abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141867383
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
De rit proefrijden... Hoe moet ik dat voor me zien?
FOK!kers motorrit, ik heb de aankomende rit bedacht en die ga ik even alleen proefrijden zodat ik bij de echte rit niet verkeerd ga rijden. :+
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:43:56 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867405
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

FOK! motorrit over een paar weken, en dan ff alvast de route rijden om te kijken of er nog gekke dingen zijn :P
Ooooh, de route proefrijden... De rit rijden klonk me zo raar in de oren :+.

Motorritjes O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867447
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ooooh, de route proefrijden... De rit rijden klonk me zo raar in de oren :+.

Motorritjes O+.
Oja hahaha ;)
Klinkt wel raar zo ja.
pi_141867518
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ooooh, de route proefrijden... De rit rijden klonk me zo raar in de oren :+.

Motorritjes O+.
Ja O+
Ben alweer 2 of 3 dagen met de motor naar het werk, heerlijk O+
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:46:39 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867539
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ja O+
Ben alweer 2 of 3 dagen met de motor naar het werk, heerlijk O+
Ooit ga ik ook motor leren rijden :). Ik vind dat zo gaaf.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:47:33 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867596
Ik mag eigenlijk niet klagen. Maar tering wat was het warm vandaag :(. Niet lekker warm, smerig warm. Bah.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867638
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik mag eigenlijk niet klagen. Maar tering wat was het warm vandaag :(. Niet lekker warm, smerig warm. Bah.
Ik was tien minuten in de tuin werken. Meteen bezweet en shit. ;(

Zo naar, zo naar..

Goedenavond!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:49:50 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867717
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik was tien minuten in de tuin werken. Meteen bezweet en shit. ;(

Zo naar, zo naar..

Goedenavond!
Ja, vies. Bah. Maar goed, shit happens. Morgen wordt het nog warmer, gelukkig ben ik dan vrij :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867774
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik was tien minuten in de tuin werken. Meteen bezweet en shit. ;(

Zo naar, zo naar..

Goedenavond!
Zoiets moet je ook naakt doen ^O^
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141867811
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ooit ga ik ook motor leren rijden :). Ik vind dat zo gaaf.
Ja, doen! *O*
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:51:33 #111
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867829
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:50 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Zoiets moet je ook naakt doen ^O^
Naakt zweet je niet, wou je zeggen :+?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867854
Zal mij benieuwen of ik morgen iets te doen heb op het werk. Vanmiddag was er niks meer te doen :')
pi_141867913
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, vies. Bah. Maar goed, shit happens. Morgen wordt het nog warmer, gelukkig ben ik dan vrij :').
Ik moet naar de da en naar een bruiloft..... :') FML. En goed voor jou natuurlijk :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141867933
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Naakt zweet je niet, wou je zeggen :+?
Jawel, maar dat maakt het minder naar :+
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141867950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik moet naar de da en naar een bruiloft..... :') FML. En goed voor jou natuurlijk :9
Gratis drank *O*
pi_141867988
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:50 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Zoiets moet je ook naakt doen ^O^
Ja, dan zweet ik ook en wordt de buurt niet blij ;(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:54:07 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867990
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik moet naar de da en naar een bruiloft..... :') FML. En goed voor jou natuurlijk :9
Ik moet naar de kapper :+. Gelukkig hebben ze daar airco.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868007
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Gratis drank *O*
Nee, want ik heb geen zin in alles en ga met een kennis. En dus alleen kerkelijke dienst ;(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:54:29 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868009
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja, dan zweet ik ook en wordt de buurt niet blij ;(
Ede was het, toch? Dan nee :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868023
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik moet naar de kapper :+. Gelukkig hebben ze daar airco.
Kapper is altijd wel leuk toch. Ga je voor die eerste foto? :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141868038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ede was het, toch? Dan nee :').
Het was Ede ja, nu nabij Arnhem. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141868053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee, want ik heb geen zin in alles en ga met een kennis. En dus alleen kerkelijke dienst ;(
Oh ;(
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:56:24 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868113
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Kapper is altijd wel leuk toch. Ga je voor die eerste foto? :9
Nee, een schuine pony :). Dat is met werk toch wat makkelijker. En ik kan altijd nog besluiten voor recht te gaan. Van recht naar schuin is lastiger :+.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Het was Ede ja, nu nabij Arnhem. :9
Daar waarderen ze een naakte Tamas toch wel?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868152
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, een schuine pony :). Dat is met werk toch wat makkelijker. En ik kan altijd nog besluiten voor recht te gaan. Van recht naar schuin is lastiger :+.

[..]

Daar waarderen ze een naakte Tamas toch wel?
Ja de eerste was schuin! :D GOED. Mooi. <3

Nooouuu, met al die kids. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:58:01 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868193
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja de eerste was schuin! :D GOED. Mooi. <3

Nooouuu, met al die kids. :')
Oh... Je bedoelde de foto's van die onbekende lui :P. Ik had later ook foto's gepost van beide pony's bij mezelf, haha. Dacht dat je daarop doelde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ooit ga ik ook motor leren rijden :). Ik vind dat zo gaaf.
Waarom ooit?
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:58:43 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Waarom ooit?
Omdat geen tijd en geen geld ervoor. En dan voornamelijk dat laatste.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat geen tijd en geen geld ervoor. En dan voornamelijk dat laatste.
Hm geld ligt eraan, als het heupwerk goed is dan leer je het vrij snel aan. ;)
pi_141868372
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Het was Ede ja, nu nabij Arnhem. :9
Daar kan veel meer hoor :Y
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:02:35 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868452
Oh jongens, Joran van der Sloot trouwt vrijdag, is het niet dolletjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868456
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh... Je bedoelde de foto's van die onbekende lui :P. Ik had later ook foto's gepost van beide pony's bij mezelf, haha. Dacht dat je daarop doelde.
Oooh dat heb ik niet gezien, pm? :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141868500
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, Joran van der Sloot trouwt vrijdag, is het niet dolletjes.
Heeft Tam daar die bruiloft van? :o
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:03:37 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868501
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm geld ligt eraan, als het heupwerk goed is dan leer je het vrij snel aan. ;)
Kan zijn, toch kost het geld dat ik momenteel niet aan een motorrijbewijs kan besteden.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Oooh dat heb ik niet gezien, pm? :9
No can do, ik heb ze niet meer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868511
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:01 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Daar kan veel meer hoor :Y
Dat klopt, Adootje. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:03:49 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868514
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Heeft Tam daar die bruiloft van? :o
Ik dacht het toen ik het postte!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868517
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, Joran van der Sloot trouwt vrijdag, is het niet dolletjes.
Wat hij trouwt niet met jou? :o
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141868536
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik dacht het toen ik het postte!
Denk niet dat dat in Nederland is? :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141868556
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat klopt, Adootje. :9
:D :Y)
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:05:21 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868578
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat hij trouwt niet met jou? :o
Waarom zou hij in godsnaam met mij trouwen :o?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868593
Hallo. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:05:43 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868597
Cobra :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868680
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:

Kan zijn, toch kost het geld dat ik momenteel niet aan een motorrijbewijs kan besteden.

Klopt. :)
pi_141868715
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
Hallo. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Cobra4 het volgende:
Hallo. :)
:W
pi_141868793
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom zou hij in godsnaam met mij trouwen :o?
Blond haar grote tieten :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:10:12 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868816
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Blond haar grote tieten :P
Ik val niet op moordenaars.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141868962
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik val niet op moordenaars.
Waar val jij dan wel op?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:13:33 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141868979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar val jij dan wel op?
Recent viel ik nog bovenop een baal hooi. Maar dat bedoelde je zeker niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141869163
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Recent viel ik nog bovenop een baal hooi. Maar dat bedoelde je zeker niet.
Geen idee was het wederzijds? _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141869258
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen idee was het wederzijds? _O-
Ja, de baal hooi viel als een blok voor Samzz.
pi_141869284
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')