Ja, die zijn flink uitgedeeld dit weekend.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef rival het volgende:
Hebben jullie allemaal een beetje ge'note'n van het weekend?
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, die zijn flink uitgedeeld dit weekend.
Niks van gemerkt.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, die zijn flink uitgedeeld dit weekend.
Ik ook niet. Maar wij zijn dan ook braaf.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:00 schreef rival het volgende:
Hebben jullie allemaal een beetje genoten van het weekend?
Top!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef rival het volgende:
[..]
Hier gaat ie super
En hoe is ie met jou??
Ik vlieg om kwart over 4 vannacht!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Top!
Ben je al op vakantie geweest of ga je nog?
Hier gaat het wel hoor.
Waarheid.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wij zijn dan ook braaf.
Waar ga je naartoe?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef rival het volgende:
Ik vlieg om kwart over 4 vannacht!
Daarom gaat het zo goed
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vlieg om kwart over 4 vannacht!
Daarom gaat het zo goed
Klinkt Grieks, altijd goed.quote:
Laatste moment type?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:22 schreef rival het volgende:
[..]
Danku, dat gaat wel goedkomen
Moet mijn koffer nog inpakken
Arme meidquote:
Wat een liefde weerquote:
Smooth faxquote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naakt-kroelen-met-veel-olie-liefMet mij er tussenin uiteraard
Ik kan wel zeggen dat ik ook beschikbaar ben, maar zeefje vind me daarvoor te saaiquote:
klopt, zit westelijk van het vaste land...quote:Op zondag 6 juli 2014 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt Grieks, altijd goed.Veel plezier!
Dankuquote:Op zondag 6 juli 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
Fijne vakantie.
Ik ga slapen, morgen weer aan de arbeid.
sja ik doe straks mijn kast open, dan pak ik alles wat op zomerkleding lijkt. Dan schuif ik alles vanaf het plankje in de badkamer in een tas en dan ben ik wel klaar volgens mijquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:26 schreef yats het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik ook beschikbaar ben, maar zeefje vind me daarvoor te saai
Mooi eiland, een van de betere daar in het westen. Vergeet ook vooral niet op zoek te gaan naar schildpadden en te gaan duiken.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:27 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, zit westelijk van het vaste land...
thnx
Het is redelijk goedkoop net als Turkije maar je hoeft dan niet naar Turkijequote:Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Wat heeft iedereen met Griekenland toch tegenwoordig
Ouders zitten daar ook al constant.
en shipwreck beach natuurlijkquote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Mooi eiland, een van de betere daar in het westen. Vergeet ook vooral niet op zoek te gaan naar schildpadden en te gaan duiken.
Hoppaquote:Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef rival het volgende:
[..]
sja ik doe straks mijn kast open, dan pak ik alles wat op zomerkleding lijkt. Dan schuif ik alles vanaf het plankje in de badkamer in een tas en dan ben ik wel klaar volgens mij
Ik heb er niks mee... Misschien is het relatief goedkoop?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Wat heeft iedereen met Griekenland toch tegenwoordig
Ouders zitten daar ook al constant.
Maar dan wel s'ochtends, anders stikt het er van de Engelse tokkiesquote:
Ik hou wel van Engelsequote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dan wel s'ochtends, anders stikt het er van de Engelse tokkies
It's so pwettyquote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef rival het volgende:
en als ik dan dit soort plaatjes zie kan ik niet meer wachten
[ afbeelding ]
Dat wel ja, hoewel Turkije ook niet verkeerd is.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef rival het volgende:
[..]
Het is redelijk goedkoop net als Turkije maar je hoeft dan niet naar Turkije
Klopt, alle slechte turken zitten toch al jaren hierquote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel ja, hoewel Turkije ook niet verkeerd is.
quote:
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van andere toeristen gehadquote:
Je bent zelf een ramptoeristquote:Op zondag 6 juli 2014 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van andere toeristen gehad
oh wacht, zal dat betekenen dat ik die lastige ben?
Hoe gedraag jij je op vakantie?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van andere toeristen gehad
oh wacht, zal dat betekenen dat ik die lastige ben?
Nee hoor haha! Maar ik kijk gewoon voorbij de rest... Je kan er toch weinig aan doen.. Enige dat je zelf kan bepalen is wat jij er van maaktquote:
Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zondag 6 juli 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe gedraag jij je op vakantie?![]()
Ik heb er de laatste jaren ook weinig last van, maar ik ga dan ook meestal naar bestemmingen die nog niet zo toeristisch zijn.
Absoluut... in jouw geval komt dat wel goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor haha! Maar ik kijk gewoon voorbij de rest... Je kan er toch weinig aan doen.. Enige dat je zelf kan bepalen is wat jij er van maakt
maak er sowieso een feestje vanquote:Op zondag 6 juli 2014 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Absoluut... in jouw geval komt dat wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |