Arme baal hooiquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, de baal hooi viel als een blok voor Samzz.
Samzz.quote:
quote:
Hij knuffelde flink terug, dus ik denk hetquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren.
Zit die jongen niet zo te plagenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus klopt het wat ik zegquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Mijn liefde is alleen voor kaneel qua mannen.
Oja dat geef ik grif toe.quote:
Waarvan akte, M..quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat geef ik grif toe.
Trouwens, ik wens geen M genoemd te worden. Mijn naam is muhahaha van bosschenaer de brabander in den hollander.
Dat vraag ik wel aan meisjes zoals Samzz bijvoorbeeldquote:
Hf met de troetelbeertjes en slaap lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik ben kapot. Ik ga een aflevering van m'n serie kijken en dan slapen. Toedels
.
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Mijn liefde is alleen voor kaneel qua mannen.
Hetzelfde als er wel stroom is. Een boek lezen.quote:
Daar was het binnen al te donker voorquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hetzelfde als er wel stroom is. Een boek lezen.
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik ben kapot. Ik ga een aflevering van m'n serie kijken en dan slapen. Toedels
.
Maar dan met een kaarsje aan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hetzelfde als er wel stroom is. Een boek lezen.
Ik ben in de tuin aan de slag gegaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar dan met een kaarsje aan?
Ik zou ook een boek lezen, of mobiel fokkenOf opruimen.
Had je stroomstoring?quote:
Ja, net tussen 8 en iets voor half 11. De hele omgeving lag plat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Had je stroomstoring?Maar toen was het buiten nog licht dan?
Veel plezier op vakantie!!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef Jochie1900 het volgende:
Fijne avond allemaal. Tot volgende week
Slechte planning. Zaterdag was beter geweest.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, net tussen 8 en iets voor half 11. De hele omgeving lag plat.
Ja, dan zou ik ook nog in de tuin gaan werken inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, net tussen 8 en iets voor half 11. De hele omgeving lag plat.
Enjoy.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef Jochie1900 het volgende:
Fijne avond allemaal. Tot volgende week
Waarop zonder internet? Seksen zou mijn eerste keus zijn overigens, maar ja...quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slechte planning. Zaterdag was beter geweest.
Het werd weer eens tijd. De hele voortuin was een beetje overwoekerd. Het is nog niet klaar, maar het begin is er.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook nog in de tuin gaan werken inderdaad.
Heb het ook vandaag gedaan trouwens, kruiden in een mand met grond gezet, onkruid weggehaald, blaadjes opgeruimd, een plant in de container gedaan want die was niet mooi meer. We hebben nu een toffe tuinslang in zo'n haspel. Die kun je zo meenemen en dan rolt ie vanzelf weer op.
Internet nodig hebben om te fappen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Waarop zonder internet? Seksen zou mijn eerste keus zijn overigens, maar ja...
[..]
[..]
Het werd weer eens tijd. De hele voortuin was een beetje overwoekerd. Het is nog niet klaar, maar het begin is er.
quote:
Oh fuck, dat was bij mij ook inderdaad. Ligt nog een hele stapel zooi voor de tuinquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Waarop zonder internet? Seksen zou mijn eerste keus zijn overigens, maar ja...
[..]
[..]
Het werd weer eens tijd. De hele voortuin was een beetje overwoekerd. Het is nog niet klaar, maar het begin is er.
Lekker werken he poesie.quote:
Misschien binnenkort.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekker werken he poesie.Wanneer komt er Tamashii onder jouw naam te staan met een hartje <3
Visueel ingesteldquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Internet nodig hebben om te fappen.
quote:
Truste.quote:
Nu pas?quote:
Nog even je je gaat morgen pas naar huis.quote:
Nog niet hoorquote:
Echt wel!quote:
Nein. Nog 2 daagjesquote:
Heul niet!!!quote:
Heb jij gewoon weekend in het weekend?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij gewoon weekend in het weekend?
Het moet niet enger worden hoor!!
Echt, tis pas weekend morgen na 17.00 uur!quote:
Voor jou jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, tis pas weekend morgen na 17.00 uur!
Wijn drinken en naar de dierentuin.quote:
*ouch....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wild hoor![]()
______________________________________________![]()
[ afbeelding ]
Als ze mij maar niet houden dan.quote:
Maar ik heb vanavond wel een BBQ aan het strand, dat dan wel weer.quote:
Jij wil gewoon dat ik een hekel krijg aan jou he?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik heb vanavond wel een BBQ aan het strand, dat dan wel weer.
Ze hebben liever beesten die nog niet oud en bejaard zijn dus je bent vast wel veiligquote:
Je bent gewoon gek op me, lieverdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ik een hekel krijg aan jou he?
grrrrrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben liever beesten die nog niet oud en bejaard zijn dus je bent vast wel veilig
Ik een housewarming en daarna ook een strandfeestquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik heb vanavond wel een BBQ aan het strand, dat dan wel weer.
Dat wordt steeds minder hoor!!quote:
quote:
Jajajajaquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik een housewarming en daarna ook een strandfeestmet BBQ uiteraard
mogen die jongens gluren?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vanavond het huis vol met pubers![]()
Oh en er komen ook 2 vriendinnen van mij
Neequote:
Gemeen hoor.quote:
Het idee alleen al is te ranzig voor woordenquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het idee alleen al is te ranzig voor woorden
Hoi.quote:
Milf-alertquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vanavond het huis vol met pubers![]()
Oh en er komen ook 2 vriendinnen van mij
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het idee alleen al is te ranzig voor woorden
Dat is blijkbaar ranzig.quote:
Jij bent duidelijk je modkrachten aan het misbruiken meneer!!quote:
Sue me.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk je modkrachten aan het misbruiken meneer!!
Want ik kan geen MILF zijn?quote:
Ik ga Yvonne wel even pm sturenquote:
quote:
Moment.. even wakker worden....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 09:24:17 ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moment.. even wakker worden....
* LovelyLady rekt uit, gaapt, doet ogen nog meer open.....
Ik vind milf een stom woord. Betekent niet dat je geen sexy hot mama bentHmm.... not sure if....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ohquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.... not sure if....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes met de pubers trouwens, is het een feestje nog vanwege zijn verjaardag of zomaar?
Het is zomaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Succes met de pubers trouwens, is het een feestje nog vanwege zijn verjaardag of zomaar?
Ik wil het geloof ik niet weten....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Foto gezien van Tinderslet.
Nu doet ie me denken aan mono en bips1.jpg
Logisch, ik had het ook niet willen wetenquote:
Zolang ze maar van mn bier afblijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Even zodat jullie een MI krijgen!
Het eerste wat GvsE gaat doen als ze hier is: uitkleden!![]()
Wat ontzettend vervelend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ontzettend vervelend...Ze verwacht natuurlijk kleding van mij dan maar ik denk dat mijn kast straks op mysterieuze wijze helemaal leeg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom denk je dat ik mama ben gewordenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:36 schreef Samzz het volgende:
Macht bestaat toch om er misbruik van te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mama ben gewordenWel waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mama ben gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze verwacht natuurlijk kleding van mij dan maar ik denk dat mijn kast straks op mysterieuze wijze helemaal leeg is
Neem wraak! Gooi Jules naar ze toe!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom maken die bouwvakkers zoveel herrie? Weten ze niet dat ik daar last van heb?
Vervroegd weekend nu?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
En toen was ineens het werk wat ik had van me afgenomen
Het is toch niet omdat je ze 'leuk' vindt, héquote:
quote:
Ik zal eens aan mijn moeder vragen of ze weet wie Ron Jeremy is.quote:
"Wacht even, ik heb nog wel wat VHS banden liggen...."quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal eens aan mijn moeder vragen of ze weet wie Ron Jeremy is.
Al denk ik niet dat ik het antwoord wil weten
Dan ga ik zelfmoord plegen hoor!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Wacht even, ik heb nog wel wat VHS banden liggen...."
Ik weet wie hij isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal eens aan mijn moeder vragen of ze weet wie Ron Jeremy is.
Al denk ik niet dat ik het antwoord wil weten
Nee...Al wil ik best wat gaan dirty talken met je als je dat graag wil.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wie hij is. Ben ik nu oud? Of vies
?
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee...Al wil ik best wat gaan dirty talken met je als je dat graag wil.
Jammer, wat extra oefening kan nooit kwaadquote:
Misschien is Zeefje geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer, wat extra oefening kan nooit kwaad
quote:
Dat maakt toch niet uit als jij maar wat kwijt kan in haarquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit als jij maar wat kwijt kan in haar
To good to be truequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |