Waarom ooit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit ga ik ook motor leren rijden. Ik vind dat zo gaaf.
Omdat geen tijd en geen geld ervoor. En dan voornamelijk dat laatste.quote:
Hm geld ligt eraan, als het heupwerk goed is dan leer je het vrij snel aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat geen tijd en geen geld ervoor. En dan voornamelijk dat laatste.
Daar kan veel meer hoorquote:
Oooh dat heb ik niet gezien, pm?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Je bedoelde de foto's van die onbekende lui. Ik had later ook foto's gepost van beide pony's bij mezelf, haha. Dacht dat je daarop doelde.
Heeft Tam daar die bruiloft van?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, Joran van der Sloot trouwt vrijdag, is het niet dolletjes.
Kan zijn, toch kost het geld dat ik momenteel niet aan een motorrijbewijs kan besteden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm geld ligt eraan, als het heupwerk goed is dan leer je het vrij snel aan.
No can do, ik heb ze niet meer.quote:
Wat hij trouwt niet met jou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, Joran van der Sloot trouwt vrijdag, is het niet dolletjes.
Denk niet dat dat in Nederland is?quote:
Waarom zou hij in godsnaam met mij trouwenquote:
Klopt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:
Kan zijn, toch kost het geld dat ik momenteel niet aan een motorrijbewijs kan besteden.
Blond haar grote tietenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou hij in godsnaam met mij trouwen?
Waar val jij dan wel op?quote:
Recent viel ik nog bovenop een baal hooi. Maar dat bedoelde je zeker niet.quote:
Geen idee was het wederzijds?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Recent viel ik nog bovenop een baal hooi. Maar dat bedoelde je zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |