Staan pas 4 weekjesdus nog een weekje op 5. Niet verwacht zo snel in de buitenlucht
en dat terwijl ik zelf niet eens blow
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Staan pas 4 weekjesdus nog een weekje op 5. Niet verwacht zo snel in de buitenlucht
en dat terwijl ik zelf niet eens blow
Ow!quote:
Euhm... gefeliciteerd?quote:
Elke gek zijn gebrek.quote:
het gebeurde opeens... uit t nietsquote:Op zondag 6 juli 2014 01:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke gek zijn gebrek.
Als dat jou laat klaarkomen. Prima hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |