abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141867383
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
De rit proefrijden... Hoe moet ik dat voor me zien?
FOK!kers motorrit, ik heb de aankomende rit bedacht en die ga ik even alleen proefrijden zodat ik bij de echte rit niet verkeerd ga rijden. :+
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:43:56 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867405
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

FOK! motorrit over een paar weken, en dan ff alvast de route rijden om te kijken of er nog gekke dingen zijn :P
Ooooh, de route proefrijden... De rit rijden klonk me zo raar in de oren :+.

Motorritjes O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867447
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ooooh, de route proefrijden... De rit rijden klonk me zo raar in de oren :+.

Motorritjes O+.
Oja hahaha ;)
Klinkt wel raar zo ja.
pi_141867518
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ooooh, de route proefrijden... De rit rijden klonk me zo raar in de oren :+.

Motorritjes O+.
Ja O+
Ben alweer 2 of 3 dagen met de motor naar het werk, heerlijk O+
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:46:39 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867539
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja O+
Ben alweer 2 of 3 dagen met de motor naar het werk, heerlijk O+
Ooit ga ik ook motor leren rijden :). Ik vind dat zo gaaf.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:47:33 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867596
Ik mag eigenlijk niet klagen. Maar tering wat was het warm vandaag :(. Niet lekker warm, smerig warm. Bah.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867638
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik mag eigenlijk niet klagen. Maar tering wat was het warm vandaag :(. Niet lekker warm, smerig warm. Bah.
Ik was tien minuten in de tuin werken. Meteen bezweet en shit. ;(

Zo naar, zo naar..

Goedenavond!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:49:50 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867717
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik was tien minuten in de tuin werken. Meteen bezweet en shit. ;(

Zo naar, zo naar..

Goedenavond!
Ja, vies. Bah. Maar goed, shit happens. Morgen wordt het nog warmer, gelukkig ben ik dan vrij :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867774
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik was tien minuten in de tuin werken. Meteen bezweet en shit. ;(

Zo naar, zo naar..

Goedenavond!
Zoiets moet je ook naakt doen ^O^
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141867811
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ooit ga ik ook motor leren rijden :). Ik vind dat zo gaaf.
Ja, doen! *O*
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:51:33 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867829
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:50 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Zoiets moet je ook naakt doen ^O^
Naakt zweet je niet, wou je zeggen :+?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867854
Zal mij benieuwen of ik morgen iets te doen heb op het werk. Vanmiddag was er niks meer te doen :')
pi_141867913
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, vies. Bah. Maar goed, shit happens. Morgen wordt het nog warmer, gelukkig ben ik dan vrij :').
Ik moet naar de da en naar een bruiloft..... :') FML. En goed voor jou natuurlijk :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141867933
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Naakt zweet je niet, wou je zeggen :+?
Jawel, maar dat maakt het minder naar :+
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141867950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik moet naar de da en naar een bruiloft..... :') FML. En goed voor jou natuurlijk :9
Gratis drank *O*
pi_141867988
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:50 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Zoiets moet je ook naakt doen ^O^
Ja, dan zweet ik ook en wordt de buurt niet blij ;(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:54:07 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867990
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik moet naar de da en naar een bruiloft..... :') FML. En goed voor jou natuurlijk :9
Ik moet naar de kapper :+. Gelukkig hebben ze daar airco.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868007
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Gratis drank *O*
Nee, want ik heb geen zin in alles en ga met een kennis. En dus alleen kerkelijke dienst ;(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:54:29 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868009
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja, dan zweet ik ook en wordt de buurt niet blij ;(
Ede was het, toch? Dan nee :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868023
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik moet naar de kapper :+. Gelukkig hebben ze daar airco.
Kapper is altijd wel leuk toch. Ga je voor die eerste foto? :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141868038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ede was het, toch? Dan nee :').
Het was Ede ja, nu nabij Arnhem. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141868053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee, want ik heb geen zin in alles en ga met een kennis. En dus alleen kerkelijke dienst ;(
Oh ;(
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:56:24 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868113
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Kapper is altijd wel leuk toch. Ga je voor die eerste foto? :9
Nee, een schuine pony :). Dat is met werk toch wat makkelijker. En ik kan altijd nog besluiten voor recht te gaan. Van recht naar schuin is lastiger :+.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Het was Ede ja, nu nabij Arnhem. :9
Daar waarderen ze een naakte Tamas toch wel?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868152
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, een schuine pony :). Dat is met werk toch wat makkelijker. En ik kan altijd nog besluiten voor recht te gaan. Van recht naar schuin is lastiger :+.

[..]

Daar waarderen ze een naakte Tamas toch wel?
Ja de eerste was schuin! :D GOED. Mooi. <3

Nooouuu, met al die kids. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:58:01 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868193
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja de eerste was schuin! :D GOED. Mooi. <3

Nooouuu, met al die kids. :')
Oh... Je bedoelde de foto's van die onbekende lui :P. Ik had later ook foto's gepost van beide pony's bij mezelf, haha. Dacht dat je daarop doelde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ooit ga ik ook motor leren rijden :). Ik vind dat zo gaaf.
Waarom ooit?
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:58:43 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waarom ooit?
Omdat geen tijd en geen geld ervoor. En dan voornamelijk dat laatste.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat geen tijd en geen geld ervoor. En dan voornamelijk dat laatste.
Hm geld ligt eraan, als het heupwerk goed is dan leer je het vrij snel aan. ;)
pi_141868372
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Het was Ede ja, nu nabij Arnhem. :9
Daar kan veel meer hoor :Y
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:02:35 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868452
Oh jongens, Joran van der Sloot trouwt vrijdag, is het niet dolletjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868456
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh... Je bedoelde de foto's van die onbekende lui :P. Ik had later ook foto's gepost van beide pony's bij mezelf, haha. Dacht dat je daarop doelde.
Oooh dat heb ik niet gezien, pm? :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141868500
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, Joran van der Sloot trouwt vrijdag, is het niet dolletjes.
Heeft Tam daar die bruiloft van? :o
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:03:37 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868501
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm geld ligt eraan, als het heupwerk goed is dan leer je het vrij snel aan. ;)
Kan zijn, toch kost het geld dat ik momenteel niet aan een motorrijbewijs kan besteden.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Oooh dat heb ik niet gezien, pm? :9
No can do, ik heb ze niet meer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868511
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:01 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Daar kan veel meer hoor :Y
Dat klopt, Adootje. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:03:49 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868514
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Heeft Tam daar die bruiloft van? :o
Ik dacht het toen ik het postte!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868517
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, Joran van der Sloot trouwt vrijdag, is het niet dolletjes.
Wat hij trouwt niet met jou? :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141868536
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik dacht het toen ik het postte!
Denk niet dat dat in Nederland is? :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141868556
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat klopt, Adootje. :9
:D :Y)
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:05:21 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868578
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat hij trouwt niet met jou? :o
Waarom zou hij in godsnaam met mij trouwen :o?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868593
Hallo. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:05:43 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868597
Cobra :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868680
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:

Kan zijn, toch kost het geld dat ik momenteel niet aan een motorrijbewijs kan besteden.

Klopt. :)
pi_141868715
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
Hallo. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
Hallo. :)
:W
pi_141868793
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom zou hij in godsnaam met mij trouwen :o?
Blond haar grote tieten :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:10:12 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868816
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Blond haar grote tieten :P
Ik val niet op moordenaars.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868962
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik val niet op moordenaars.
Waar val jij dan wel op?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:13:33 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar val jij dan wel op?
Recent viel ik nog bovenop een baal hooi. Maar dat bedoelde je zeker niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141869163
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Recent viel ik nog bovenop een baal hooi. Maar dat bedoelde je zeker niet.
Geen idee was het wederzijds? _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141869258
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen idee was het wederzijds? _O-
Ja, de baal hooi viel als een blok voor Samzz.
pi_141869284
pi_141869353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, de baal hooi viel als een blok voor Samzz.
Arme baal hooi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141869371
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
Cobra :*.
Samzz. :*

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

[..]

:W
:W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:21:27 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869374
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen idee was het wederzijds? _O-
Hij knuffelde flink terug, dus ik denk het :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141869430
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Arme baal hooi
Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren. :+
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:22:49 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869444
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren. :+
_O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141869453
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren. :+
:')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141869533
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren. :+
Zit die jongen niet zo te plagen _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141869573
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zit die jongen niet zo te plagen _O-
In before kusjes vragen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:26:34 #159
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869636
Muhahaha is wel een beetje van de mannenliefde :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:26:57 #160
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869653
Ik ga jou voortaan M. noemen :(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141869672
Mijn liefde is alleen voor kaneel qua mannen. :@
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:29:01 #162
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869747
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Mijn liefde is alleen voor kaneel qua mannen. :@
Dus klopt het wat ik zeg :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141869857
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dus klopt het wat ik zeg :7.
Oja dat geef ik grif toe.

Trouwens, ik wens geen M genoemd te worden. Mijn naam is muhahaha van bosschenaer de brabander in den hollander.
pi_141869866
hommo
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:31:30 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869885
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oja dat geef ik grif toe.

Trouwens, ik wens geen M genoemd te worden. Mijn naam is muhahaha van bosschenaer de brabander in den hollander.
Waarvan akte, M..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:32:01 #166
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141869907
*O* Ik heb weer internet. Leuk hoor, die stroomstroringen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:32:27 #167
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869932
Oh god, Top Gear US :'). Mag ik even kotsen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141869969
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

In before kusjes vragen.
Dat vraag ik wel aan meisjes zoals Samzz bijvoorbeeld
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141870000
Hoi Cobra O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141870023
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarvan akte, M..
Zeg, laat me niet al mijn titels opnoemen.

GoT style! :+
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:34:22 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141870025
Amai, ik ben kapot :). Ik ga een aflevering van m'n serie kijken en dan slapen. Toedels :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141870042
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik ben kapot :). Ik ga een aflevering van m'n serie kijken en dan slapen. Toedels :*.
Hf met de troetelbeertjes en slaap lekker :W
pi_141870046
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:33 schreef Tamashii het volgende:
Hoi Cobra O+
Hoi. O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:35:26 #174
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141870070
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Mijn liefde is alleen voor kaneel qua mannen. :@
:@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:36:12 #175
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141870108
Wat doen jullie tijdens een stroomstoring?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141870147
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:36 schreef yats het volgende:
Wat doen jullie tijdens een stroomstoring?
Hetzelfde als er wel stroom is. Een boek lezen. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_141870157
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:36 schreef yats het volgende:
Wat doen jullie tijdens een stroomstoring?
Schuilen voor de kernkoppen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:38:23 #178
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141870196
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Hetzelfde als er wel stroom is. Een boek lezen. :)
Daar was het binnen al te donker voor

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Schuilen voor de kernkoppen.
_O- Ik ga hem onthouden voor een volgende storing
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141870217
Owja en FOK!ken natuurlijk, op de mobiel. :D
pi_141870243
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik ben kapot :). Ik ga een aflevering van m'n serie kijken en dan slapen. Toedels :*.
Slaap lekker :*
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141870251
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Hetzelfde als er wel stroom is. Een boek lezen. :)
Maar dan met een kaarsje aan?

Ik zou ook een boek lezen, of mobiel fokken :') Of opruimen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:42:27 #182
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141870389
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Maar dan met een kaarsje aan?

Ik zou ook een boek lezen, of mobiel fokken :') Of opruimen.
Ik ben in de tuin aan de slag gegaan
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141870414
Fijne avond allemaal. Tot volgende week :*
pi_141870422
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben in de tuin aan de slag gegaan
Had je stroomstoring? :o Maar toen was het buiten nog licht dan?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:43:55 #185
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141870460
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Had je stroomstoring? :o Maar toen was het buiten nog licht dan?
Ja, net tussen 8 en iets voor half 11. De hele omgeving lag plat.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141870467
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef Jochie1900 het volgende:
Fijne avond allemaal. Tot volgende week :*
Veel plezier op vakantie!!!!!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141870468
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:36 schreef yats het volgende:
Wat doen jullie tijdens een stroomstoring?
Fappen
pi_141870491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, net tussen 8 en iets voor half 11. De hele omgeving lag plat.
Slechte planning. Zaterdag was beter geweest. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_141870505
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, net tussen 8 en iets voor half 11. De hele omgeving lag plat.
Ja, dan zou ik ook nog in de tuin gaan werken inderdaad. O+
Heb het ook vandaag gedaan trouwens, kruiden in een mand met grond gezet, onkruid weggehaald, blaadjes opgeruimd, een plant in de container gedaan want die was niet mooi meer. We hebben nu een toffe tuinslang in zo'n haspel. Die kun je zo meenemen en dan rolt ie vanzelf weer op.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141870507
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Veel plezier op vakantie!!!!!
Dankje :*
pi_141870579
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef Jochie1900 het volgende:
Fijne avond allemaal. Tot volgende week :*
Enjoy. :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:46:43 #192
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141870585
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Fappen
Waarop zonder internet? Seksen zou mijn eerste keus zijn overigens, maar ja... :D

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Slechte planning. Zaterdag was beter geweest. :)
_O-

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja, dan zou ik ook nog in de tuin gaan werken inderdaad. O+
Heb het ook vandaag gedaan trouwens, kruiden in een mand met grond gezet, onkruid weggehaald, blaadjes opgeruimd, een plant in de container gedaan want die was niet mooi meer. We hebben nu een toffe tuinslang in zo'n haspel. Die kun je zo meenemen en dan rolt ie vanzelf weer op.
Het werd weer eens tijd. De hele voortuin was een beetje overwoekerd. Het is nog niet klaar, maar het begin is er.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:51:20 #193
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141870781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef yats het volgende:

[..]

Waarop zonder internet? Seksen zou mijn eerste keus zijn overigens, maar ja... :D

[..]

_O-

[..]

Het werd weer eens tijd. De hele voortuin was een beetje overwoekerd. Het is nog niet klaar, maar het begin is er.
Internet nodig hebben om te fappen. :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_141870830
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Enjoy. :W
proeliewoeliekroelie
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141870843
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

proeliewoeliekroelie
*;
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_141870849
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef yats het volgende:

[..]

Waarop zonder internet? Seksen zou mijn eerste keus zijn overigens, maar ja... :D

[..]

_O-

[..]

Het werd weer eens tijd. De hele voortuin was een beetje overwoekerd. Het is nog niet klaar, maar het begin is er.
Oh fuck, dat was bij mij ook inderdaad. Ligt nog een hele stapel zooi voor de tuin :') op het pad..... Zucht.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141870863
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:52 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

*;
Lekker werken he poesie. O+ Wanneer komt er Tamashii onder jouw naam te staan met een hartje <3
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141870914
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Lekker werken he poesie. O+ Wanneer komt er Tamashii onder jouw naam te staan met een hartje <3
Misschien binnenkort. O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 3 juli 2014 @ 23:07:24 #199
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141871488
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Internet nodig hebben om te fappen. :')
Visueel ingesteld :D
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 3 juli 2014 @ 23:39:12 #200
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_141872907
Goed dat je eraan herinnert, nas en router aan een ups hangen :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')