abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141865845
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doe het!
Nou ja ik zou wel willen, maar ik ga niet alleen op een terras zitten. :P

Als schrale troost pak ik er wel een uit de koelkast en ga op mn balkon chillen. (
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:12:12 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141865869
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nou ja ik zou wel willen, maar ik ga niet alleen op een terras zitten. :P

Als schrale troost pak ik er wel een uit de koelkast en ga op mn balkon chillen. (
Waarom niet, eigenlijk?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:12:31 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141865885
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nou ja ik zou wel willen, maar ik ga niet alleen op een terras zitten. :P

Als schrale troost pak ik er wel een uit de koelkast en ga op mn balkon chillen. (
Of je nou in je eentje op je balkon zit of in je eentje op een terras...
pi_141865890
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Vast niet bij dezelfde Italiaan vandaan. :D
Nee :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:12:49 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141865901
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken :'). Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.

Godverdommeeeee :r.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141865939
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken :'). Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.

Godverdommeeeee :r.
Haha oopsie ;)
pi_141865945
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom niet, eigenlijk?
Een terras associeer ik met gezelligheid, dat heb je niet in je eentje :P
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef twi het volgende:

[..]

Of je nou in je eentje op je balkon zit of in je eentje op een terras...
Zie hierboven.
pi_141865950
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken :'). Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.

Godverdommeeeee :r.
Aan het werk jij :Y)
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141865952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken :'). Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.

Godverdommeeeee :r.
Dat is kut ;( Succes :*
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:14:09 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141865959
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Haha oopsie ;)
Dat is niet oepsie. Dat is gewoon asociaal.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:14:34 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141865978
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Een terras associeer ik met gezelligheid, dat heb je niet in je eentje :P

[..]

Zie hierboven.
Hmmm... Gezelligheid kan je maken :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141866086
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is niet oepsie. Dat is gewoon asociaal.
Ja, is niet echt tof.
pi_141866168
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is niet oepsie. Dat is gewoon asociaal.
Stuur d'r weg dan :')
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:20:03 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_141866205
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken :'). Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.

Godverdommeeeee :r.
Tsja, dan had je maar in Nederland moeten blijven.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:33:17 #90
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141866822
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Een terras associeer ik met gezelligheid, dat heb je niet in je eentje :P

[..]

Zie hierboven.
Eigenlijk is het best sneu dat je anderen nodig hebt om het gezellig te hebben :@
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_141866857
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Eigenlijk is het best sneu dat je anderen nodig hebt om het gezellig te hebben :@
Welcome to my life.
pi_141866948
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Welcome to my life.
Heb je zaterdag wat te doen?
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:35:52 #93
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_141866970
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Welcome to my life.
Zit tussen je oren hoor!

Maar ja, ik ga even gezellig alleen op de bank filmpje kijken *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:37:14 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, is niet echt tof.
Ah, ze kwam met 't OV. Dan kan het niet anders dan vertraging zijn natuurlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Stuur d'r weg dan :')
Ja, want daar ga ik ook over :').

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, dan had je maar in Nederland moeten blijven.
Het is een Nederlandse :7. Al zegt dat ook niks, die komen ook gewoon niet opdagen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Heb je zaterdag wat te doen?
Ja, 's ochtends huis van m'n pa opruimen, 's middags auto ophalen en 's avonds feestje.
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Zit tussen je oren hoor!

Maar ja, ik ga even gezellig alleen op de bank filmpje kijken *O*
Weet ik :) niet al te beste bui nu :')

Have fun :*
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:38:58 #96
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867128
Kusjekroel voor Vinnie O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867191
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef Vinniiee het volgende:

Ja, 's ochtends huis van m'n pa opruimen, 's middags auto ophalen en 's avonds feestje.
Oow zat te doen, ik ga zaterdag de rit even proefrijden. ;)
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:41:46 #98
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141867268
De rit proefrijden... Hoe moet ik dat voor me zien?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141867300
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
Kusjekroel voor Vinnie O+.
Dankje O+ :@
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oow zat te doen, ik ga zaterdag de rit even proefrijden. ;)
Oh ben benieuwd :D
pi_141867315
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
De rit proefrijden... Hoe moet ik dat voor me zien?
FOK! motorrit over een paar weken, en dan ff alvast de route rijden om te kijken of er nog gekke dingen zijn :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')