quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Maar kijk uit dat je geen ban krijgt
Ik heb ze weer hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
* Huppelmuts is stiekem wel blij dat ze dr KPD-rechten heeft verspeeld
Waarvoor zou ik een ban moeten krijgen? Omdat ik insinueer dat er wellicht sprake is van een gebrek aan smaakquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Maar kijk uit dat je geen ban krijgt
Het zou je verbazen kaneel...quote:
Ik zou hier op willen antwoorden, maar dan krijg ik hoogstwaarschijnlijk wéér een note.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik een ban moeten krijgen? Omdat ik insinueer dat er wellicht sprake is van een gebrek aan smaak? Dat is toch geen reden.
Als dat een reden zou zijn zou Fok! 21/2 users hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik een ban moeten krijgen? Omdat ik insinueer dat er wellicht sprake is van een gebrek aan smaak? Dat is toch geen reden.
Je mag het ook DM'en als je geen note wilt riskerenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou hier op willen antwoorden, maar dan krijg ik hoogstwaarschijnlijk wéér een note.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sta je inmiddels al niet langer droog dan ik dan?
Ik heb er maar tweequote:
Yayquote:
You naughty womanquote:
Twee zijn voor crew-bashen en de rest is positiefquote:
Nou dat zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik een ban moeten krijgen? Omdat ik insinueer dat er wellicht sprake is van een gebrek aan smaak? Dat is toch geen reden.
Dan is het hier wel heel snel neerwaarts gegaanquote:
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee zijn voor crew-bashen en de rest is positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |