Ja, die zijn flink uitgedeeld dit weekend.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef rival het volgende:
Hebben jullie allemaal een beetje ge'note'n van het weekend?
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, die zijn flink uitgedeeld dit weekend.
Niks van gemerkt.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, die zijn flink uitgedeeld dit weekend.
Ik ook niet. Maar wij zijn dan ook braaf.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef rival het volgende:
Hebben jullie allemaal een beetje genoten van het weekend?
Top!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hier gaat ie super
En hoe is ie met jou??
Ik vlieg om kwart over 4 vannacht!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Top!
Ben je al op vakantie geweest of ga je nog?
Hier gaat het wel hoor.
Waarheid.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wij zijn dan ook braaf.
Waar ga je naartoe?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef rival het volgende:
Ik vlieg om kwart over 4 vannacht!
Daarom gaat het zo goed
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vlieg om kwart over 4 vannacht!
Daarom gaat het zo goed
Klinkt Grieks, altijd goed.quote:
Laatste moment type?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:22 schreef rival het volgende:
[..]
Danku, dat gaat wel goedkomen
Moet mijn koffer nog inpakken
Arme meidquote:
Wat een liefde weerquote:
Smooth faxquote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naakt-kroelen-met-veel-olie-liefMet mij er tussenin uiteraard
Ik kan wel zeggen dat ik ook beschikbaar ben, maar zeefje vind me daarvoor te saaiquote:
klopt, zit westelijk van het vaste land...quote:Op zondag 6 juli 2014 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt Grieks, altijd goed.Veel plezier!
Dankuquote:Op zondag 6 juli 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
Fijne vakantie.
Ik ga slapen, morgen weer aan de arbeid.
sja ik doe straks mijn kast open, dan pak ik alles wat op zomerkleding lijkt. Dan schuif ik alles vanaf het plankje in de badkamer in een tas en dan ben ik wel klaar volgens mijquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:26 schreef yats het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik ook beschikbaar ben, maar zeefje vind me daarvoor te saai
Mooi eiland, een van de betere daar in het westen. Vergeet ook vooral niet op zoek te gaan naar schildpadden en te gaan duiken.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:27 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, zit westelijk van het vaste land...
thnx
Het is redelijk goedkoop net als Turkije maar je hoeft dan niet naar Turkijequote:Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Wat heeft iedereen met Griekenland toch tegenwoordig
Ouders zitten daar ook al constant.
en shipwreck beach natuurlijkquote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Mooi eiland, een van de betere daar in het westen. Vergeet ook vooral niet op zoek te gaan naar schildpadden en te gaan duiken.
Hoppaquote:Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef rival het volgende:
[..]
sja ik doe straks mijn kast open, dan pak ik alles wat op zomerkleding lijkt. Dan schuif ik alles vanaf het plankje in de badkamer in een tas en dan ben ik wel klaar volgens mij
Ik heb er niks mee... Misschien is het relatief goedkoop?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Wat heeft iedereen met Griekenland toch tegenwoordig
Ouders zitten daar ook al constant.
Maar dan wel s'ochtends, anders stikt het er van de Engelse tokkiesquote:
Ik hou wel van Engelsequote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dan wel s'ochtends, anders stikt het er van de Engelse tokkies
It's so pwettyquote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef rival het volgende:
en als ik dan dit soort plaatjes zie kan ik niet meer wachten
[ afbeelding ]
Dat wel ja, hoewel Turkije ook niet verkeerd is.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef rival het volgende:
[..]
Het is redelijk goedkoop net als Turkije maar je hoeft dan niet naar Turkije
Klopt, alle slechte turken zitten toch al jaren hierquote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel ja, hoewel Turkije ook niet verkeerd is.
quote:
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van andere toeristen gehadquote:
Je bent zelf een ramptoeristquote:Op zondag 6 juli 2014 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van andere toeristen gehad
oh wacht, zal dat betekenen dat ik die lastige ben?
Hoe gedraag jij je op vakantie?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van andere toeristen gehad
oh wacht, zal dat betekenen dat ik die lastige ben?
Nee hoor haha! Maar ik kijk gewoon voorbij de rest... Je kan er toch weinig aan doen.. Enige dat je zelf kan bepalen is wat jij er van maaktquote:
Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zondag 6 juli 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe gedraag jij je op vakantie?![]()
Ik heb er de laatste jaren ook weinig last van, maar ik ga dan ook meestal naar bestemmingen die nog niet zo toeristisch zijn.
Absoluut... in jouw geval komt dat wel goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor haha! Maar ik kijk gewoon voorbij de rest... Je kan er toch weinig aan doen.. Enige dat je zelf kan bepalen is wat jij er van maakt
maak er sowieso een feestje vanquote:Op zondag 6 juli 2014 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Absoluut... in jouw geval komt dat wel goed.
blijf je wakker tot kwart over 4 of ga je nog wel een tukkie doenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:53 schreef rival het volgende:
[..]
Nou altijd altijd altijd
Maar zeker de vakantie wel
Denk dat ik zo ff een filmpje op zet.... 2 uur word ik gehaald..quote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blijf je wakker tot kwart over 4 of ga je nog wel een tukkie doen
Nvm denk het wel toch? bijna de moeite niet om nog te gaan slapen
Totdat je daar dan komt, samen met 20 bootjes vol toeristenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef rival het volgende:
en als ik dan dit soort plaatjes zie kan ik niet meer wachten
[ afbeelding ]
Kwestie van goed plannen Faxiequote:Op zondag 6 juli 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totdat je daar dan komt, samen met 20 bootjes vol toeristen![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:58 schreef rival het volgende:
of misschien nog ff 2 uurtjes slapen.... geen idee
Truste C4quote:
Ik ben altijd wat skeptisch over de plekjes die je constant in de advertenties zie verschijnenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:00 schreef rival het volgende:
[..]
Kwestie van goed plannen Faxie
Ik zit zelf helemaal aan de andere kant van het eiland... Ik ga dus ook echt niet met zo'n boottocht daarheen
Vergeleken met hier is het een groot verschil ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, alle slechte turken zitten toch al jaren hier
Ach dan kan je weer een streepje zetten op je to do lijstjequote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat skeptisch over de plekjes die je constant in de advertenties zie verschijnen![]()
Die vallen in het echt meestal wel wat tegen.
Hele fijne vakantie Rivalquote:Op zondag 6 juli 2014 23:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ach dan kan je weer een streepje zetten op je to do lijstje
Ik ben vrij realistisch in wat ik aantref meestal... Dus dan stelt het me niet teleur... Het zijn altijd een stapel oude stenen of een stuk veroest ijzer natuurlijk
Zal ik een steen voor mijn oude roestige badkamerkachel zetten en een foto maken?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie Rival![]()
Ik wil ook op vakantie, krijg er ontzettend zin in als ik iedereen zo hoor met zijn vakantieplannen
En dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een steen voor mijn oude roestige badkamerkachel zetten en een foto maken?
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan was het niet zo grappig zoals ik het bedoelde
Misschien moet ik maar gaan slapen
Hoi Faxjequote:
Haiquote:
Wat zeg je nou lola? Wat is dat?quote:
Dit idee?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een steen voor mijn oude roestige badkamerkachel zetten en een foto maken?
quote:
Hey moppiequote:
quote:
Nee ik heb een echt roestige kachel ...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit idee?
http://www.girlz.nl/life/(...)ijf-weken-in-azi-zat
Moe en slecht. Val bijna in slaap. Bijna zo verquote:
Dat mondje kan je ook voor andere dingen gebruikenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Zal ik mijn mondje weer houden dan?
[..]
Nee ik heb een echt roestige kachel ...
nvm
Tijd voor bedje dusquote:Op zondag 6 juli 2014 23:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Moe en slecht. Val bijna in slaap. Bijna zo ver
Oh echt?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat mondje kan je ook voor andere dingen gebruiken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe er wat aan dan!quote:Op zondag 6 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nvm
Of is dat een hint voor wat anders![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Ja misschien moet ik de woningbouw even bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doe er wat aan dan!
Ik snap het niet meer. Wie hebben er dan wel geneukt?quote:
Nee, als je hem zo open houd is het perfect. Dat gaat wel passen.quote:
Fax en ik. Lang geledenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Wie hebben er dan wel geneukt?
[..]
Nee, als je hem zo open houd is het perfect. Dat gaat wel passen.
[..]Hij kijkt evilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doe er wat aan dan!
Zo lang geleden is dat toch niet?quote:
[..]aaww wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doe er wat aan dan!
Of is dat een hint voor wat anders
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
istie zo klein dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Nee, als je hem zo open houd is het perfect. Dat gaat wel passen.
It wasn't mequote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Danku dankuquote:Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie Rival![]()
Ik wil ook op vakantie, krijg er ontzettend zin in als ik iedereen zo hoor met zijn vakantieplannen
Ik snapte emquote:Op zondag 6 juli 2014 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
nvm
Ik tel niet meer in weken of zelfs maandenquote:
Geen idee, ik hoorde dat er een roddel rond gaat dat ik met 7 foksters het bed gedeeld heb, dus misschien kun je het beter aan hen vragen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |