quote:
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van andere toeristen gehadquote:
Je bent zelf een ramptoeristquote:Op zondag 6 juli 2014 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van andere toeristen gehad
oh wacht, zal dat betekenen dat ik die lastige ben?
Hoe gedraag jij je op vakantie?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit ergens last van andere toeristen gehad
oh wacht, zal dat betekenen dat ik die lastige ben?
Nee hoor haha! Maar ik kijk gewoon voorbij de rest... Je kan er toch weinig aan doen.. Enige dat je zelf kan bepalen is wat jij er van maaktquote:
Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op zondag 6 juli 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe gedraag jij je op vakantie?![]()
Ik heb er de laatste jaren ook weinig last van, maar ik ga dan ook meestal naar bestemmingen die nog niet zo toeristisch zijn.
Absoluut... in jouw geval komt dat wel goed.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor haha! Maar ik kijk gewoon voorbij de rest... Je kan er toch weinig aan doen.. Enige dat je zelf kan bepalen is wat jij er van maakt
maak er sowieso een feestje vanquote:Op zondag 6 juli 2014 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Absoluut... in jouw geval komt dat wel goed.
blijf je wakker tot kwart over 4 of ga je nog wel een tukkie doenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:53 schreef rival het volgende:
[..]
Nou altijd altijd altijd
Maar zeker de vakantie wel
Denk dat ik zo ff een filmpje op zet.... 2 uur word ik gehaald..quote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blijf je wakker tot kwart over 4 of ga je nog wel een tukkie doen
Nvm denk het wel toch? bijna de moeite niet om nog te gaan slapen
Totdat je daar dan komt, samen met 20 bootjes vol toeristenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef rival het volgende:
en als ik dan dit soort plaatjes zie kan ik niet meer wachten
[ afbeelding ]
Kwestie van goed plannen Faxiequote:Op zondag 6 juli 2014 22:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totdat je daar dan komt, samen met 20 bootjes vol toeristen![]()
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:58 schreef rival het volgende:
of misschien nog ff 2 uurtjes slapen.... geen idee
Truste C4quote:
Ik ben altijd wat skeptisch over de plekjes die je constant in de advertenties zie verschijnenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:00 schreef rival het volgende:
[..]
Kwestie van goed plannen Faxie
Ik zit zelf helemaal aan de andere kant van het eiland... Ik ga dus ook echt niet met zo'n boottocht daarheen
Vergeleken met hier is het een groot verschil ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, alle slechte turken zitten toch al jaren hier
Ach dan kan je weer een streepje zetten op je to do lijstjequote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat skeptisch over de plekjes die je constant in de advertenties zie verschijnen![]()
Die vallen in het echt meestal wel wat tegen.
Hele fijne vakantie Rivalquote:Op zondag 6 juli 2014 23:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ach dan kan je weer een streepje zetten op je to do lijstje
Ik ben vrij realistisch in wat ik aantref meestal... Dus dan stelt het me niet teleur... Het zijn altijd een stapel oude stenen of een stuk veroest ijzer natuurlijk
Zal ik een steen voor mijn oude roestige badkamerkachel zetten en een foto maken?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie Rival![]()
Ik wil ook op vakantie, krijg er ontzettend zin in als ik iedereen zo hoor met zijn vakantieplannen
En dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een steen voor mijn oude roestige badkamerkachel zetten en een foto maken?
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan was het niet zo grappig zoals ik het bedoelde
Misschien moet ik maar gaan slapen
Hoi Faxjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |