abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141869353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, de baal hooi viel als een blok voor Samzz.
Arme baal hooi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141869371
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
Cobra :*.
Samzz. :*

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

[..]

:W
:W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:21:27 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869374
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen idee was het wederzijds? _O-
Hij knuffelde flink terug, dus ik denk het :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141869430
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Arme baal hooi
Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren. :+
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:22:49 #155
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869444
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren. :+
_O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141869453
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren. :+
:')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_141869533
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren. :+
Zit die jongen niet zo te plagen _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141869573
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zit die jongen niet zo te plagen _O-
In before kusjes vragen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:26:34 #159
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869636
Muhahaha is wel een beetje van de mannenliefde :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:26:57 #160
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869653
Ik ga jou voortaan M. noemen :(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141869672
Mijn liefde is alleen voor kaneel qua mannen. :@
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:29:01 #162
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869747
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Mijn liefde is alleen voor kaneel qua mannen. :@
Dus klopt het wat ik zeg :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141869857
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dus klopt het wat ik zeg :7.
Oja dat geef ik grif toe.

Trouwens, ik wens geen M genoemd te worden. Mijn naam is muhahaha van bosschenaer de brabander in den hollander.
pi_141869866
hommo
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:31:30 #165
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869885
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oja dat geef ik grif toe.

Trouwens, ik wens geen M genoemd te worden. Mijn naam is muhahaha van bosschenaer de brabander in den hollander.
Waarvan akte, M..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:32:01 #166
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141869907
*O* Ik heb weer internet. Leuk hoor, die stroomstroringen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:32:27 #167
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141869932
Oh god, Top Gear US :'). Mag ik even kotsen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141869969
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef muhahaha het volgende:

[..]

In before kusjes vragen.
Dat vraag ik wel aan meisjes zoals Samzz bijvoorbeeld
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_141870000
Hoi Cobra O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_141870023
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarvan akte, M..
Zeg, laat me niet al mijn titels opnoemen.

GoT style! :+
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:34:22 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_141870025
Amai, ik ben kapot :). Ik ga een aflevering van m'n serie kijken en dan slapen. Toedels :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_141870042
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik ben kapot :). Ik ga een aflevering van m'n serie kijken en dan slapen. Toedels :*.
Hf met de troetelbeertjes en slaap lekker :W
pi_141870046
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:33 schreef Tamashii het volgende:
Hoi Cobra O+
Hoi. O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:35:26 #174
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_141870070
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Mijn liefde is alleen voor kaneel qua mannen. :@
:@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:36:12 #175
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141870108
Wat doen jullie tijdens een stroomstoring?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')