FOK!kers motorrit, ik heb de aankomende rit bedacht en die ga ik even alleen proefrijden zodat ik bij de echte rit niet verkeerd ga rijden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
De rit proefrijden... Hoe moet ik dat voor me zien?
Ooooh, de route proefrijden... De rit rijden klonk me zo raar in de orenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
FOK! motorrit over een paar weken, en dan ff alvast de route rijden om te kijken of er nog gekke dingen zijn
Oja hahahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, de route proefrijden... De rit rijden klonk me zo raar in de oren.
Motorritjes.
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, de route proefrijden... De rit rijden klonk me zo raar in de oren.
Motorritjes.
Ooit ga ik ook motor leren rijdenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
Ben alweer 2 of 3 dagen met de motor naar het werk, heerlijk
Ik was tien minuten in de tuin werken. Meteen bezweet en shit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik mag eigenlijk niet klagen. Maar tering wat was het warm vandaag. Niet lekker warm, smerig warm. Bah.
Ja, vies. Bah. Maar goed, shit happens. Morgen wordt het nog warmer, gelukkig ben ik dan vrijquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik was tien minuten in de tuin werken. Meteen bezweet en shit.![]()
Zo naar, zo naar..
Goedenavond!
Zoiets moet je ook naakt doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik was tien minuten in de tuin werken. Meteen bezweet en shit.![]()
Zo naar, zo naar..
Goedenavond!
Ja, doen!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit ga ik ook motor leren rijden. Ik vind dat zo gaaf.
Ik moet naar de da en naar een bruiloft.....quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vies. Bah. Maar goed, shit happens. Morgen wordt het nog warmer, gelukkig ben ik dan vrij.
Jawel, maar dat maakt het minder naarquote:
Gratis drankquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet naar de da en naar een bruiloft.....FML. En goed voor jou natuurlijk
Ja, dan zweet ik ook en wordt de buurt niet blijquote:
Ik moet naar de kapperquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet naar de da en naar een bruiloft.....FML. En goed voor jou natuurlijk
Nee, want ik heb geen zin in alles en ga met een kennis. En dus alleen kerkelijke dienstquote:
Ede was het, toch? Dan neequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dan zweet ik ook en wordt de buurt niet blij
Kapper is altijd wel leuk toch. Ga je voor die eerste foto?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet naar de kapper. Gelukkig hebben ze daar airco.
Het was Ede ja, nu nabij Arnhem.quote:
Ohquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen zin in alles en ga met een kennis. En dus alleen kerkelijke dienst
Nee, een schuine ponyquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kapper is altijd wel leuk toch. Ga je voor die eerste foto?
Daar waarderen ze een naakte Tamas toch wel?quote:
Ja de eerste was schuin!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een schuine pony. Dat is met werk toch wat makkelijker. En ik kan altijd nog besluiten voor recht te gaan. Van recht naar schuin is lastiger
.
[..]
Daar waarderen ze een naakte Tamas toch wel?
Oh... Je bedoelde de foto's van die onbekende luiquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja de eerste was schuin!GOED. Mooi. <3
Nooouuu, met al die kids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |