Nou ja ik zou wel willen, maar ik ga niet alleen op een terras zitten.quote:
Waarom niet, eigenlijk?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja ik zou wel willen, maar ik ga niet alleen op een terras zitten.![]()
Als schrale troost pak ik er wel een uit de koelkast en ga op mn balkon chillen. (
Of je nou in je eentje op je balkon zit of in je eentje op een terras...quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja ik zou wel willen, maar ik ga niet alleen op een terras zitten.![]()
Als schrale troost pak ik er wel een uit de koelkast en ga op mn balkon chillen. (
Neequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet bij dezelfde Italiaan vandaan.
Haha oopsiequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken. Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.
Godverdommeeeee.
Een terras associeer ik met gezelligheid, dat heb je niet in je eentjequote:
Zie hierboven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Of je nou in je eentje op je balkon zit of in je eentje op een terras...
Aan het werk jijquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken. Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.
Godverdommeeeee.
Dat is kutquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken. Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.
Godverdommeeeee.
Dat is niet oepsie. Dat is gewoon asociaal.quote:
Hmmm... Gezelligheid kan je makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een terras associeer ik met gezelligheid, dat heb je niet in je eentje
[..]
Zie hierboven.
Ja, is niet echt tof.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet oepsie. Dat is gewoon asociaal.
Stuur d'r weg danquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet oepsie. Dat is gewoon asociaal.
Tsja, dan had je maar in Nederland moeten blijven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken. Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.
Godverdommeeeee.
Eigenlijk is het best sneu dat je anderen nodig hebt om het gezellig te hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een terras associeer ik met gezelligheid, dat heb je niet in je eentje
[..]
Zie hierboven.
Welcome to my life.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best sneu dat je anderen nodig hebt om het gezellig te hebben
Zit tussen je oren hoor!quote:
Ah, ze kwam met 't OV. Dan kan het niet anders dan vertraging zijn natuurlijk.quote:
Ja, want daar ga ik ook overquote:
Het is een Nederlandsequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dan had je maar in Nederland moeten blijven.
Ja, 's ochtends huis van m'n pa opruimen, 's middags auto ophalen en 's avonds feestje.quote:
Weet ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit tussen je oren hoor!
Maar ja, ik ga even gezellig alleen op de bank filmpje kijken
Oow zat te doen, ik ga zaterdag de rit even proefrijden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, 's ochtends huis van m'n pa opruimen, 's middags auto ophalen en 's avonds feestje.
Dankjequote:
Oh ben benieuwdquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow zat te doen, ik ga zaterdag de rit even proefrijden.
FOK! motorrit over een paar weken, en dan ff alvast de route rijden om te kijken of er nog gekke dingen zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
De rit proefrijden... Hoe moet ik dat voor me zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |