Ach, ik heb geeneens een idee waar mijn notes over gaanquote:
hoaxquote:
Nee, dat mag je alleen zien als je ervoor betaaltquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik heb geeneens een idee waar mijn notes over gaan
Er was een avond dat het per ongeluk open stond. Ging iets fout achter de schermen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat mag je alleen zien als je ervoor betaalt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een avond dat het per ongeluk open stond. Ging iets fout achter de schermen.
Toen kon iedereen bij iedereen kijken, plaatsen en verwijderen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een avond dat het per ongeluk open stond. Ging iets fout achter de schermen.
Toen kon iedereen bij iedereen kijken, plaatsen en verwijderen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]!
Gewoon iedereen die je niet mag helemaal kapot noten
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik had 3 of 4 notes gezet, voor de gein. Even kijken hoe het was en hoe het werkte.
Maar was ook iemand die had al zijn eigen notes verwijderd en ook alle notes van een mod die hij niet mag.
Hij liep wel tegen een bannetje aan.
Het was ook wel grappig om te zien waar ik notes voor had gekregen.quote:
Ah ja, het is maar net de mod die je treft, denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was ook wel grappig om te zien waar ik notes voor had gekregen.
Grappig dat ik voor alle zware vergrijpen niks krijg, maar voor een emogif wel een note.
Ook een bij jezelf zo te zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik had 3 of 4 notes gezet, voor de gein. Even kijken hoe het was en hoe het werkte.
Klopt. Dacht dat dat mijn eerste was.quote:
Hehe, breek me de bek niet open.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, het is maar net de mod die je treft, denk ik.
Die tekst alleenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Dacht dat dat mijn eerste was.
Ik zag ineens een raar knopje boven mijn post verschijnen. Even kijken wat het was.
Nou, ik snap er ook helemaal niets van.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ik nog geen mod ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Idem.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ik nog geen mod ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idem.Dat snap ik dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dat zal het zijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idem.Nee, dat stond er in mijn note. Iets van: Wat een baas, hij moet mod worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat stond er in mijn note. Iets van: Wat een baas, hij moet mod worden.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nou ja, het lijkt me sowieso best kut om mod te zijn op een forum als FOK!
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, het lijkt me sowieso best kut om mod te zijn op een forum als FOK!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |