Ai. Kusje op je teenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
Tering, dat een teen zo'n pijn kan doen door een lamp.
Nog steeds last van ja?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
Tering, dat een teen zo'n pijn kan doen door een lamp.
quote:
Er zit inmiddels een blaar opquote:
Ow dan kan je maar beter niet komen, want dan zit je straks al helemaal onder de blarenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Er zit inmiddels een blaar op. Kan je nagaan hoe fucking heet die lamp is (en hoe dun de huid op m'n teen
).
Jouw huis staat vol brandende lampenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan kan je maar beter niet komen, want dan zit je straks al helemaal onder de blaren
Wow, da's niet gezond hoor (dat een lamp zo heet wordt)quote:Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Er zit inmiddels een blaar op. Kan je nagaan hoe fucking heet die lamp is (en hoe dun de huid op m'n teen
).
Weet niet, ik kan 'm iig niet aanraken.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wow, da's niet gezond hoor (dat een lamp zo heet wordt)
Ik snapte 'm.quote:
Hij doet 't al ruim 7 maandenquote:
Bij wie nietquote:
Maar zat hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij doet 't al ruim 7 maanden. Philips, hé.
[..]
Bij wie niet.
Bij mij niet denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Bij wie niet.
quote:
Ik had op de plaats van 'wie' 'vrouw' moeten typen. My bad.quote:
Oh, ja daar heb je het alquote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Bij wie niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |