abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:56:31 #26
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_141883300
Geen idee nog nooit mijn notes gelezen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:59:09 #27
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141883365
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 11:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is nog erger :')
Ligt eraan hoe je het bekijkt :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141883446
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 11:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je het bekijkt :P.
Ach, ik heb geeneens een idee waar mijn notes over gaan :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:03:10 #29
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141883481
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 11:49 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik nu ook O+
hoax
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:04:34 #30
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141883514
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach, ik heb geeneens een idee waar mijn notes over gaan :P
Nee, dat mag je alleen zien als je ervoor betaalt :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:05:30 #31
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141883531
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, dat mag je alleen zien als je ervoor betaalt :').
Er was een avond dat het per ongeluk open stond. Ging iets fout achter de schermen.
Toen kon iedereen bij iedereen kijken, plaatsen en verwijderen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:06:39 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141883560
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er was een avond dat het per ongeluk open stond. Ging iets fout achter de schermen.
Toen kon iedereen bij iedereen kijken, plaatsen en verwijderen.
_O_!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141883734
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er was een avond dat het per ongeluk open stond. Ging iets fout achter de schermen.
Toen kon iedereen bij iedereen kijken, plaatsen en verwijderen.
:D !

Gewoon iedereen die je niet mag helemaal kapot noten :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:14:45 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141883770
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:D !

Gewoon iedereen die je niet mag helemaal kapot noten :')
:@ :@

Ik had 3 of 4 notes gezet, voor de gein. Even kijken hoe het was en hoe het werkte.

Maar was ook iemand die had al zijn eigen notes verwijderd en ook alle notes van een mod die hij niet mag.
Hij liep wel tegen een bannetje aan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_141883811
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

:@ :@

Ik had 3 of 4 notes gezet, voor de gein. Even kijken hoe het was en hoe het werkte.

Maar was ook iemand die had al zijn eigen notes verwijderd en ook alle notes van een mod die hij niet mag.
Hij liep wel tegen een bannetje aan.
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:17:52 #36
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141883853
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O-
Het was ook wel grappig om te zien waar ik notes voor had gekregen.
Grappig dat ik voor alle zware vergrijpen niks krijg, maar voor een emogif wel een note. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:19:36 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141883910
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het was ook wel grappig om te zien waar ik notes voor had gekregen.
Grappig dat ik voor alle zware vergrijpen niks krijg, maar voor een emogif wel een note. :')
Ah ja, het is maar net de mod die je treft, denk ik :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:21:27 #38
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141883969
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

:@ :@

Ik had 3 of 4 notes gezet, voor de gein. Even kijken hoe het was en hoe het werkte.

Ook een bij jezelf zo te zien.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:22:37 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141884009
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Bart het volgende:

[..]

Ook een bij jezelf zo te zien.
Klopt. Dacht dat dat mijn eerste was.
Ik zag ineens een raar knopje boven mijn post verschijnen. Even kijken wat het was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah ja, het is maar net de mod die je treft, denk ik :').
Hehe, breek me de bek niet open.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:23:31 #40
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141884039
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Klopt. Dacht dat dat mijn eerste was.
Ik zag ineens een raar knopje boven mijn post verschijnen. Even kijken wat het was.
Die tekst alleen :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:24:35 #41
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141884078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:23 schreef Bart het volgende:

[..]

Die tekst alleen :').
Onbegrijpelijk dat ik nog geen mod ben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:24:56 #42
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141884088
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat ik nog geen mod ben.
Nou, ik snap er ook helemaal niets van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:26:45 #43
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141884150
quote:
8s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat ik nog geen mod ben.
Idem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:27:40 #44
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141884190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Idem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snap ik dan weer niet.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:29:00 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141884231
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:27 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat snap ik dan weer niet.
Ik ben veel te lief.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:29:18 #46
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141884242
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben veel te lief.
Dat zal het zijn.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:29:23 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141884243
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Idem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat stond er in mijn note. Iets van: Wat een baas, hij moet mod worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:30:29 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141884280
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat zal het zijn.
:D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:31:04 #49
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141884299
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, dat stond er in mijn note. Iets van: Wat een baas, hij moet mod worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh :D. Nou ja, het lijkt me sowieso best kut om mod te zijn op een forum als FOK! :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 4 juli 2014 @ 12:32:38 #50
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_141884352
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh :D. Nou ja, het lijkt me sowieso best kut om mod te zijn op een forum als FOK! :P.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')