quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Maar kijk uit dat je geen ban krijgt
Ik heb ze weer hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
* Huppelmuts is stiekem wel blij dat ze dr KPD-rechten heeft verspeeld
Waarvoor zou ik een ban moeten krijgen? Omdat ik insinueer dat er wellicht sprake is van een gebrek aan smaakquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Maar kijk uit dat je geen ban krijgt
Het zou je verbazen kaneel...quote:
Ik zou hier op willen antwoorden, maar dan krijg ik hoogstwaarschijnlijk wéér een note.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik een ban moeten krijgen? Omdat ik insinueer dat er wellicht sprake is van een gebrek aan smaak? Dat is toch geen reden.
Als dat een reden zou zijn zou Fok! 21/2 users hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik een ban moeten krijgen? Omdat ik insinueer dat er wellicht sprake is van een gebrek aan smaak? Dat is toch geen reden.
Je mag het ook DM'en als je geen note wilt riskerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou hier op willen antwoorden, maar dan krijg ik hoogstwaarschijnlijk wéér een note.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sta je inmiddels al niet langer droog dan ik dan?
Ik heb er maar tweequote:
Yayquote:
You naughty womanquote:
Twee zijn voor crew-bashen en de rest is positiefquote:
Nou dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het hier wel heel snel neerwaarts gegaanquote:
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee zijn voor crew-bashen en de rest is positief.
Knap wel, op zich.quote:
Ach, ik heb geeneens een idee waar mijn notes over gaanquote:
hoaxquote:
Nee, dat mag je alleen zien als je ervoor betaaltquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik heb geeneens een idee waar mijn notes over gaan
Er was een avond dat het per ongeluk open stond. Ging iets fout achter de schermen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat mag je alleen zien als je ervoor betaalt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een avond dat het per ongeluk open stond. Ging iets fout achter de schermen.
Toen kon iedereen bij iedereen kijken, plaatsen en verwijderen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een avond dat het per ongeluk open stond. Ging iets fout achter de schermen.
Toen kon iedereen bij iedereen kijken, plaatsen en verwijderen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]!
Gewoon iedereen die je niet mag helemaal kapot noten
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik had 3 of 4 notes gezet, voor de gein. Even kijken hoe het was en hoe het werkte.
Maar was ook iemand die had al zijn eigen notes verwijderd en ook alle notes van een mod die hij niet mag.
Hij liep wel tegen een bannetje aan.
Het was ook wel grappig om te zien waar ik notes voor had gekregen.quote:
Ah ja, het is maar net de mod die je treft, denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was ook wel grappig om te zien waar ik notes voor had gekregen.
Grappig dat ik voor alle zware vergrijpen niks krijg, maar voor een emogif wel een note.
Ook een bij jezelf zo te zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik had 3 of 4 notes gezet, voor de gein. Even kijken hoe het was en hoe het werkte.
Klopt. Dacht dat dat mijn eerste was.quote:
Hehe, breek me de bek niet open.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, het is maar net de mod die je treft, denk ik.
Die tekst alleenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Dacht dat dat mijn eerste was.
Ik zag ineens een raar knopje boven mijn post verschijnen. Even kijken wat het was.
Nou, ik snap er ook helemaal niets van.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ik nog geen mod ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Idem.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idem.Dat snap ik dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dat zal het zijn.quote:
[..]
Idem.Nee, dat stond er in mijn note. Iets van: Wat een baas, hij moet mod worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat stond er in mijn note. Iets van: Wat een baas, hij moet mod worden.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nou ja, het lijkt me sowieso best kut om mod te zijn op een forum als FOK!
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, het lijkt me sowieso best kut om mod te zijn op een forum als FOK!
.
Ja best welquote:
Hoe nobelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar alles voor gerechtigheid!
Moest bijna lachen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar alles voor gerechtigheid!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, ik snap er ook helemaal niets van.My sarcasm-o-meter just went into redSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
PR is ook leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe nobel. PR lijkt me wel leuk, trouwens. Nou ja, beetje notes geven ook wel. Maar verder.
Ja, dat zal ook wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
PR is ook leuk. Mod ook zeker wel hoor. Maar het verschilt wel per forum. Maar in het algemeen in het wel een dankbare 'baan'. Tenzij iemand loopt te kutten/klagen. Maar daar kan ik ook meestal weer om lachen
.
Wat is knap?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap wel, op zich.
10 notes nu voor mij. Maar daarvan zijn er 3 of 4 positief.
Ik vind PR ook wel leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
PR is ook leuk. Mod ook zeker wel hoor. Maar het verschilt wel per forum. Maar in het algemeen in het wel een dankbare 'baan'. Tenzij iemand loopt te kutten/klagen. Maar daar kan ik ook meestal weer om lachen
.
Dankje.quote:
Ik zeg, kaneel for president...eh, modquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minder seks hebben dan iemand die het actief ontwijkt.quote:
Nog steedsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minder seks hebben dan iemand die het actief ontwijkt.
Gewoon, geen behoefte hebben.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
D'ohquote:
Schijnbaar.quote:
Bondage.quote:
quote:
Haha ja ik had al een vermoedenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bondage.
[..]
Gewoon weinig behoefte van nature. En vond het ook niet echt boeiend ofzo.
Paar minder fijne ervaringen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bondage.
[..]
Gewoon weinig behoefte van nature. En vond het ook niet echt boeiend ofzo.
Paar minder fijne ervaringen.
Ik ontwijk het onbewustquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Het lijkt me wel wat, die behoefte niet hebben. Het scheelt veel 'gedoe' denk ik.quote:
Dat ik leuk ben?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja ik had al een vermoeden![]()
Leuk![]()
Ik heb kutnotes
Ach, ik heb niet het gevoel dat ik wat mis.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik heb maar 1 terechte negatieve note. Ik wenste LMI lepra toe.
En, heeft LMI inmiddels lepra?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uiteraard.
Ik heb maar 1 terechte negatieve note. Ik wenste LMI lepra toe.
Hij post niet meer, dus wie weet.quote:
Gebanned vanwege stomme notes?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij post niet meer, dus wie weet.
Ownee, wacht. Hij heeft ban.
Nee, geen idee. Hij heeft iedere maand weer ban omdat hij altijd mensen zit te irriteren en uit te lokken.quote:
Er komt een woord bij me naar boven...Een momentje, wat was het ook alweer...Ow ja, karmaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij post niet meer, dus wie weet.
Ownee, wacht. Hij heeft ban.
Wie?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Hij heeft iedere maand weer ban omdat hij altijd mensen zit te irriteren en uit te lokken.
Hehe, ik geloof daar niet in.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:57 schreef yats het volgende:
[..]
Er komt een woord bij me naar boven...Een momentje, wat was het ook alweer...Ow ja, karma
Letmein. Een user in GC.quote:
Ik wel, ik heb nog wat tegoed geloof ik.quote:
Ach soooooooooquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik geloof daar niet in.
[..]
Letmein. Een user in GC.
[..]
Idem.ik zou t niet eens willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Fok shop/notes.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb nog wat tegoed geloof ik.![]()
p.s. Kan iemand zien of ik notes heb? Nu word ik toch nieuwsgierig
same herequote:
Geen abbo, en dat gaat er ook niet komen.quote:
Haha, dat lijkt maar zo Yats. Ken haar al een beetje. Weet wat ik wel en niet kan maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Geen abbo, en dat gaat er ook niet komen.
Overigens kaneel, wat ben je smooth bezig ineens
Kun je wel zien hoeveel je er hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Geen abbo, en dat gaat er ook niet komen.
Overigens kaneel, wat ben je smooth bezig ineens
Waarom ga je niet op de uitnodiging in? Lijkt me geen 'probleem' toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt maar zo Yats. Ken haar al een beetje. Weet wat ik wel en niet kan maken.
Waar staat hoeveel ik er heb?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je wel zien hoeveel je er hebt.
Als je een abbo hebt kun je ook je daadwerkelijke notes zien.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom ga je niet op de uitnodiging in? Lijkt me geen 'probleem' toch?
[..]
Waar staat hoeveel ik er heb?
Ok, 0 notes dus...Ik ben echt te braafquote:
Ik ga er toch op in?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:17 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom ga je niet op de uitnodiging in? Lijkt me geen 'probleem' toch?
[..]
Waar staat hoeveel ik er heb?
ik heb er 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |