Arme baal hooiquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, de baal hooi viel als een blok voor Samzz.
Samzz.quote:
quote:
Hij knuffelde flink terug, dus ik denk hetquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren.
Zit die jongen niet zo te plagenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren.
Dus klopt het wat ik zegquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Mijn liefde is alleen voor kaneel qua mannen.
Oja dat geef ik grif toe.quote:
Waarvan akte, M..quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat geef ik grif toe.
Trouwens, ik wens geen M genoemd te worden. Mijn naam is muhahaha van bosschenaer de brabander in den hollander.
Dat vraag ik wel aan meisjes zoals Samzz bijvoorbeeldquote:
Hf met de troetelbeertjes en slaap lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik ben kapot. Ik ga een aflevering van m'n serie kijken en dan slapen. Toedels
.
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Mijn liefde is alleen voor kaneel qua mannen.
Hetzelfde als er wel stroom is. Een boek lezen.quote:
Daar was het binnen al te donker voorquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hetzelfde als er wel stroom is. Een boek lezen.
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik ben kapot. Ik ga een aflevering van m'n serie kijken en dan slapen. Toedels
.
Maar dan met een kaarsje aan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hetzelfde als er wel stroom is. Een boek lezen.
Ik ben in de tuin aan de slag gegaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar dan met een kaarsje aan?
Ik zou ook een boek lezen, of mobiel fokkenOf opruimen.
Had je stroomstoring?quote:
Ja, net tussen 8 en iets voor half 11. De hele omgeving lag plat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Had je stroomstoring?Maar toen was het buiten nog licht dan?
Veel plezier op vakantie!!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef Jochie1900 het volgende:
Fijne avond allemaal. Tot volgende week
Slechte planning. Zaterdag was beter geweest.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, net tussen 8 en iets voor half 11. De hele omgeving lag plat.
Ja, dan zou ik ook nog in de tuin gaan werken inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, net tussen 8 en iets voor half 11. De hele omgeving lag plat.
Enjoy.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef Jochie1900 het volgende:
Fijne avond allemaal. Tot volgende week
Waarop zonder internet? Seksen zou mijn eerste keus zijn overigens, maar ja...quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slechte planning. Zaterdag was beter geweest.
Het werd weer eens tijd. De hele voortuin was een beetje overwoekerd. Het is nog niet klaar, maar het begin is er.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook nog in de tuin gaan werken inderdaad.
Heb het ook vandaag gedaan trouwens, kruiden in een mand met grond gezet, onkruid weggehaald, blaadjes opgeruimd, een plant in de container gedaan want die was niet mooi meer. We hebben nu een toffe tuinslang in zo'n haspel. Die kun je zo meenemen en dan rolt ie vanzelf weer op.
Internet nodig hebben om te fappen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Waarop zonder internet? Seksen zou mijn eerste keus zijn overigens, maar ja...
[..]
[..]
Het werd weer eens tijd. De hele voortuin was een beetje overwoekerd. Het is nog niet klaar, maar het begin is er.
quote:
Oh fuck, dat was bij mij ook inderdaad. Ligt nog een hele stapel zooi voor de tuinquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Waarop zonder internet? Seksen zou mijn eerste keus zijn overigens, maar ja...
[..]
[..]
Het werd weer eens tijd. De hele voortuin was een beetje overwoekerd. Het is nog niet klaar, maar het begin is er.
Lekker werken he poesie.quote:
Misschien binnenkort.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekker werken he poesie.Wanneer komt er Tamashii onder jouw naam te staan met een hartje <3
Visueel ingesteldquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Internet nodig hebben om te fappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |