Sue me.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk je modkrachten aan het misbruiken meneer!!
Want ik kan geen MILF zijn?quote:
Ik ga Yvonne wel even pm sturenquote:
quote:
Moment.. even wakker worden....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 09:24:17 ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moment.. even wakker worden....
* LovelyLady rekt uit, gaapt, doet ogen nog meer open.....
Ik vind milf een stom woord. Betekent niet dat je geen sexy hot mama bentHmm.... not sure if....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ohquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.... not sure if....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes met de pubers trouwens, is het een feestje nog vanwege zijn verjaardag of zomaar?
Het is zomaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Succes met de pubers trouwens, is het een feestje nog vanwege zijn verjaardag of zomaar?
Ik wil het geloof ik niet weten....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Foto gezien van Tinderslet.
Nu doet ie me denken aan mono en bips1.jpg
Logisch, ik had het ook niet willen wetenquote:
Zolang ze maar van mn bier afblijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Even zodat jullie een MI krijgen!
Het eerste wat GvsE gaat doen als ze hier is: uitkleden!![]()
Wat ontzettend vervelend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ontzettend vervelend...Ze verwacht natuurlijk kleding van mij dan maar ik denk dat mijn kast straks op mysterieuze wijze helemaal leeg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom denk je dat ik mama ben gewordenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:36 schreef Samzz het volgende:
Macht bestaat toch om er misbruik van te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mama ben gewordenWel waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mama ben gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze verwacht natuurlijk kleding van mij dan maar ik denk dat mijn kast straks op mysterieuze wijze helemaal leeg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |