quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Maar kijk uit dat je geen ban krijgt
Ik heb ze weer hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
* Huppelmuts is stiekem wel blij dat ze dr KPD-rechten heeft verspeeld
Waarvoor zou ik een ban moeten krijgen? Omdat ik insinueer dat er wellicht sprake is van een gebrek aan smaakquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Maar kijk uit dat je geen ban krijgt
Het zou je verbazen kaneel...quote:
Ik zou hier op willen antwoorden, maar dan krijg ik hoogstwaarschijnlijk wéér een note.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik een ban moeten krijgen? Omdat ik insinueer dat er wellicht sprake is van een gebrek aan smaak? Dat is toch geen reden.
Als dat een reden zou zijn zou Fok! 21/2 users hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik een ban moeten krijgen? Omdat ik insinueer dat er wellicht sprake is van een gebrek aan smaak? Dat is toch geen reden.
Je mag het ook DM'en als je geen note wilt riskerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou hier op willen antwoorden, maar dan krijg ik hoogstwaarschijnlijk wéér een note.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sta je inmiddels al niet langer droog dan ik dan?
Ik heb er maar tweequote:
Yayquote:
You naughty womanquote:
Twee zijn voor crew-bashen en de rest is positiefquote:
Nou dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het hier wel heel snel neerwaarts gegaanquote:
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee zijn voor crew-bashen en de rest is positief.
Knap wel, op zich.quote:
Ach, ik heb geeneens een idee waar mijn notes over gaanquote:
hoaxquote:
Nee, dat mag je alleen zien als je ervoor betaaltquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik heb geeneens een idee waar mijn notes over gaan
Er was een avond dat het per ongeluk open stond. Ging iets fout achter de schermen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat mag je alleen zien als je ervoor betaalt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een avond dat het per ongeluk open stond. Ging iets fout achter de schermen.
Toen kon iedereen bij iedereen kijken, plaatsen en verwijderen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een avond dat het per ongeluk open stond. Ging iets fout achter de schermen.
Toen kon iedereen bij iedereen kijken, plaatsen en verwijderen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]!
Gewoon iedereen die je niet mag helemaal kapot noten
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik had 3 of 4 notes gezet, voor de gein. Even kijken hoe het was en hoe het werkte.
Maar was ook iemand die had al zijn eigen notes verwijderd en ook alle notes van een mod die hij niet mag.
Hij liep wel tegen een bannetje aan.
Het was ook wel grappig om te zien waar ik notes voor had gekregen.quote:
Ah ja, het is maar net de mod die je treft, denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was ook wel grappig om te zien waar ik notes voor had gekregen.
Grappig dat ik voor alle zware vergrijpen niks krijg, maar voor een emogif wel een note.
Ook een bij jezelf zo te zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik had 3 of 4 notes gezet, voor de gein. Even kijken hoe het was en hoe het werkte.
Klopt. Dacht dat dat mijn eerste was.quote:
Hehe, breek me de bek niet open.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, het is maar net de mod die je treft, denk ik.
Die tekst alleenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Dacht dat dat mijn eerste was.
Ik zag ineens een raar knopje boven mijn post verschijnen. Even kijken wat het was.
Nou, ik snap er ook helemaal niets van.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ik nog geen mod ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Idem.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idem.Dat snap ik dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dat zal het zijn.quote:
[..]
Idem.Nee, dat stond er in mijn note. Iets van: Wat een baas, hij moet mod worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat stond er in mijn note. Iets van: Wat een baas, hij moet mod worden.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nou ja, het lijkt me sowieso best kut om mod te zijn op een forum als FOK!
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, het lijkt me sowieso best kut om mod te zijn op een forum als FOK!
.
Ja best welquote:
Hoe nobelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar alles voor gerechtigheid!
Moest bijna lachen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar alles voor gerechtigheid!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, ik snap er ook helemaal niets van.My sarcasm-o-meter just went into redSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
PR is ook leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe nobel. PR lijkt me wel leuk, trouwens. Nou ja, beetje notes geven ook wel. Maar verder.
Ja, dat zal ook wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
PR is ook leuk. Mod ook zeker wel hoor. Maar het verschilt wel per forum. Maar in het algemeen in het wel een dankbare 'baan'. Tenzij iemand loopt te kutten/klagen. Maar daar kan ik ook meestal weer om lachen
.
Wat is knap?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap wel, op zich.
10 notes nu voor mij. Maar daarvan zijn er 3 of 4 positief.
Ik vind PR ook wel leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
PR is ook leuk. Mod ook zeker wel hoor. Maar het verschilt wel per forum. Maar in het algemeen in het wel een dankbare 'baan'. Tenzij iemand loopt te kutten/klagen. Maar daar kan ik ook meestal weer om lachen
.
Dankje.quote:
Ik zeg, kaneel for president...eh, modquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minder seks hebben dan iemand die het actief ontwijkt.quote:
Nog steedsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minder seks hebben dan iemand die het actief ontwijkt.
Gewoon, geen behoefte hebben.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
D'ohquote:
Schijnbaar.quote:
Bondage.quote:
quote:
Haha ja ik had al een vermoedenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bondage.
[..]
Gewoon weinig behoefte van nature. En vond het ook niet echt boeiend ofzo.
Paar minder fijne ervaringen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bondage.
[..]
Gewoon weinig behoefte van nature. En vond het ook niet echt boeiend ofzo.
Paar minder fijne ervaringen.
Ik ontwijk het onbewustquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Het lijkt me wel wat, die behoefte niet hebben. Het scheelt veel 'gedoe' denk ik.quote:
Dat ik leuk ben?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja ik had al een vermoeden![]()
Leuk![]()
Ik heb kutnotes
Ach, ik heb niet het gevoel dat ik wat mis.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik heb maar 1 terechte negatieve note. Ik wenste LMI lepra toe.
En, heeft LMI inmiddels lepra?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uiteraard.
Ik heb maar 1 terechte negatieve note. Ik wenste LMI lepra toe.
Hij post niet meer, dus wie weet.quote:
Gebanned vanwege stomme notes?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij post niet meer, dus wie weet.
Ownee, wacht. Hij heeft ban.
Nee, geen idee. Hij heeft iedere maand weer ban omdat hij altijd mensen zit te irriteren en uit te lokken.quote:
Er komt een woord bij me naar boven...Een momentje, wat was het ook alweer...Ow ja, karmaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij post niet meer, dus wie weet.
Ownee, wacht. Hij heeft ban.
Wie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Hij heeft iedere maand weer ban omdat hij altijd mensen zit te irriteren en uit te lokken.
Hehe, ik geloof daar niet in.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Er komt een woord bij me naar boven...Een momentje, wat was het ook alweer...Ow ja, karma
Letmein. Een user in GC.quote:
Ik wel, ik heb nog wat tegoed geloof ik.quote:
Ach soooooooooquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik geloof daar niet in.
[..]
Letmein. Een user in GC.
[..]
Idem.ik zou t niet eens willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Fok shop/notes.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb nog wat tegoed geloof ik.![]()
p.s. Kan iemand zien of ik notes heb? Nu word ik toch nieuwsgierig
same herequote:
Geen abbo, en dat gaat er ook niet komen.quote:
Haha, dat lijkt maar zo Yats. Ken haar al een beetje. Weet wat ik wel en niet kan maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Geen abbo, en dat gaat er ook niet komen.
Overigens kaneel, wat ben je smooth bezig ineens
Kun je wel zien hoeveel je er hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Geen abbo, en dat gaat er ook niet komen.
Overigens kaneel, wat ben je smooth bezig ineens
Waarom ga je niet op de uitnodiging in? Lijkt me geen 'probleem' toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt maar zo Yats. Ken haar al een beetje. Weet wat ik wel en niet kan maken.
Waar staat hoeveel ik er heb?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je wel zien hoeveel je er hebt.
Als je een abbo hebt kun je ook je daadwerkelijke notes zien.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom ga je niet op de uitnodiging in? Lijkt me geen 'probleem' toch?
[..]
Waar staat hoeveel ik er heb?
Ok, 0 notes dus...Ik ben echt te braafquote:
Ik ga er toch op in?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom ga je niet op de uitnodiging in? Lijkt me geen 'probleem' toch?
[..]
Waar staat hoeveel ik er heb?
ik heb er 1quote:
Ik ben benieuwdquote:
Een ban. Gefeliciteerd!quote:
Fax is leuker dan jou hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ontwijk het onbewust
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Het lijkt me wel wat, die behoefte niet hebben. Het scheelt veel 'gedoe' denk ik.
[..]
Dat ik leuk ben?
In de afgelopen? Dag? Week? Maand?quote:
Tss, je kent me niet eensquote:
Dat zegt nog steeds niet zo heel veel.quote:
waarvoor dat dan?quote:
Ohquote:
okquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Elke keer trap ik er weer inLekker half litertje drinken in de lunch, daarna een uur als een beest werken en daarna volledig inkakken en hopen dat het gebouw waarin ik werkzaam bovenop mij neerstort
Dat eerste klopt, dat tweede betwijfel ik ten zeerstequote:
Gelukkig over drie kwartier al klaar met werken. Overwerken heeft soms nog wel eens z'n nut, laterquote:
Ik weet genoeg om te weten dat ik Jouw minder interessant vind als faxmanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, dat tweede betwijfel ik ten zeerste
Ben ik toch benieuwd naar wat dat dan is dat jij weet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om te weten dat ik Jouw minder interessant vind als faxman
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd naar wat dat dan is dat jij weet.
Ik weet dat yats zijn spellingskwaliteiten minder slecht zijn dan die van jou.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om te weten dat ik Jouw minder interessant vind als faxman
Stuur maar doorquote:
Ik ken dat zooooquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Elke keer trap ik er weer inLekker half litertje drinken in de lunch, daarna een uur als een beest werken en daarna volledig inkakken en hopen dat het gebouw waarin ik werkzaam bovenop mij neerstort
En ik ben nog zo'n goede werknemer dat ik alleen op kantoor ben en alsnog gewoon de laatste 40 minuten nog uit zitquote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
Oh dat herken ik dan weer niet. Maar je hebt vast leuk werk danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
En ik ben nog zo'n goede werknemer dat ik alleen op kantoor ben en alsnog gewoon de laatste 40 minuten nog uit zit
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laatste 3jaar 2 oid. Rest is van daarvoor.
Nee. Dat niet eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat herken ik dan weer niet. Maar je hebt vast leuk werk dan
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Dat niet eens
Maar ik kan FOK!ken. Dat maakt een hoop goed.
Beetje babbelen met de contacten.quote:
1 van de 170 is trouwens een positieve note dus zo erg is het nu ook weer niet.quote:
Ongetwijfeld. Maar ik niet deze vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, vast wel iemand te vinden die meer rebels is deze tijd.
aah oke ja dat zijn van die dingen die je niet snel wintquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegen een mod ingaan geloof ik. Maarja ik had gelijk dus tja, principekwestie.
Klinkt als een ideale baan, zoeken ze daar nog mensen?quote:
We zoeken alleen nog mensen die bereid zijn te werken voor een 500 euro's op maandbasis en met nachtdiensten dus pas goed op met wat je zegtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale baan, zoeken ze daar nog mensen?
En wat ben je daar gemiddeld kwijt aan vaste lasten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:09 schreef Dven het volgende:
[..]
We zoeken alleen nog mensen die bereid zijn te werken voor een 500 euro's op maandbasis en met nachtdiensten dus pas goed op met wat je zegt
Oh dan valt het wel mee jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
1 van de 170 is trouwens een positieve note dus zo erg is het nu ook weer niet.
Dat verschilt. Voor 35 euro kan je al ergens wonenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
En wat ben je daar gemiddeld kwijt aan vaste lasten?
Best te doen lijkt me. Nog goedkoper dan hierquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat verschilt. Voor 35 euro kan je al ergens wonen
Ik ben zo'n 175 euro kwijt. Maar ik woon vrij riant.
Kortom, met 500 in de maand kun je vrij aardig leven?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat verschilt. Voor 35 euro kan je al ergens wonen
Ik ben zo'n 175 euro kwijt. Maar ik woon vrij riant.
Nouja, het is niet slecht. Maar ik kom er mijn bed niet voor uitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef yats het volgende:
[..]
Kortom, met 500 in de maand kun je vrij aardig leven?
Jep. Zoals gezegd, dat huis wat ik inmiddels gekocht heb was in totaal 20.000 euroquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best te doen lijkt me. Nog goedkoper dan hier
Dat snap ik. Mijn zwager verdiend overigens 500 in de maand, maar dan in een ander Oostblok-landquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, het is niet slecht. Maar ik kom er mijn bed niet voor uit
Ен йе моет евен хет алфабет лерен натуурлийкquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik. Mijn zwager verdiend overigens 500 in de maand, maar dan in een ander Oostblok-land
Hij hoeft geen Cyrillisch te leren. Alles wat hij doet gebeurt in het Engelsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ен йе моет евен хет алфабет лерен натуурлийк
Is toch wel handig wanneer je het Cyrillisch kent wanneer je in een land met cyrillisch schrift woontquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Hij hoeft geen Cyrillisch te leren. Alles wat hij doet gebeurt in het Engels
Niet alle Oostblok-landen hebben het Cyrillisch als hoofdtaal. Met name een stuk noord-westelijk van jou niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Is toch wel handig wanneer je het Cyrillisch kent wanneer je in een land met cyrillisch schrift woont
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik zal wel n note bij hebben nu
Wat n onzin
"Aandachtshoer" mag ook al nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Heb ik iets gemist?
Ik vind het belachelijk, ik zwijg er maar over.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"Aandachtshoer" mag ook al niet![]()
Alleen sekshoeren
Jij sekshoer!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk, ik zwijg er maar over.
Gaan ze naar de brugklas?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij hebben bijna alle schoolspullen inmiddels in huis voor de kinderen![]()
Das wel lekker, straks alleen nog n paar dingen van de action en n etui en rekenmachine.
Godver, beter is die klotetinderslet maandag geil en gewillig want ik MOET seksquote:
Jij fokt meer dan dat je rijdt op het moment nietwaar?quote:
Daar had ik net last van..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver, beter is die klotetinderslet maandag geil en gewillig want ik MOET seks
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver, beter is die klotetinderslet maandag geil en gewillig want ik MOET seks
Ja maar jouw sekspartner is nu niet druk met compleet losgaan op een festival ergensquote:
Leg uit?quote:
Rijden? Waarom moet ik rijden? Ik ben vrij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij fokt meer dan dat je rijdt op het moment nietwaar?
Nee, ik ging los op haarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jouw sekspartner is nu niet druk met compleet losgaan op een festival ergens
Ik wil ook los op iemandquote:
Ow! Lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rijden? Waarom moet ik rijden? Ik ben vrij.
Kom op zeg, die twee weken zonder seks, alsof dat zo erg is.quote:
Uhmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Kom op zeg, die twee weken zonder seks, alsof dat zo erg is.
Wat dacht je, Samzz werkt zeven dagen per weekquote:
Toe maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de jongste, de oudste naar de tweede
ja, want als de buurman zijn been heeft gebroken, mag je zelf niet klagen als je in je vinger snijdtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Kom op zeg, die twee weken zonder seks, alsof dat zo erg is.
haha, fijn toch als het zo goed gaatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toe maar![]()
Mijne gaat naar de derde![]()
En ik snap niet hoe hij het doet, echt met 2 vingers in zn neus allemaal
Zware struggles voor huppelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm![]()
Ik heb dus geen probleem met een paar weken droogstand.
Ik ben nu gewoon zo geil als boter, zit nog net niet te druppelen hier. Zal door het weer komen ofzo. Of door de appjes die ik krijg.
Hoe dan ook, Ik MOET seks.
Belgie toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je, Samzz werkt zeven dagen per week? Ik mag morgen weer.
Ja, kut is datquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm![]()
Ik heb dus geen probleem met een paar weken droogstand.
Ik ben nu gewoon zo geil als boter, zit nog net niet te druppelen hier. Zal door het weer komen ofzo. Of door de appjes die ik krijg.
Hoe dan ook, Ik MOET seks.
Ze mag best klagen, maar ik heb er weinig medelijden mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, want als de buurman zijn been heeft gebroken, mag je zelf niet klagen als je in je vinger snijdt
Hij maakt nooit huiswerk, krijgt het voor elkaar om alles op school af te krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha, fijn toch als het zo goed gaat
Ik vraag gelukkig niet om medelijdenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, kut is dat
[..]
Ze mag best klagen, maar ik heb er weinig medelijden mee.
Hoe ben je daar terechtgekomen? Baan?quote:
Jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe ben je daar terechtgekomen? Baan?
Ok, zo kwam het wel over.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag gelukkig niet om medelijden
ik ook niet, maar ik heb ook niet de behoefte om dat te meldenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, kut is dat
[..]
Ze mag best klagen, maar ik heb er weinig medelijden mee.
Seksuele frustratie johquote:
In de psychiatrie noemen ze het spiegelen geloof ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij mij niet, ligt aan hoe je leest dus
Jij hebt net seks gehad, jij mag dus ook niet klagenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb ook niet de behoefte om dat te melden
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik werk voor een Olympisch ruiter
. Erg tof om te doen. Krijg ook gratis les en mijn paard staat hier ook gratis.
Baasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij maakt nooit huiswerk, krijgt het voor elkaar om alles op school af te krijgen.
ELKE leraar is fan van hem, maar dan ook echt fan he. Ze hebben thuis een Huppelpuberaltaar dit dat alles.
Het ettertje krijgt ook alles voor elkaar van de leraren.
Een voorbeeld:
Tijdje terug een tripje naar Rotterdam voor de Nederlandse les.
Nederlands werd gegeven in een geschiedenislokaal, daar stond een ridder met zwaard. Huppelpuber pakt dat zwaard en gaat staan zoals die ridder.
Lerares: als je dat de hele les volhoudt betaal ik je tripje naar Rotterdam.
Puber: ok
Lerares: lukt je toch niet!!
Puber:je kent mij duidelijk niet.
Kwartier later.
Lerares: gaat het nog?
Puber: prima!
Lerares naar de klas: het lukt hem toch niet hoor![]()
20 minuten later.
Lerares: uhm puber, ga maar zitten, jij hebt gewonnen. Respect hoor jongen!
Puber:
doe ik ook niet. Nergens over trouwens.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt net seks gehad, jij mag dus ook niet klagen
BWAHAHAHAHAHAHAquote:
Ik zoek een scooter.quote:
Ik zit me te bedenken waarom jij een note zou moeten krijgenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe ik ook niet. Nergens over trouwens.
Behalve dan over die nieuwe note
Ja, ik wilde zeggen "dit maakt mijn dag weer goed"quote:
Hahaha, Zo lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik wilde zeggen "dit maakt mijn dag weer goed"
Maar mijn dag bestond uit hapjes eten en cocktails drinken op een boot. Dus eigenlijk was mijn dag al pretty awesome.
Waarom win jij altijd zoveel?quote:
quote:
Ik doe aan enorm veel acties mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom win jij altijd zoveel?Als ik aan dat soort dingen meedoe win ik nooit. Ik heb nog nooit wat gewonnen
Ik heb eigenlijk wel wat Samzz zegt. Ik doe niet meer aan acties mee omdat ik nooit wat won. Maar aan welk soort acties doe jij mee dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe aan enorm veel acties mee.Beetje aan verslaafd. Ooit eens casual meegedaan en toen won ik een mooie BBQ. Toen besloot ik vaker mee te doen en won ik een laptop. En sinds dat ben ik erg fanatiek overal aan mee gaan doen. Kleinere dingetjes gewonnen en nu dus het grootste ooit.
Vooral bij tijdschriften. Die hebben dat vaak en die doen niets raars met je gegevens. Die winacties op vage sites waar je iets van Apple ofzo kan winnen moet je niet aan mee doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel wat Samzz zegt. Ik doe niet meer aan acties mee omdat ik nooit wat won. Maar aan welk soort acties doe jij mee dan?
Zijn dat mensen die normaal ook wel eens daar komen, of komen ze puur voor de mooie locatie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef Samzz het volgende:
Zo, getrouwd stel nummer vijf die deze maand foto's komt maken op stal.
Beide. De vrouw die er op moment is heeft hier les met haar paard (die ook mee is). Maar er zijn ook veel stellen die puur voor de unieke locatie en idyllische sfeer (waar vind je nu een ronde stalling met binnentuin en kroonluchters?) foto's komen maken. Wel heeft ieder paar iets met paarden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn dat mensen die normaal ook wel eens daar komen, of komen ze puur voor de mooie locatie?
Ik zou stiekem alleen foto's willen maken ergens waar ik normaal ook wel eens kom of iets van een band mee heb.
Klinkt goed. Ook maar eens dat soort dingen op gaan zoeken danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral bij tijdschriften. Die hebben dat vaak en die doen niets raars met je gegevens. Die winacties op vage sites waar je iets van Apple ofzo kan winnen moet je niet aan mee doen.
En ik volg heel veel blogs, niet speciaal voor de winacties overigens. Maar die hebben ook wel eens winacties.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
doe ik ook niet. Nergens over trouwens.
Behalve dan over die nieuwe note
Leuk voor jequote:
quote:
Wat heb je gemaakt ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:57 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik heb lekker gekookt. Nou ja, Appie en Maggie, maar ik heb het samen gegooid en kruiden toegevoegd
.
Verse pasta (ravioli met vier kazen vulling) met courgette en vega balletjes in roomsausquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verse pasta (ravioli met vier kazen vulling) met courgette en vega balletjes in roomsaus.
Ik heb 't al opquote:
Ideaal is dat jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't al op. Morgen eet ik het nog een keertje, ideaal na een dag werken, alleen opwarmen en gaan met die banaan
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe haar. Wel een crappy foto
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
staat je leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe haar. Wel een crappy foto
.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe haar. Wel een crappy foto
.
quote:quote:
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 18:33:01 ]
Nieuw haar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe haar. Wel een crappy foto
.
Staat je goed
En die bril heb ik ook.![]()
Zou maar zou kunnen dat ik een vrouwenbril heb, omdat die meestal wat smaller zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
Thanks.
@Vinnie, lijkt me vreemd, dit is een vrouwenbril.
Deze is van Red or Dead, zwart met roze accentenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou maar zou kunnen dat ik een vrouwenbril heb, omdat die meestal wat smaller zijnMaar zeker weten doe ik het niet
Oh, nee dat heb ik niet inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze is van Red or Dead, zwart met roze accenten.
Zo simpel en lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had sla, Hollandse speklap en krieltjes. Toen ik het op had nog steeds honger
Beetje weinig hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had sla, Hollandse speklap en krieltjes. Toen ik het op had nog steeds honger
Wat is dat? Klinkt als een soaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo simpel en lekker
neem een bakje oikos... dat vult man pff
Waar/wat heb je gegetenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
ik heb mezelf mee uit eten genomen hier in de stad
dat vulde em ook wel flink af
Ken ik heul nie joh. Ik kom nooit bij de toetjes in de supermarktquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.snackoikos.nl/(...)GG_w_wcB#Introductie
bij de ierse pub een burger van hun en patatjesquote:
Waar heb je gegeten?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:56 schreef Giertje het volgende:
ik heb mezelf mee uit eten genomen hier in de stad
dat vulde em ook wel flink af
finnegansquote:
Finnegansquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij de ierse pub een burger van hun en patatjes
Misschien moet je dat eens doen... is goed voor jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ken ik heul nie joh. Ik kom nooit bij de toetjes in de supermarkt
in mijn optiek de leukste tent van heel apeldoornquote:
Nee want ik vergeet altijd dat ik toetjes heb als ik het een keer wel haalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens doen... is goed voor je
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee want ik vergeet altijd dat ik toetjes heb als ik het een keer wel haal
Ben ik mee eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
in mijn optiek de leukste tent van heel apeldoorn
en anders de graaf van vlaanderen die is ook zeer goed te doenquote:
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
en anders de graaf van vlaanderen die is ook zeer goed te doen
zolang je van de peper jenever afblijft
die tent niet? die ligt echt recht tegenover de finnquote:
eet smakelijkquote:
connect the dotsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Oh auw... ik ben verbrand... en ik had een top aan met kant en stippen... nu heb ik vast stippen op mijn rug![]()
Ben ik druk mee bezig hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand he?
Ga vetjes kweken, scharminkel
Oh, wist ik nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
die tent niet? die ligt echt recht tegenover de finn
quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
Oh auw... ik ben verbrand... en ik had een top aan met kant en stippen... nu heb ik vast stippen op mijn rug![]()
Lekkere Chick is datquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
yummm
[ afbeelding ]
[..]
Whahaha ja idd
sterrenstelsel
[..]
Wil je wat van mij![]()
Risico als je zoiets aantrektquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik vraag me af waarom ik armbanden om had gedaan. Ik heb nu witte polsen.Wel lekker bruin geworden.
wie is die chick eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
yummm
[ afbeelding ]
[..]
Whahaha ja idd
sterrenstelsel
[..]
Wil je wat van mij![]()
ooow okequote:
Easy Aquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow okegeen idee waar ik haar van moet kennen eigenlijk
is dat een film of een serie?quote:
Filmquote:
Ik heb 'm inmiddels al vier of vijf keer gezienquote:
ik zal wel eens keer kieken of ik er tijd voor hebquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Film. Leuk.
[..]
Ik heb 'm inmiddels al vier of vijf keer gezien. Blijft leuk.
dat is zeker een goed berichtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
280 euro terug krijgen van Essent is leuk bericht
Ik ging 'm kijken omdat er laatst ook al de vraag was waarvan 'oeh, burn' gifje wasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Film. Leuk.
[..]
Ik heb 'm inmiddels al vier of vijf keer gezien. Blijft leuk.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
280 euro terug krijgen van Essent is leuk bericht
Easy Aquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging 'm kijken omdat er laatst ook al de vraag was waarvan 'oeh, burn' gifje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |