True true. Ik lust geen echt bier. Wel radler en hm dat belgisch bier, ben de naam kwijt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
Er bestaat ook zoiets als alcoholvrij bier. Maar, dat is geen antwoord op mijn vraag.
Waren we daarmee gestopt dan?quote:
Ze hebben hier ook wijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True true. Ik lust geen echt bier. Wel radler en hm dat belgisch bier, ben de naam kwijt.
Hm datum weet ik niet eerlijk gezegd.
Dat magquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt...
[..]
Ik vat dit op als compliment.
Dat is waar, maar we moeten beide werken, dus tijd gaat ook wel snel dan.quote:
La Chouffequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True true. Ik lust geen echt bier. Wel radler en hm dat belgisch bier, ben de naam kwijt.
Hm datum weet ik niet eerlijk gezegd.
Dat klinkt alsof ik naïef ben dat te doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat mag
[..]
Dat is waar, maar we moeten beide werken, dus tijd gaat ook wel snel dan.
En beetje tijd voor elkaar is ook wel fijn
Nee dat zou volwassen zijn toch? Geen idee wat dat is, ik ben nog een puber.quote:
Nee nee, iets met Vue of Veu of Vie.quote:
Ja. Leuk. Maar nog steeds geen antwoord op m'n vraagquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was 2 weken terug in Brussel en daar heb ik een goed biertje genuttigd.
2 zelfs
Ik geloof niet dat jij naïef bent om iets te doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik naïef ben dat te doen.
Vieux!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nee, iets met Vue of Veu of Vie.
Nouja het leek op een vrouwendrank. De ober zette het ook bij mijn vriendin neer en ik kreeg haar tapbiertje.
Dat klinkt als werk van een kindquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef Adolecens het volgende:
Ik kwam tot de ontdekking dat het kratje bier niet vol was met lege flesjes welke ik wilde inleveren, maar er was geen bier meer. Tot ik de vriezer open deed en daar 4 ontplofte flesjes lagen
Pijnlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef Adolecens het volgende:
Ik kwam tot de ontdekking dat het kratje bier niet vol was met lege flesjes welke ik wilde inleveren, maar er was geen bier meer. Tot ik de vriezer open deed en daar 4 ontplofte flesjes lagen
Ze is bang voor mequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef twi het volgende:
Maar Samzz, waarom ga je niet gezellig een biertje doen met Faxie? Als hij struikelt ligt 'ie al in Belgie.
Faxie heeft het druk met zeefje. Maar ook hij is welkom, hoor. Ik heb half FOK! wat dat betreft al uitgenodigdquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef twi het volgende:
Maar Samzz, waarom ga je niet gezellig een biertje doen met Faxie? Als hij struikelt ligt 'ie al in Belgie.
Ik voel mij wederom buitengeslotenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faxie heeft het druk met zeefje. Maar ook hij is welkom, hoor. Ik heb half FOK! wat dat betreft al uitgenodigd.
FOK!slet!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faxie heeft het druk met zeefje. Maar ook hij is welkom, hoor. Ik heb half FOK! wat dat betreft al uitgenodigd.
Ik las wat anders...quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet druk hoor gekkiequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik jou niet uitgenodigdquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij wederom buitengesloten
Owquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke hij? Ik wacht op een pakketje...
Neequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik jou niet uitgenodigd!? Bij deze
!!!
Dat is ook niet aardig...quote:
Ooitquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
Ja. Leuk. Maar nog steeds geen antwoord op m'n vraag. Alhoewel, stelde ik überhaupt een vraag?
Laat ik het anders stellen, gaan we ooit eens biertjes/wijntjes/martini'tjes/watertjes atten?
Denk dat ik alle alcohol zou verbannen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel!!!
Je partner is alcoholist, zij/hij gaat daarvoor naar een kliniek en komt daar alcoholvrij uit.![]()
Dan zorg je dat er thuis:
1) gewoon geen alcohol is
2) zij/hij is wel gestopt maar ik mag nog wel dus af en toe een wijntje/biertje moet kunnen
3) schijt aan haar/hem ik zuip gewoon bijna dagelijks een fles wijn leeg!
Optie 1quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel!!!
Je partner is alcoholist, zij/hij gaat daarvoor naar een kliniek en komt daar alcoholvrij uit.![]()
2) zij/hij is wel gestopt maar ik mag nog wel dus af en toe een wijntje/biertje moet kunnen
Ja! Neem WT mee, gegarandeerd lol voor 100.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
oe lijkt me leuk!!
Moet voor elkaar te krijgen zijn
Zo'n goed plan!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Neem WT mee, gegarandeerd lol voor 100.
Ik vind 3 asocialerquote:
En anders neem je haar toch gewoon meequote:
Voer 'm dronken en neuk 'm suf om het te vierenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel!!!
Niet alles zo negatief zienquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig...
Paarden voeren, brb.
Maar als optie 1 je partner zou helpen van de drank van te blijven. Zou ik dat wel doen. En als mijn partner sterk genoeg is om van de drank af te blijven zou ik voor optie 2 te gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij optie 1 helpt je je partner niet naar mijn idee.
Dan zorg je gewoon dat de verslaving niet in stand kan blijven. Bij optie 2 moet zij/hij discipline tonen en bij optie 3 heb je gewoon schijt aan alles.
Maar zo denk ik
to much beer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan de juiste woorden even niet vinden
Werkt bij mij niet, ik krijg alleen voetbal topics danquote:
You never have too much beerquote:
Wees blij, ik krijg van alles te zien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet, ik krijg alleen voetbal topics dan
Maar help je een verslaafde echt door haar/hem weg te houden bij dat waar zij/hij verslaafd aan is?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als optie 1 je partner zou helpen van de drank van te blijven. Zou ik dat wel doen. En als mijn partner sterk genoeg is om van de drank af te blijven zou ik voor optie 2 te gaan
Geen alcohol. Als hij wel weer drinkt zou ik er klaar mee zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel!!!
Hoi jijquote:
hoe dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Werkt bij mij niet, ik krijg alleen voetbal topics dan
quote:
quote:
Dat hangt helemaal af hoe de partner daarover denkt en mee omgaat, voor sommige zal weg blijven van alcohol de enige manier zijn. Dus geen alcohol meer in huis, geen alcohol drinken in zijn/haar bij zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar help je een verslaafde echt door haar/hem weg te houden bij dat waar zij/hij verslaafd aan is?
In het begin uiteraard wel maar op lange termij?
Dus de verleiding weghalen staat gelijk aan "genezing"?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af hoe de partner daarover denkt en mee omgaat, voor sommige zal weg blijven van alcohol de enige manier zijn. Dus geen alcohol meer in huis, geen alcohol drinken in zijn/haar bij zijn.
Nee, maar het gaat er uiteindelijk om wat voor iemand werkt. En als die manier voor iemand zou werken. Geen alcohol in zijn/haar buurt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus de verleiding weghalen staat gelijk aan "genezing"?
Ik denk dat af en toe een borrel voor de partner moet kunnen maar helemaal niets of juist dagelijks werkt averechts.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat er uiteindelijk om wat voor iemand werkt. En als die manier voor iemand zou werken. Geen alcohol in zijn/haar buurt.
Uiteindelijk denk ik niet dat dit de manier is. Zeker niet voor de omgeving van die persoon.
quote:
Maar een alcoholist ziet overal wel een feestdag inquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef Myraela het volgende:
Ik zou niet in de extreme gaan, bedoel als iemand een wijntje wil drinken op O&N of whatever, moet die dat vooral doen. Maar in zijn eentje op een random dag, dan ben ik er erg snel klaar mee.
Gelukkig heb ik m'n vrimibo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef Myraela het volgende:
Ik zou niet in de extreme gaan, bedoel als iemand een wijntje wil drinken op O&N of whatever, moet die dat vooral doen. Maar in zijn eentje op een random dag, dan ben ik er erg snel klaar mee.
Ow, die hadden wij ookquote:
Uiteindelijk moet je naar een situatie gaan wat werkt voor zo wel de verslaafde als de omgeving van die verslaafde. En hoe dat is verschilt van geval tot geval.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat af en toe een borrel voor de partner moet kunnen maar helemaal niets of juist dagelijks werkt averechts.
Maar ja dat is mijn mening maar
Vast niet bij dezelfde Italiaan vandaan.quote:
Doe het!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
Boh, ik heb zin om op 't terras te gaan zitten met een koud biertje
Nou ja ik zou wel willen, maar ik ga niet alleen op een terras zitten.quote:
Waarom niet, eigenlijk?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja ik zou wel willen, maar ik ga niet alleen op een terras zitten.![]()
Als schrale troost pak ik er wel een uit de koelkast en ga op mn balkon chillen. (
Of je nou in je eentje op je balkon zit of in je eentje op een terras...quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja ik zou wel willen, maar ik ga niet alleen op een terras zitten.![]()
Als schrale troost pak ik er wel een uit de koelkast en ga op mn balkon chillen. (
Neequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet bij dezelfde Italiaan vandaan.
Haha oopsiequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken. Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.
Godverdommeeeee.
Een terras associeer ik met gezelligheid, dat heb je niet in je eentjequote:
Zie hierboven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Of je nou in je eentje op je balkon zit of in je eentje op een terras...
Aan het werk jijquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Hé godverdomme, er komt morgen een meisje meelopen. Helemaal leuk. Ze zou er tussen vijf en acht zijn. Komt ze nu aankakken. Kan ik alles gaan laten zien op m'n vrije avond.
Godverdommeeeee.
Dat is kutquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Godverdommeeeee.
Dat is niet oepsie. Dat is gewoon asociaal.quote:
Hmmm... Gezelligheid kan je makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een terras associeer ik met gezelligheid, dat heb je niet in je eentje
[..]
Zie hierboven.
Ja, is niet echt tof.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet oepsie. Dat is gewoon asociaal.
Stuur d'r weg danquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet oepsie. Dat is gewoon asociaal.
Tsja, dan had je maar in Nederland moeten blijven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Godverdommeeeee.
Eigenlijk is het best sneu dat je anderen nodig hebt om het gezellig te hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een terras associeer ik met gezelligheid, dat heb je niet in je eentje
[..]
Zie hierboven.
Welcome to my life.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best sneu dat je anderen nodig hebt om het gezellig te hebben
Zit tussen je oren hoor!quote:
Ah, ze kwam met 't OV. Dan kan het niet anders dan vertraging zijn natuurlijk.quote:
Ja, want daar ga ik ook overquote:
Het is een Nederlandsequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dan had je maar in Nederland moeten blijven.
Ja, 's ochtends huis van m'n pa opruimen, 's middags auto ophalen en 's avonds feestje.quote:
Weet ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit tussen je oren hoor!
Maar ja, ik ga even gezellig alleen op de bank filmpje kijken
Oow zat te doen, ik ga zaterdag de rit even proefrijden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, 's ochtends huis van m'n pa opruimen, 's middags auto ophalen en 's avonds feestje.
Dankjequote:
Oh ben benieuwdquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow zat te doen, ik ga zaterdag de rit even proefrijden.
FOK! motorrit over een paar weken, en dan ff alvast de route rijden om te kijken of er nog gekke dingen zijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
De rit proefrijden... Hoe moet ik dat voor me zien?
FOK!kers motorrit, ik heb de aankomende rit bedacht en die ga ik even alleen proefrijden zodat ik bij de echte rit niet verkeerd ga rijden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
De rit proefrijden... Hoe moet ik dat voor me zien?
Ooooh, de route proefrijden... De rit rijden klonk me zo raar in de orenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
FOK! motorrit over een paar weken, en dan ff alvast de route rijden om te kijken of er nog gekke dingen zijn
Oja hahahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, de route proefrijden... De rit rijden klonk me zo raar in de oren.
Motorritjes.
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, de route proefrijden... De rit rijden klonk me zo raar in de oren.
Motorritjes.
Ooit ga ik ook motor leren rijdenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
Ben alweer 2 of 3 dagen met de motor naar het werk, heerlijk
Ik was tien minuten in de tuin werken. Meteen bezweet en shit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik mag eigenlijk niet klagen. Maar tering wat was het warm vandaag. Niet lekker warm, smerig warm. Bah.
Ja, vies. Bah. Maar goed, shit happens. Morgen wordt het nog warmer, gelukkig ben ik dan vrijquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik was tien minuten in de tuin werken. Meteen bezweet en shit.![]()
Zo naar, zo naar..
Goedenavond!
Zoiets moet je ook naakt doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik was tien minuten in de tuin werken. Meteen bezweet en shit.![]()
Zo naar, zo naar..
Goedenavond!
Ja, doen!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit ga ik ook motor leren rijden. Ik vind dat zo gaaf.
Ik moet naar de da en naar een bruiloft.....quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vies. Bah. Maar goed, shit happens. Morgen wordt het nog warmer, gelukkig ben ik dan vrij.
Jawel, maar dat maakt het minder naarquote:
Gratis drankquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet naar de da en naar een bruiloft.....FML. En goed voor jou natuurlijk
Ja, dan zweet ik ook en wordt de buurt niet blijquote:
Ik moet naar de kapperquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet naar de da en naar een bruiloft.....FML. En goed voor jou natuurlijk
Nee, want ik heb geen zin in alles en ga met een kennis. En dus alleen kerkelijke dienstquote:
Ede was het, toch? Dan neequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dan zweet ik ook en wordt de buurt niet blij
Kapper is altijd wel leuk toch. Ga je voor die eerste foto?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet naar de kapper. Gelukkig hebben ze daar airco.
Het was Ede ja, nu nabij Arnhem.quote:
Ohquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen zin in alles en ga met een kennis. En dus alleen kerkelijke dienst
Nee, een schuine ponyquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kapper is altijd wel leuk toch. Ga je voor die eerste foto?
Daar waarderen ze een naakte Tamas toch wel?quote:
Ja de eerste was schuin!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een schuine pony. Dat is met werk toch wat makkelijker. En ik kan altijd nog besluiten voor recht te gaan. Van recht naar schuin is lastiger
.
[..]
Daar waarderen ze een naakte Tamas toch wel?
Oh... Je bedoelde de foto's van die onbekende luiquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja de eerste was schuin!GOED. Mooi. <3
Nooouuu, met al die kids.
Waarom ooit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit ga ik ook motor leren rijden. Ik vind dat zo gaaf.
Omdat geen tijd en geen geld ervoor. En dan voornamelijk dat laatste.quote:
Hm geld ligt eraan, als het heupwerk goed is dan leer je het vrij snel aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat geen tijd en geen geld ervoor. En dan voornamelijk dat laatste.
Daar kan veel meer hoorquote:
Oooh dat heb ik niet gezien, pm?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... Je bedoelde de foto's van die onbekende lui. Ik had later ook foto's gepost van beide pony's bij mezelf, haha. Dacht dat je daarop doelde.
Heeft Tam daar die bruiloft van?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, Joran van der Sloot trouwt vrijdag, is het niet dolletjes.
Kan zijn, toch kost het geld dat ik momenteel niet aan een motorrijbewijs kan besteden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm geld ligt eraan, als het heupwerk goed is dan leer je het vrij snel aan.
No can do, ik heb ze niet meer.quote:
Wat hij trouwt niet met jou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, Joran van der Sloot trouwt vrijdag, is het niet dolletjes.
Denk niet dat dat in Nederland is?quote:
Waarom zou hij in godsnaam met mij trouwenquote:
Klopt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:
Kan zijn, toch kost het geld dat ik momenteel niet aan een motorrijbewijs kan besteden.
Blond haar grote tietenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou hij in godsnaam met mij trouwen?
Waar val jij dan wel op?quote:
Recent viel ik nog bovenop een baal hooi. Maar dat bedoelde je zeker niet.quote:
Geen idee was het wederzijds?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Recent viel ik nog bovenop een baal hooi. Maar dat bedoelde je zeker niet.
Arme baal hooiquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, de baal hooi viel als een blok voor Samzz.
Samzz.quote:
quote:
Hij knuffelde flink terug, dus ik denk hetquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie zou wensen dat ie de baal hooi was. Helaas heeft ie alleen wat hooi tussen zijn oren.
Zit die jongen niet zo te plagenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus klopt het wat ik zegquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Mijn liefde is alleen voor kaneel qua mannen.
Oja dat geef ik grif toe.quote:
Waarvan akte, M..quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat geef ik grif toe.
Trouwens, ik wens geen M genoemd te worden. Mijn naam is muhahaha van bosschenaer de brabander in den hollander.
Dat vraag ik wel aan meisjes zoals Samzz bijvoorbeeldquote:
Hf met de troetelbeertjes en slaap lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik ben kapot. Ik ga een aflevering van m'n serie kijken en dan slapen. Toedels
.
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef muhahaha het volgende:
Mijn liefde is alleen voor kaneel qua mannen.
Hetzelfde als er wel stroom is. Een boek lezen.quote:
Daar was het binnen al te donker voorquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hetzelfde als er wel stroom is. Een boek lezen.
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
Amai, ik ben kapot. Ik ga een aflevering van m'n serie kijken en dan slapen. Toedels
.
Maar dan met een kaarsje aan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hetzelfde als er wel stroom is. Een boek lezen.
Ik ben in de tuin aan de slag gegaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar dan met een kaarsje aan?
Ik zou ook een boek lezen, of mobiel fokkenOf opruimen.
Had je stroomstoring?quote:
Ja, net tussen 8 en iets voor half 11. De hele omgeving lag plat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Had je stroomstoring?Maar toen was het buiten nog licht dan?
Veel plezier op vakantie!!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef Jochie1900 het volgende:
Fijne avond allemaal. Tot volgende week
Slechte planning. Zaterdag was beter geweest.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, net tussen 8 en iets voor half 11. De hele omgeving lag plat.
Ja, dan zou ik ook nog in de tuin gaan werken inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, net tussen 8 en iets voor half 11. De hele omgeving lag plat.
Enjoy.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef Jochie1900 het volgende:
Fijne avond allemaal. Tot volgende week
Waarop zonder internet? Seksen zou mijn eerste keus zijn overigens, maar ja...quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Slechte planning. Zaterdag was beter geweest.
Het werd weer eens tijd. De hele voortuin was een beetje overwoekerd. Het is nog niet klaar, maar het begin is er.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook nog in de tuin gaan werken inderdaad.
Heb het ook vandaag gedaan trouwens, kruiden in een mand met grond gezet, onkruid weggehaald, blaadjes opgeruimd, een plant in de container gedaan want die was niet mooi meer. We hebben nu een toffe tuinslang in zo'n haspel. Die kun je zo meenemen en dan rolt ie vanzelf weer op.
Internet nodig hebben om te fappen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Waarop zonder internet? Seksen zou mijn eerste keus zijn overigens, maar ja...
[..]
[..]
Het werd weer eens tijd. De hele voortuin was een beetje overwoekerd. Het is nog niet klaar, maar het begin is er.
quote:
Oh fuck, dat was bij mij ook inderdaad. Ligt nog een hele stapel zooi voor de tuinquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Waarop zonder internet? Seksen zou mijn eerste keus zijn overigens, maar ja...
[..]
[..]
Het werd weer eens tijd. De hele voortuin was een beetje overwoekerd. Het is nog niet klaar, maar het begin is er.
Lekker werken he poesie.quote:
Misschien binnenkort.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekker werken he poesie.Wanneer komt er Tamashii onder jouw naam te staan met een hartje <3
Visueel ingesteldquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Internet nodig hebben om te fappen.
quote:
Truste.quote:
Nu pas?quote:
Nog even je je gaat morgen pas naar huis.quote:
Nog niet hoorquote:
Echt wel!quote:
Nein. Nog 2 daagjesquote:
Heul niet!!!quote:
Heb jij gewoon weekend in het weekend?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij gewoon weekend in het weekend?
Het moet niet enger worden hoor!!
Echt, tis pas weekend morgen na 17.00 uur!quote:
Voor jou jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt, tis pas weekend morgen na 17.00 uur!
Wijn drinken en naar de dierentuin.quote:
*ouch....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wild hoor![]()
______________________________________________![]()
[ afbeelding ]
Als ze mij maar niet houden dan.quote:
Maar ik heb vanavond wel een BBQ aan het strand, dat dan wel weer.quote:
Jij wil gewoon dat ik een hekel krijg aan jou he?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik heb vanavond wel een BBQ aan het strand, dat dan wel weer.
Ze hebben liever beesten die nog niet oud en bejaard zijn dus je bent vast wel veiligquote:
Je bent gewoon gek op me, lieverdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ik een hekel krijg aan jou he?
grrrrrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben liever beesten die nog niet oud en bejaard zijn dus je bent vast wel veilig
Ik een housewarming en daarna ook een strandfeestquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik heb vanavond wel een BBQ aan het strand, dat dan wel weer.
Dat wordt steeds minder hoor!!quote:
quote:
Jajajajaquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik een housewarming en daarna ook een strandfeestmet BBQ uiteraard
mogen die jongens gluren?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vanavond het huis vol met pubers![]()
Oh en er komen ook 2 vriendinnen van mij
Neequote:
Gemeen hoor.quote:
Het idee alleen al is te ranzig voor woordenquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het idee alleen al is te ranzig voor woorden
Hoi.quote:
Milf-alertquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vanavond het huis vol met pubers![]()
Oh en er komen ook 2 vriendinnen van mij
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het idee alleen al is te ranzig voor woorden
Dat is blijkbaar ranzig.quote:
Jij bent duidelijk je modkrachten aan het misbruiken meneer!!quote:
Sue me.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk je modkrachten aan het misbruiken meneer!!
Want ik kan geen MILF zijn?quote:
Ik ga Yvonne wel even pm sturenquote:
quote:
Moment.. even wakker worden....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 09:24:17 ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moment.. even wakker worden....
* LovelyLady rekt uit, gaapt, doet ogen nog meer open.....
Ik vind milf een stom woord. Betekent niet dat je geen sexy hot mama bentHmm.... not sure if....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ohquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm.... not sure if....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes met de pubers trouwens, is het een feestje nog vanwege zijn verjaardag of zomaar?
Het is zomaarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Succes met de pubers trouwens, is het een feestje nog vanwege zijn verjaardag of zomaar?
Ik wil het geloof ik niet weten....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Foto gezien van Tinderslet.
Nu doet ie me denken aan mono en bips1.jpg
Logisch, ik had het ook niet willen wetenquote:
Zolang ze maar van mn bier afblijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Even zodat jullie een MI krijgen!
Het eerste wat GvsE gaat doen als ze hier is: uitkleden!![]()
Wat ontzettend vervelend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ontzettend vervelend...Ze verwacht natuurlijk kleding van mij dan maar ik denk dat mijn kast straks op mysterieuze wijze helemaal leeg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom denk je dat ik mama ben gewordenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:36 schreef Samzz het volgende:
Macht bestaat toch om er misbruik van te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mama ben gewordenWel waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mama ben gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze verwacht natuurlijk kleding van mij dan maar ik denk dat mijn kast straks op mysterieuze wijze helemaal leeg is
Neem wraak! Gooi Jules naar ze toe!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom maken die bouwvakkers zoveel herrie? Weten ze niet dat ik daar last van heb?
Vervroegd weekend nu?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
En toen was ineens het werk wat ik had van me afgenomen
Het is toch niet omdat je ze 'leuk' vindt, héquote:
quote:
Ik zal eens aan mijn moeder vragen of ze weet wie Ron Jeremy is.quote:
"Wacht even, ik heb nog wel wat VHS banden liggen...."quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal eens aan mijn moeder vragen of ze weet wie Ron Jeremy is.
Al denk ik niet dat ik het antwoord wil weten
Dan ga ik zelfmoord plegen hoor!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Wacht even, ik heb nog wel wat VHS banden liggen...."
Ik weet wie hij isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal eens aan mijn moeder vragen of ze weet wie Ron Jeremy is.
Al denk ik niet dat ik het antwoord wil weten
Nee...Al wil ik best wat gaan dirty talken met je als je dat graag wil.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wie hij is. Ben ik nu oud? Of vies
?
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee...Al wil ik best wat gaan dirty talken met je als je dat graag wil.
Jammer, wat extra oefening kan nooit kwaadquote:
Misschien is Zeefje geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:34 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer, wat extra oefening kan nooit kwaad
quote:
Dat maakt toch niet uit als jij maar wat kwijt kan in haarquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit als jij maar wat kwijt kan in haar
To good to be truequote:
Voor wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Maar kijk uit dat je geen ban krijgt